Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Yahu Yakup sanki forumda bi yerde okudum gibi.. 2.0 turbo chager motor olmayacakmi.? ses kolay canim ,piyasaya bi düşsün yeni ST ler bak nasil ses çikartiyorlar . RS başlıklarını kontrol et Abicim , ben yazdım Ford açıklamaları ile birlikte.. 2.0 olmayacak.. 2.3 ecoboost geliştireceğiz demişti. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Bu yeni st eski st yi yer. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 (düzenlendi) 0-100 ü 6 saniye olan 280 hp 400 nmlik yakışıklı tork canavarı varken st modelinin şansını az görüyorum. Ağustos 1, 2012 Tonay Mete tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Şişko Astra mı Müsrif ismi yeter ST'nin Al bu da OPC, 0.5 saniye için bu fazlalıklara hiç gerek yok Yakıt tüketimi şehir içi 10.8, şehir dışı 6.5, ortalama 8.1 l/100 km. CO2 emisyonu ortalama 189 g/km. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 0-100 ü 6 saniye olan 280 hp 400 nmlik yakışıklı tork canavarı varken st modelinin şansını az görüyorum. Tonay doğru diyorsun ama bu aracı kullanış şekli ile de alakalı. Aslında Astra OPC Focus ST ile tam da dişi dişine rakip değil, nedenine gelince ST kullanışlı bir aile arabası olma özelliklerini yitirmeden spor araç olma iddiasında, ve bunu her tanıtımında vurguluyor. 5 kapı ve SW gövde formları, göreceli yumuşak süspansiyonu ve yine göreceli makul fiyatı ile gündelik kullanım kolaylığından taviz vermeyen ama zorlandığında da sportif kullanım anlamında hakkını veren bir model. Muhtemelen bir süre sonra OPC'ye rakip olacak daha keskinleşmiş bir formu (RS gibi) üretilecektir diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 0-100 ü 6 saniye olan 280 hp 400 nmlik yakışıklı tork canavarı varken st modelinin şansını az görüyorum. Nedense ben bu Opel i pek sevemedim gitti. Tek sevdiğim opel 2000-2001 arası üretilen uzay kasa diye tabir edilen vectra nın makyajlı kasası. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maden Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Ford olsun beş fazla olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Tasarimda malesef çok zayif. Benim bahsettiğim modelden mi bahsediyorsun, yoksa genel olarak mı böyle bir kanıya vardın. Şahsen ben tasarım olarak severim, hatta güncel astra, insignia, corsa gibi araçlarının tasarımını çok beğeniyorum. Ama Opel sevmediğim için almam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2012 0-100 ü 6 saniye olan 280 hp 400 nmlik yakışıklı tork canavarı varken st modelinin şansını az görüyorum. Tek kelimeyle mukemmel bir tasarimi var. Focus ST ve bunun arasinda tercihte bunu secerdim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 (düzenlendi) Şişko Astra mı Müsrif O şişkoda ki elektronik donanım ve yol tutuş stden fazla Tonay doğru diyorsun ama bu aracı kullanış şekli ile de alakalı. Aslında Astra OPC Focus ST ile tam da dişi dişine rakip değil, nedenine gelince ST kullanışlı bir aile arabası olma özelliklerini yitirmeden spor araç olma iddiasında, ve bunu her tanıtımında vurguluyor. 5 kapı ve SW gövde formları, göreceli yumuşak süspansiyonu ve yine göreceli makul fiyatı ile gündelik kullanım kolaylığından taviz vermeyen ama zorlandığında da sportif kullanım anlamında hakkını veren bir mode Evet hocam haklı sayılırsın focus st ;opcye göre biraz hafif kalıyor.Ama süspansiyon kısmına gelirsek astra yalnızca sport modda da daha sert çünkü flexride adaptive sistem var .Şurdaki linkte megane ve sciroccoyla kıyaslamışlar. http://www.autoexpre...a-vxr-vs-rivals Ağustos 2, 2012 Tonay Mete tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Sürdünüz mü ? ST'nin direksiyon sistemine göz geçirmeyi unutmayın her dergi sitesi yazmaz. Buarada elektrik donanım fazla olması neyin kriteri? Hiç birsey anlamadım. Yol tutus bunlarla mı artıyormuş.. Aaa birsey daha öğrenmiş oldum Kıyas konusunda opc ST ile mı ? RS ile mı kıyaslanır bilmiyorum.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Sürdünüz mü ? ST'nin direksiyon sistemine göz geçirmeyi unutmayın her dergi sitesi yazmaz Ahahaha İzmir otokoça st gelince sürcem söz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Bu araçlar arasında ki yol tutus farkını anlamak için özel olmak gerekir herkes anlamaz yani yok bu iyi kötü demek için aracı hep limitlerde kullanmaniz gerekir yani tercih için etken olması için aralarında çok fark olmalı.. Siz bunu Focus'da kötü dıyorsanız sadece saygı duyuyorum cümlesi ile cevap veririm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 (düzenlendi) Focusun sürüşüne kötü demedim ki yanlızca astra yol tutuş anlamında üstün özelliklerle donatılmış.Ne gibi Drexler limited-slip arka differansiyel ve HiPer Strut süspansiyon sistemi var flexride a yardımcı olarak.Bunlar üst seviye araçlarda kullanılan maliyetli sistemler e bırak da yol tutsun yani.Muhtemelen rs de buna benzer bir sistem olan revoknuckle ı kullanacak.Yani bu araç fiyat olarak st seviyesinde bunu da düşünelim. Ağustos 2, 2012 Tonay Mete tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2012 Focusun sürüşüne kötü demedim ki yanlızca astra yol tutuş anlamında üstün özelliklerle donatılmış.Ne gibi Drexler limited-slip arka differansiyel ve HiPer Strut süspansiyon sistemi var flexride a yardımcı olarak.Bunlar üst seviye araçlarda kullanılan maliyetli sistemler e bırak da yol tutsun yani.Muhtemelen rs de buna benzer bir sistem olan revoknuckle ı kullanacak.Yani bu araç fiyat olarak st seviyesinde bunu da düşünelim. Peki referans olarak verdiğiniz dergilerde şu yazıya rastladınız mı ? Mekanik Diferansiyeli olmayan bir araç fizik kurallarına uymalı ama bu FOCUS ST için geçerli değil.. Bugüne kadar standart focus ile astra arasında bu dediğiniz süspansiyon sistem farklılıkları var bu işin ustaları sadece konfor'a etkisi oluyor focus'un buna ihtiyacı yok diye söylüyor..hani dergi yazıları demiştiniz ya Yeni RS; ST'ye göre daha büyük frenler ve sert süspansiyon olacakmış ayrıca mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel olacakmış.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap