Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Lastiklerimizin Fiyatları


Serdar yaman

Önerilen Mesajlar

  01.12.2012 - 18:44 tarihinde, Engin Uzunoğlu yazdı:

Problemler hep Conti den çıkıyor. Cem beyde yeniletmişti. Bir problem var bu seride.

ben zatan hiç memnun değilim, abs çok çabuk devreye giriyor lastik kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 20:03 tarihinde, Ozan Karsavuran yazdı:

ben zatan hiç memnun değilim, abs çok çabuk devreye giriyor lastik kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

Benim lastiklerin basıncı 32 den 36 ya yükselttim uzun bir zamandır bu sorunu yaşamıyorum. Lastik kaynaklı da olabilir dediğin gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 20:06 tarihinde, S.Velid Demir yazdı:

Benim lastiklerin basıncı 32 den 36 ya yükselttim uzun bir zamandır bu sorunu yaşamıyorum. Lastik kaynaklı da olabilir dediğin gibi.

bu tip konularda fabrikanın dediğinin dışına çıkmam. cmaxte ve puntoda ER300 var çok memnunum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 20:08 tarihinde, Ozan Karsavuran yazdı:

bu tip konularda fabrikanın dediğinin dışına çıkmam. cmaxte ve puntoda ER300 var çok memnunum.

Daha öncede bahsi geçmişti bu hava basan zımbırtıların hiçbirinin yeterince güvenilir olmadığı ile ilgili. Ben o yüzden hep fazla olsun az olmasın mantığıyla biraz daha fazla basıyorum. Denemek için yapılabilir belki.

  01.12.2012 - 17:58 tarihinde, Rafet NAS yazdı:

bende ug8'lerim çıkınca lastiksizim çünkü aracın üstünde gelen michelin'leri babamın arabaya taktım, akrabam good year sattığı içinde başka lastik alamıyorum çünkü kış geliyor kışlık takıyor yaz geliyor yazlık takıyor adam lastiğe otel hizmeti de veriyor, good year'ın bizim f3 lere tavsiye edeceğiniz lasiği var mı?

Bizimkinin üstünde Efficient Grip'ler vardı 215/55/16. Ben yol tutuşu ve fren mesafesinden memnunum da karşılaştırma yapmadığım için direkt öneremiyorum malesef.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 18:25 tarihinde, Serdar yaman yazdı:

Ben gittim 20 günde bir lastiklerin havasını ölçerim kontrol ederim bayi ılımlıydı foto falan çekti genel Merkez'den gelen cevap bu lastikler düşük hava basıncıyla kullanılmıştır kullanıcı hatası dediler sonuç alan arkadaşlar olursa haberim olsun

32 basıyorsan dedikleri doğru olabilir, ağır yükte basınçların arttırılması gerekiyor :kıhkıh:

Ya kendimi alamadım hep bana bu espriyi yaparlar, şeytan dürttü işte!

  01.12.2012 - 17:58 tarihinde, Rafet NAS yazdı:

good year'ın bizim f3 lere tavsiye edeceğiniz lasiği var mı?

Fabrika çıkışı Efficientgrip serisi ile geliyor Focus, fena bir lastik de değil aslında.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 21:31 tarihinde, Mertcan Çelik yazdı:

Daha öncede bahsi geçmişti bu hava basan zımbırtıların hiçbirinin yeterince güvenilir olmadığı ile ilgili. Ben o yüzden hep fazla olsun az olmasın mantığıyla biraz daha fazla basıyorum. Denemek için yapılabilir belki.

Bizimkinin üstünde Efficient Grip'ler vardı 215/55/16. Ben yol tutuşu ve fren mesafesinden memnunum da karşılaştırma yapmadığım için direkt öneremiyorum malesef.

Bende bridgestone dijital ölçer var bir kaç güvendiğim yerde kontrol ettim soğukken onunla ölçüyorum.

  01.12.2012 - 21:50 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

32 basıyorsan dedikleri doğru olabilir, ağır yükte basınçların arttırılması gerekiyor :kıhkıh:

Ya kendimi alamadım hep bana bu espriyi yaparlar, şeytan dürttü işte!

Fabrika çıkışı Efficientgrip serisi ile geliyor Focus, fena bir lastik de değil aslında.

Sanıyorum döneme göre değişiyor bu, benimki conti ile geldi michelinde gördüm.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 22:18 tarihinde, Ozan Karsavuran yazdı:
Sanıyorum döneme göre değişiyor bu, benimki conti ile geldi michelinde gördüm.

Elbette, Focus'a fabrikada farklı markalar takılıyor, Goodyear'den de Efficientgrip oluyor demek istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  01.12.2012 - 21:50 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

32 basıyorsan dedikleri doğru olabilir, ağır yükte basınçların arttırılması gerekiyor :kıhkıh:

Ya kendimi alamadım hep bana bu espriyi yaparlar, şeytan dürttü işte!

Fabrika çıkışı Efficientgrip serisi ile geliyor Focus, fena bir lastik de değil aslında.

O zaman tereddüte gerek yok, efficent takacağız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...
  01.12.2012 - 15:20 tarihinde, Cem Boneval yazdı:
Ön ve arka akstaki lastiklerin farklı marka ve yıpranma düzeyinde olması aracın yol tutuşunda öngörülenden farklı tepkilere yol açacağı kabul edilerek önerilmez. Ekstrem durumlar için geçerli olsa dahi ben olsam yapmazdım. Ayrıca yenilerin de arkaya takılması lastik üreticileri tarafından öneriliyor, savrulmayı azaltması nedeniyle. Michelin bununla ilgili araştırma yapmış ve sonuçlarını kampanya halinde duyurmuştu Avrupa'da.

Ön sağ lastikte keskin bir maddeden olduğu belli olan bir yırtılma vardı onu değiştirmek için Cuma Günü lastikçiye gittim. Yırtığın yanaklara doğru ilerlemiş olması nedeniyle ön lastikleri yenilemek zorunda kaldık. Bulunduğumuz şehir küçük malum; bir sonraki gün ailemle yola çıkacağımdan dolayı acele ettim biraz ve Michelin Primacy HP lastiklerin yerine Michelin Energy Saver taktırdım. Daha doğrusu Energy Saver bulabildim ve mecburen bunları aldım.

 

Lastiklerde desen ve kanal farkı var, yıpranma düzeyleri nasıldır bilmiyorum açıkçası. Pek istemediğim bir durum fakat, ön ve arka lastiklerde aynı markanın farklı modelleri var şimdi. Ön akstaki lastikler Michelin Energy Saver arkadakiler ise Michelin Primacy HP, böyle bir sonuç ortaya çıktı. 

 

Lastik ebatları ve markanın aynı olmasının (biraz da olsa) tolere edilebilir yanı var mıdır sizce?

Ahmet Polat tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  21.05.2013 - 18:37 tarihinde, Ahmet Polat yazdı:

Ön sağ lastikte keskin bir maddeden olduğu belli olan bir yırtılma vardı onu değiştirmek için Cuma Günü lastikçiye gittim. Yırtığın yanaklara doğru ilerlemiş olması nedeniyle ön lastikleri yenilemek zorunda kaldık. Bulunduğumuz şehir küçük malum; bir sonraki gün ailemle yola çıkacağımdan dolayı acele ettim biraz ve Michelin Primacy HP lastiklerin yerine Michelin Energy Saver taktırdım. Daha doğrusu Energy Saver bulabildim ve mecburen bunları aldım.

 

Lastiklerde desen ve kanal farkı var, yıpranma düzeyleri nasıldır bilmiyorum açıkçası. Pek istemediğim bir durum fakat, ön ve arka lastiklerde aynı markanın farklı modelleri var şimdi. Ön akstaki lastikler Michelin Energy Saver arkadakiler ise Michelin Primacy HP, böyle bir sonuç ortaya çıktı. 

 

Lastik ebatları ve markanın aynı olmasının (biraz da olsa) tolere edilebilir yanı var mıdır sizce?

sorunuzla alakalı olmasada, yeni lastik arkaya takılmalı.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  21.05.2013 - 19:01 tarihinde, Ozan Karsavuran yazdı:
sorunuzla alakalı olmasada, yeni lastik arkaya takılmalı.

Teşekkürler.

Aracı kısa mesafe ve düşük hızda kullandığımdan dolayı pek önemsememiştim ama videoyu izleyince yarın lastikçiye uğrayayım en iyisi.

Zaten kredi kartı limitim düşük ve bu limitler dolayısıyla iki lastik değişimi yaptım. Gelecek ay inşallah diğerlerini de yenileyeceğim. Soru sormamdaki amaç Primacy HP lastiklerden memnunum ve yeni alacağım lastikleri de Primacy HP almayı düşünüyorum. Bu durumda yine ön ve arkadaki lastikler farklı model olacak sorun olmazsa bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum. Eğer sorun olursa mecburen Energy saver almam gerekecek.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.