Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 şehir içi yakıt değeri ama havalar soğudujkça artıyor şuan 7.00 ulaştı Benim Arabam 'da görelim artık b-max' i Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 peki bu işi nasıl başlıyorum d iken seyir halinde mi? Tabi tabi seyir halinde yanlış hatırlamıyorsam 30 km civarı üstünde olması lazım altında aktif değil..Birde bizim araçlarda 2. vites üstünde aktif hale geliyor yani anlayacağınız çok düşük hızlarda aktif olamıyor. b-max'den emin değilim ama %90 böyledir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 en kısa sürede ekleyecem peki hız sabitlemenin avantajları nelerdir Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2012 en kısa sürede ekleyecem peki hız sabitlemenin avantajları nelerdir Bekliyoruz. Uzun yolda ayak yorgunluğu azalar ayrıca tüketime katkı sağlar. Birkaç başlıkta konuşulmuş; Yorumlara rastlamak mümkün Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 arkadaşlar aracı aldımdan beri hiç S de kullanmamıştım kitapçına baktım ne işe yarıyor tir elle attırılıyormuş bi kullanıyım dedim ama yine otomatik atıyor vitesleri D ile Arasındaki fark ne Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 arkadaşlar aracı aldımdan beri hiç S de kullanmamıştım kitapçına baktım ne işe yarıyor tir elle attırılıyormuş bi kullanıyım dedim ama yine otomatik atıyor vitesleri D ile Arasındaki fark ne S konumu spor kipi demek. Vites değişimlerinde daha yüksek motor devirlerinin kullanılmasını sağlar ve daha yüksek tork ile daha hızlı ve akıcı gitmeniz mümkün olur, tabii tüketim de artar. Elle vites değiştirme S kipine has bir özellik değil, hatta yanlış hatırlamıyorsam S kipindeyken elle vites değiştirirseniz doğrudan D kipine geçiyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 hee anladım kadarı ile S performans arttırıyor yanı yüksek hıza ulaşıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 hee anladım kadarı ile S performans arttırıyor yanı yüksek hıza ulaşıyor Yüksek devir'e ulaşıyor yani normalde vitesi 2000 de değiştirirken bunda 4000 devir gibi haliyle biraz daha iyi hızlanma demektir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Birde hatırlatma D konumunda ilk kalkışta yüksek devir kullanırsanız araç sonraki vitesleride yüksek devirlerde artırıyor.......... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Kapı sistemi ile ilgili şöyle bir eleştiri okudum, arkadan birileri çıkarken ön kapı yanlışlıkla kapanırsa yaralanmalara neden olabilir deniliyor. Gerçekten B sütunun koruyucu sınırlayıcılığı olmayınca sanırım biraz daha dikkatli olmak lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap