Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 golf'ün en dolusu olursa alabilrim ben ... fakat en dolusu için ödenen mebla ile , Golf'te çok çok daha keyifli ve güzel arabalar alınabilir ... o yüzden ya fiyatını düşürecekler , ya da fiyatını düşürecekler ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rafet NAS Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 dizelde otomatik şart... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 otomatik şanzuman bana çok sıkıcı geliyor ... hadi dizel şehir içi arabasında neysede , birde şu süper spor otomobillere koymuyorlamı ,, neymiş efendim normal insandan daha hızlı atıyormuş ... yemişim hızlısını ,,, 400 hp arabaya otomatik vitesmi konar , tak tuk çekeceksin hatta elinde kalacak vites kolu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 (düzenlendi) hatta elinde kalacak vites kolu Dürtü: Üzerinde çekiniz yazan kapıya yüklediğiniz itme gücüdür! Bu arada farklı bir başlıktaki notumu buraya da ypıştırıyorum: Muhalefet etme derdinde değilim, Ford iyi şeyler yapıyor yapmasına da bunu VW zaten yıllardır yapıyor ve hala daha evrimleşmiş konumda, yani Ford'un çabası yetişmeye çalışmanın ötesine geçmedi hala. Şöyle söylemek zorundayım: VW sınıfının göreceli en mükemmel aracını imal ediyor ve çıtayı belirliyor, hala, beğenseniz de beğenmeseniz de, sevseniz de sevmeseniz de, alsanız da almasanız da bu böyle. Ocak 7, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Arada DSG lafı geçtiği için yazıyorum. Bu DSG yüzünden babam aracını sattı. Kimseye al diyemem. Zar atmak gibi sıkıntılısına denk gelirseniz. Servise gider gelirsiniz. Ama çözüm bulunamıyor. Benzinli TSI motorlar gayet güzel verimli motorlar. TDI olanı hiç kullanmadım. Genel olarak kaliteli olduğu konusunda ancak full donanımlıya bakarsak bunu hissedebiliyoruz. (bence) Alt donanımlara binince anlatıla anlatıla bitirilemeyen VW kalitesi bu mudur diye düşünüyorum. Fiyat konusu her türlü abartı. Yurt dışı satış fiyatlarını karşılaştırıp bakmak lazım. Bizde distrübütör sebepli fiyat şişmesi var mı diye düşünüyorum. Düzeltme / Ek: Babamda ki araç 1.4 TSI 140bg Jetta 6 ileri DSG idi. 3'ten 4'e geçerken zaman zaman takılıyor geçmiyordu. Her zaman olmuyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Arada DSG lafı geçtiği için yazıyorum. Bu DSG yüzünden babam aracını sattı. Kimseye al diyemem. Zar atmak gibi sıkıntılısına denk gelirseniz. Servise gider gelirsiniz. Ama çözüm bulunamıyor. Benzinli TSI motorlar gayet güzel verimli motorlar. TDI olanı hiç kullanmadım. Genel olarak kaliteli olduğu konusunda ancak full donanımlıya bakarsak bunu hissedebiliyoruz. (bence) Alt donanımlara binince anlatıla anlatıla bitirilemeyen VW kalitesi bu mudur diye düşünüyorum. Fiyat konusu her türlü abartı. Yurt dışı satış fiyatlarını karşılaştırıp bakmak lazım. Bizde distrübütör sebepli fiyat şişmesi var mı diye düşünüyorum. Marka model, kuru ıslak DSG, 6 ileri 7 ileri bilgilerini de eklerseniz daha yararlı olur Engin abi. Ne zaman DSG sorun çıkartıyor dense hazır cevap olarak o eskidendi yenilerde bir şey yok denmekte malesef. Paddle Shift olayını çok seven ve bu öyle ya da böyle illaki trafikte kalacağımız gerçeğini kabullenen biri olarak DSG, DKG,PDK ve benzeri insandan 2-3 kat daha hızlı vites değiştiren zımbırtıları seviyorum da trafik yoksa pek de fark yaratmaz. Ancak pek şüphem yok ki 5-10 yıla araçların çoğu otomatik vites ve hatta launch control'le gelebilir Konuya dönersek Focus kadar yol tutuyorsa golf Tr şartlarındaki ikinci eli, otomatik vitesi ve bir çok zımbırtısının daha çok biliniyor olması onu tercih sebebi yapabilir. Ben Focus'a kavuştuğumdan beri Vw'yi çok overrated gördüğümden R haricinde Golf çok param olsa da alacğaımı zannetmiyorum. R alacak parayı bulunca zaten 1M ve 135i peşinde koşarım muhtemelen 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 (düzenlendi) golf iyidir kötüdür deneyimim/bilgim yok ancak benim için makyaj gibi kasa değiştiren araç değersizdir, dikkat etmeyen golf 6 ile 7yi ayıramıyor dayımdan örnek vereyim komşusunda golf 6 varmış, golf 7 ile değiştirmiş bu değişimi ben söyleyince fark etti ki hemen hemen hergün günde 2 kere yanından geçiyor o arabanın ancak vw iyidir imajı halkın kafasına iyi yerleşmiş, bugun babam arkadaşlarıyla konuşuyordu babam (ki arabalarla hiç ilgilenmez kendisi) ford güzel araba ama vw çok güzel, pahalı satıyorlar daha ucuz olsa bende vw alırdım dedi focusu alırken hemen hemen aynı paraydı dedim bişey demedi görünen o ki cmaxe yol görününce yerine passat gelicek bir ekleme daha; DSG bence gerçekten sorunlu, 1,5 yıllık 30000kmye gelmemiş fazla trafiğe girmeyen A3 1.2TFSI Stronic titremeye başlamış rampada 1den 2ye geçişlerde... ilk defa A3 almadığım iyi olmuş sanırım diye düşündüm. Ocak 7, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 (düzenlendi) haziran ayında sizlere de danışarak eşime, golf 6 1.4 122 bg manuel almış idik, 44.000 e mal olmuş idi, bende de 1.6 ecoboost var, bildiğiniz gibi, doğrusu eşim ısrarcı olmasa golf ün yanına bile uğramaz idim, çok itici gelen bir seçenek idi benim için, arabayla ilgili deneyimim arttıkça ne yalan söyliyim, fikirlerim de değişti, focus 3de ford un iyi iş çıkardığını düşünüyorum ama, vw de işini iyi yapıyormuş, donanım olarak eksikleri olmasına rağmen arada aman aman bir fiyat farkı da Yok, performans olarak da epey iyi bir araç golf, benim aracı çok da aratmıyor, 0-100 ü 8 sn değil belki ama sürekli aracı bunun için kullanmıyorsunuz ki, üstelik hanım bir depoyla şehir içi 750 km yapınca, saygım biraz daha arttı dsg şanzıman olayını bilemem ama şu üst donanım silindir kapatma özelliği olan, tsi 63.000 civarında veyakıt ekonomisi de bayağı iyi görünüyor. üstelik otomatik konforu, (dsg şanzımanı arkadaşın dizel aracında deneyimleyip yolda yağ gibi aktığını da görünce); hala tipi itici gelmesine rağmen çok da olumsuz bakmıyorum artık golfe sonuç olarak benim kendi aracımda hissettiğim tek eksik otomatik vites konforu..... ford getirmediğine göre Ocak 7, 2013 kemal kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 benim için golf , mk2 den sonra azalarak bitti ... şimdilerde köşeli karoser yapmaya tekrar başladılar ... mesela en yeni kasa hoşuma gidiyor gitmesinede , ne oldu vw = halk arabası , düşürecekler abicim o arabanın fiyatını 5-10... ozaman tamam derim .... başlıyor yamulmaya yuvarlaşmaya , sonrakiler malum zaten ... 4-5-6 aynı terane ... ama yeni kasa köşelenmeye başladı ,iyiye doğru gidiş var ama fiyatı ? verilirmi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eyüp Gökmen Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2013 İyi arabadır hoş arabadır ama asla parasının hakkı değildir (bana göre) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 İyi arabadır hoş arabadır ama asla parasının hakkı değildir (bana göre) Fiyat konusuna takılanlara 2012 fiyatları (yeni yıl fiyatları hala ilan edilmedi) 53,225 Focus Titanium 1.0EB 5K 52,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline 60,110 Focus Titanium 1.6 TDCi 5K 61,900 Golf TDi 105 PS BMT Highline 53,470 Focus Titanium 1.6 125PS Poweshift 59,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline DSG Şimdi bu şartlarda Focus bu paraları ederse VW haydi haydi eder... VW Türkiye'de rekabetçi fiyat politikasına devam ederse iyi satmaya devam eder, nitekim binekte Ocak-Kasın 2012'de Ford'a fark atmış durumda (58'e 41 Bin dolaylarında) Zevke karışmam ama rasyonel düşünce VW ile flört eder... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 benim için golf , mk2 den sonra azalarak bitti ... şimdilerde köşeli karoser yapmaya tekrar başladılar ... mesela en yeni kasa hoşuma gidiyor gitmesinede , ne oldu vw = halk arabası , düşürecekler abicim o arabanın fiyatını 5-10... ozaman tamam derim .... başlıyor yamulmaya yuvarlaşmaya , sonrakiler malum zaten ... 4-5-6 aynı terane ... ama yeni kasa köşelenmeye başladı ,iyiye doğru gidiş var ama fiyatı ? verilirmi ? halk arabası ama alman halkının 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Fiyat konusuna takılanlara 2012 fiyatları (yeni yıl fiyatları hala ilan edilmedi) 53,225 Focus Titanium 1.0EB 5K 52,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline 60,110 Focus Titanium 1.6 TDCi 5K 61,900 Golf TDi 105 PS BMT Highline 53,470 Focus Titanium 1.6 125PS Poweshift 59,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline DSG Şimdi bu şartlarda Focus bu paraları ederse VW haydi haydi eder... VW Türkiye'de rekabetçi fiyat politikasına devam ederse iyi satmaya devam eder, nitekim binekte Ocak-Kasın 2012'de Ford'a fark atmış durumda (58'e 41 Bin dolaylarında) Zevke karışmam ama rasyonel düşünce VW ile flört eder... Edildi. http://binekarac.vw.com.tr/pdf/binek_2013_TL_fiyatlar.pdf 52,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline : Bu artık 56750 61,900 Golf TDi 105 PS BMT Highline : Bu artık 65950 59,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline DSG: Bu artık 63950 42900 olan 1.2 105 mid plus manüel de 45150 oldu. Zaten elde araba yok. Sipariş verirsen 2-3 aya gelecektir. Bu arada yeni zam kaçınılmaz görünüyor. Çünkü avrupada araba talebi belirgin düşmesine rağmen kasımdan beri bizde artmış gibi görünüyor. Şu bir gerçek ki Türkiyede araba talebini fiyat değil faiz oranı belirliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Bir de eklemem gereken özel sipariş olmayan standart paketli bir araba için 2-3-4 ay beklemek bence pek mantıklı değil. Tüm detaylarını eksiğini fazlasını en ince zımbırtısına kadar seçeceksem 4-6 ay beklemeye razıyım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eyüp Gökmen Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Beklediğim cevap gelmiş haklısınız tabii malesef Ford içinde yazdığım geçerli 0 araba fiyatları dudak uçuklatıyor insana 35 milyara eski kasa 0 linea satılan bir ülkede 54 milyar Ford'a vermişiz çok mu dedirttiriyor ama yanlış tabii ki Fiyat konusuna takılanlara 2012 fiyatları (yeni yıl fiyatları hala ilan edilmedi) 53,225 Focus Titanium 1.0EB 5K 52,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline 60,110 Focus Titanium 1.6 TDCi 5K 61,900 Golf TDi 105 PS BMT Highline 53,470 Focus Titanium 1.6 125PS Poweshift 59,900 Golf 1.4TSi 122PS BMT Highline DSG Şimdi bu şartlarda Focus bu paraları ederse VW haydi haydi eder... VW Türkiye'de rekabetçi fiyat politikasına devam ederse iyi satmaya devam eder, nitekim binekte Ocak-Kasın 2012'de Ford'a fark atmış durumda (58'e 41 Bin dolaylarında) Zevke karışmam ama rasyonel düşünce VW ile flört eder... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap