kemal kaya Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Hb... Neden? Stortif duruyor. En genç adamım. sedanı daha sportif bulan yorumlar var, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Bence ikiside yeterince sportif hatta bazı açılardan hb daha yaşlı (f3 için) f2 ve f1 lerde tamamen hb daha ağır sportif. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 -Daha konforlu; Ne anlamda abi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Ailede bu zamana kadar hep connect ve passat vardı yıllardır içimde herzaman hb bir araç sahibi olmak vardı. Arabayı almak için gittiğimde titanium aytozu gri aracım için 60.000 tlye anlaşmıştım arabanın kredisi çıktı ve krediden kalan kısmı nakit yaptım ödemesini Cumartesi araya girdiği için plaka işlemi yetişmedi diye Pazartesi işlemi başlatacaktım daha sonra aklıma led far takıldı bayiye gittim bana cazip bir teklif sundu bayideki arkadaşım bu fırsatı kaçırma dedi 62 bin tlye ellerinde olan x-titanium beyaz sedan aracı 2000 tl farkla vereceğini söyleyince içimdeki hb sevdası başka bahara kaldı. Eşiminde içinde hem beyaz hem sedan varmış hb sevdam olduğu için söylememişti. Onada sürpriz oldu tabi ben alınca öğrendim içindeki aracın sedan ve beyaz olduğunu... Şimdi birdaha alacak olsam siyah ve blazer mavi olursa hb beyazsa sedan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat U. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 sedanı daha sportif bulan yorumlar var, Siz inanmayın o yorumlara. En sportif focus Hb focus. Bu da sloganımız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rafet NAS Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Focus'un arka bagajı da skoda superB'ler gibi arka camla beraber açılsaydı (tabi adamlar patentini almışlar) çok daha kullanışlı olurdu, ağzı gerçekten dar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 5 kişilik bir aileyiz bagaj için her zaman sedan.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Mert Kılıç Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 hb tercih ettim.. daha sportif görünümlü genç işi olduğunu düşündüğüm için. park sıkıntısı yaşamamak için. bagaj gereksinimide yılda sadece 1 kere git gel olduğu için Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 (düzenlendi) clio kötü bir araç değil. yıllarca kullandım. (sedan) ancak uzun yolda hangi hızda olursa olsun focus ile karşılaştırmak clio ya değil focusa haksızlık olur. Benim anlatmak istediğim de zaten Focus'la bile pek fark yoksa uzun yolda tercih sebebinin somut farkı, sebebi nedir onu merak etmekteyim . Focus'un arka bagajı da skoda superB'ler gibi arka camla beraber açılsaydı (tabi adamlar patentini almışlar) çok daha kullanışlı olurdu, ağzı gerçekten dar. Mondeo'nun bir alt kasasında dediğiniz şekilde çalışan bagaj mevcut benim bildiğim kadarıyla. Hatta eski arabamız Citroen C5'te de vardı. SuperB değişik ve daha mükemmel bir versiyonunu mu patentlemiş bilmiyorum da bu durumda patent kaynaklı olmasa gerek bunu sunmamalarının nedeni. Ocak 8, 2013 Mertcan Çelik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Focus'un arka bagajı da skoda superB'ler gibi arka camla beraber açılsaydı (tabi adamlar patentini almışlar) çok daha kullanışlı olurdu, ağzı gerçekten dar. Bunun adı liftback patent alması sorun değil parası ödenir ve kullanılır Bakınız şuanki mondeo 5k Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rafet NAS Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Bende bir bayiden duymuştum, sanırım patent olayı çift açılır olmasıyla alakalı, yani sadece bagaj kapağını veya istenirse arka camla akuple açılabiliyor olmasıyla alakalı.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Polat Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Daha önce kullandığım tüm araçlar sedandı. Focus'um da öyle. Alışkanlık diyen arkadaşlara katılıyorum fakat ben aracımı almak için gittiğimde hb ile sedanı karşılaştırdığımda, sedanı tercih ettim ve tercihimde bagaj hacmi çok büyük bir etken olmuştur. Köyde ikamet etmemden dolayı alışverişi yahut diğer işleri hafta sonu bir gün içerisinde halletmek gerekiyor(bagaj hacmi büyük olmalı). Memlekete gidilecekse özellikle çocukların olmak üzere eşyalar için geniş bir bagaj hacmi yine olmazsa olmaz. SW modellerin pek bana hitap ettiğini düşünmüyorum. Bu nedenlerden dolayı sedan araç daha cazip geliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Benim anlatmak istediğim de zaten Focus'la bile pek fark yoksa uzun yolda tercih sebebinin somut farkı, sebebi nedir onu merak etmekteyim . Benim söylemek istediğim iki araç arasındaki tek ortak yan ikiside varacağın yere götürür. Farklar ise şöyle: birisi 3,5 saatte diğeri 4 satte, biri daha konforlu, daha sessiz, daha güvenli. diğerinde nispeten bunlar daha az. ciloda yan rüzgarlar ve karşıdan gelen büyük araçların rüzgarları oldukça etkiler ve bazen tedirgin eder. focusta bunlar yok veya çok daha az. motor gücü, yol tutuşu, frenler ve ağırlık c sınıfında belirgin daha iyidir. Bu nedenlerden b sınıfı araç insanı yoruyor. Focusla gittiğimde yorgunluk olmuyor.somut fark bunlardır ve b den c ye geçişimin nedenide budur. d ye geçmememin nedenide c sınıfı aracın hem şehir içi hemde şehirler arası yolda gayet başarılı olmasıdır. birde d sınıfına göre hem ucuz hemde az yakar. senede 5-6 defada uzun yola çıkarım bagajıda tıka basa doldururum. buda sedan olmasının nedenidir. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Benim söylemek istediğim iki araç arasındaki tek ortak yan ikiside varacağın yere götürür. Farklar ise şöyle: birisi 3,5 saatte diğeri 4 satte, biri daha konforlu, daha sessiz, daha güvenli. diğerinde nispeten bunlar daha az. ciloda yan rüzgarlar ve karşıdan gelen büyük araçların rüzgarları oldukça etkiler ve bazen tedirgin eder. focusta bunlar yok veya çok daha az. motor gücü, yol tutuşu, frenler ve ağırlık c sınıfında belirgin daha iyidir. Bu nedenlerden b sınıfı araç insanı yoruyor. Focusla gittiğimde yorgunluk olmuyor.somut fark bunlardır ve b den c ye geçişimin nedenide budur. d ye geçmememin nedenide c sınıfı aracın hem şehir içi hemde şehirler arası yolda gayet başarılı olmasıdır. birde d sınıfına göre hem ucuz hemde az yakar. senede 5-6 defada uzun yola çıkarım bagajıda tıka basa doldururum. buda sedan olmasının nedenidir. Biraz yordum sizi ama sonuçta benzer fikirlerde olduğumuzu anladım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nejdet Özdemir Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2013 Arabamın "Hatchback" olmasını sportif görünüm adına isterdim. Ama Focus'larda "Hatchback" Kasa pek estetik ve şık gözükmüyor. Dahası itici geliyor bana Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap