Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Türkiye'nin En Çok Satan Markası -11 Kere Üst Üste Yine Ford-


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

11 yıldır üst üste Türkiye’nin en çok tercih edilen otomotiv markası olma gururunu yaşatan 1.090.459 Ford tutkununa gönülden teşekkürlerimizi sunarız.  FORD OTOSAN

Ticarilere teşekkür etsinler öncelikle...

Yoksa işleri hiç kolay olmazdı!

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi ben sivasta 5 ay bütün marka satış bayilerini gezdim, ama ford gibi satış yapanı görmedim. Connect peynir ekmek gibi satılıyormuş bunu gördüm. Diğerleri sinek avlarken ford altınsoy plazada müşteri kaynıyordu. :nazar: 

 Akşam Üzeri karanlık çökmek üzere gittik boş temsilci bulamadık, bi ara müşteriler araca bakmaya gittiler de hemen içeri daldık. Tırdan inen connectler yarım saatte satılıyor. Temsilci: Abi Ford çıldırdı fiyat düşürüyor müşterilere yetişemiyoruz. dedi. Gerçektende ford bir numara. :claps: 

Not: yakup abi teşekkürler.  :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

fordun binek otomobil satışları düştü yalnız bu sene ,binekte her zaman 2. ford olurdu bu sene 2. liği volkswagen e kaptırdı ,ticariler olmasa rüyasında görür 1. liği :)  volkswagen ise binek otomobilde  bu sene çok iyi bir satış elde etti ..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her firmanın kendi taktiği var, varsayımlar sonuçları etkilemiyor. Başarı tebrik edilmeli. iki bilinmeyenli denklem bu biri inerse diğerini çıkartmak zor değil ;)

Firma kazandığı paraya bakıyor bu herkes icin gecerli yani binek veya cinek fark etmez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her firmanın kendi taktiği var, vardayımlar sonuçları etkilemiyor. Başarı tebrik edilmeli. iki bilinmeyenli denklem bu biri inerse diğerini çıkartmak zor değil 

Firma kazandığı paraya bakıyor bu herkes icin gecerli yani binek veya cinek fark etmez.

Ben de dayımlarla pek iş yapmam...

Eğer senin ifade ettiğin düz mantıkla gidiyorlarsa gidişin sonu iyi olmaz.

Binek konusunda ciddi kayıp var, satış politikaları Ford müşterisinin beklentilerini karşılamıyor.

Araçlar yüksek fiyata satılıyor, premium havası yaratılmaya çalışılıyor ama premium olmaktan uzak. 

Her zamanki gibi donanım paketleri ile kafalar karıştırılıyor, değişken fiyat politikaları ayrı bir konu.

Ha keza 1.6EB getirip sonra arkasının gelmemesi güven duygusunu zedeliyor.

Sorunların bir kısmı Ford'un global politikalarından kaynaklanıyor, ama binekteki başarısızlığın tebrik edilmesi gereken bir yanı yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford bugüne kadar gerçekten fiyat-performans olarak Türkiye'nin markası olmayı başardı ama özellikle F2 geldikten sonra Cem bey'in dediği gibi premium marka havasına girdi, fiyatlar koptu gidiyor ama bu gidiş iyi değil çünki Ford kimsenin gözünde henüz premium olmuş değil.

Hakan Saraylı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/546/2012%20Total%20RS.pdf

 

 

Binek yerli-yabancı 2012
Seçme sıralama
72.874 RENAULT   
66.792 VOLKSWAGEN 
49.143 OPEL   
47.030 FORD  
44.295 FIAT   
43.665 HYUNDAI  
31.961 TOYOTA   
27.666 DACIA  
18.873 NISSAN  
18.492 CHEVROLET  
16.516 HONDA  
14.711 CITROEN  
14.519 PEUGEOT   
12.730 MERCEDES-BENZ   
10.118 SKODA  
 
Kime cık cık: Ford, Honda
Kim oh, oh: VW, Hyundai, Dacia, Chevrolet
 
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.