Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 (düzenlendi) 08.01.2013 - 20:37 tarihinde, çağlar çetinkaya yazdı: silecek cama yapışacağı için sileceği camdan ayırırken sileceğin lastiği yıpranır ve kısa sürede eskir eğer sürekli karda buzda cama yapışırsa 1 senede sileceklerin ömrü bitecektir,eğer silecekler havada durursa cama yapışmayacağı için sileceğin lastikleride deforme olmaz... bende diyorum ki neden ayırıyorsunuz, karları buzları temizleyin kaloriferi açın 1 dk(rezistans varsa çok daha çabuk) sonra sileceğe basınca hiç birşey kalmıyor zaten tavisye olarakta: kendi adıma, öncelikle motoru çalıştırıp max tuşuna basıyorum o sırada elimle karların kabasını alıyorum sonrasında binip silecekleri çalıştırıp devam. Ocak 8, 2013 Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Hava soğukken lastiklerin havasını ayarlamak mantıklı olabilir. Ne kadar farkeder bilmiyorum da bence önemli. Uzun süreli fren yapmadan gitmeyin, yoldaki tuz disklerde birikirse frenin ilk birkaç saniyesinde beklenmedik tepkiler yaratabiliyormuş. Her zaman viteste bırakın. El frenini sonuna kadar çekmeyin deniyor da o ne kadar önemli onu da bilmiyorum. Bagaja uyduruk xxxxxl boy bir yağmurluk arayışındayım arabayı temizlerken veya zincir takmam gerekirse üstüm başım batmasın diye de şimdilik bulamadım, detaylı olarak araştırıcam. Çeki demiri ve çekme halatını ulaşılabilir yerlere koymalı. Çeki demirini kaybetmemeli 50-70 arası bir fiyatı var minicik uyduruk lanet parçanın. Zincir taktıktan sonra 50-100 metre sonra germeyi unutmayın kaportaya zarar verme ihtimalleri çok yüksek. Ektrem durumlarda lastik tamir kitinin yarım yedek lastikten daha etkili olacağını da düşünüyorum. Şimdilik aklıma bunlar geldi. Çok şey unutmuşum arabayı kapalı otoparka parketmeye başlayınca Bir de karda kışta sürüş teknikleri, yapılması yapılmaması gerekenlere dair bir konumuz var mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Mertcan onu da sen aç haydi 2. başlığın olmuş olur Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eyüp Gökmen Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Motoru ısıtmadan hareket edilmemeli Israrla tavsiye ettiğim bir şey de kar varsa arabada iyice temizlemeden kapıları açmayın yoksa olduğu gibi koltuklar ve kapının içi kar doluyor bugün bizzat yaşadım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2013 en iyisi karda yola çıkmayın arkadaş... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Sabahı şerifleriniz hayrola... Bu gün erkenden uyandı(rıldı)m tekrar uyumaya çalışıyorum Edit: Alışkın olmadığım nasılda belli yaa, burası genel sohbet değil ki :D neyse konuyla alakalı olsun, el frenlnin donmaihtimaline karşı önlem alınmalı, el frenini çekmeyin diyemem ama dikkatli olmal lazım, bir de merak ettiğim bir şey var, bu kampanalar falan donabiliyor o malım da diskler de donar mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Finaller bitsin açarım, bulduğum videolar da paylaşmaya çalışırım. 3-5 gün sabredin Benim bildiğim yeterince soğuk olursa el freni de düz fren de donabiliyor ve açılması çok zahmetli olabiliyor. Ama viteste, direksyonu kaldırama doğru çevirerek bırakmak ne kadar doğru ve güvenli onu da bilmiyorum. Ben el freni çekmeyince tedirgin oluyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Bu sabah arabaya bindim kontağı açtım kızdırma bujisi işareti en az 3-4 sn. yanık kaldı. Muhtemelen daha soğuk yerlerdeki arkadaşlarda daha uzun yanıyordur; ben hazırlıksız yakalandığım için çekemedim; bir arkadaş fotoğrafını çekip ekleyebilir mi; yazın çok konuştuğumuz bir konuydu bu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Almanya'da camın buz tutmasını önlemek için bizim araç içine koyduğumuz şu alüminyum folyo rengi güneşliği camın dışına seriyorlar. tabi burada yürütürler o ayrı mesele (O değil de kendimi baya baya Enver Paşa gibi hissediyorum. Bi Alman hayranlığı bi bişiler...) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 09.01.2013 - 07:02 tarihinde, Alperen G. yazdı: Almanya'da camın buz tutmasını önlemek için bizim araç içine koyduğumuz şu alüminyum folyo rengi güneşliği camın dışına seriyorlar. tabi burada yürütürler o ayrı mesele (O değil de kendimi baya baya Enver Paşa gibi hissediyorum. Bi Alman hayranlığı bi bişiler...) Daha kolayı var kuru havada gazete kağıdı sermek. Bu arada Almanların eylemleri örnek alınabilir, karakterleri değil! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 09.01.2013 - 07:11 tarihinde, Cem Boneval yazdı: Bu arada Almanların eylemleri örnek alınabilir, karakterleri değil! Kesinlikle... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Birde farları manuelde bırakmak gerekiyor aksi halde sabah araç çalıştırıldığında sileceklerde (yağmur sensörü) çalışıyorki büyük sıkıntı ve masraf çıkabilir... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet A. Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Akşamdan indim silecekleri kaldırdım, sabah indiğimde 30-40 cm kar vardı aracın üstünde. Aracı çalıştırdım silecekler aynalar manuelde tabi. Motor ısınırken ve klima ön camı ısıtırken üstündeki karları iyice temizleyip yola çıktım... Bi sıkıntı yaşamadık şükür... not: İlk arabam olduğundan ve buralara uzun süreli kar yağmadığından silecek işini burdan öğrendim faydasını da gördüm. Çünkü yer yer buz tutmuştu camın üstü.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 09.01.2013 - 07:18 tarihinde, Bekir B. yazdı: Birde farları manuelde bırakmak gerekiyor aksi halde sabah araç çalıştırıldığında sileceklerde (yağmur sensörü) çalışıyorki büyük sıkıntı ve masraf çıkabilir... Abi silecekleri kapatsan yetmiyor mu? Ki bunu yaz kış rutin yapmakta fayda var, aksi halde kuru camı silebiliyor. Farlarla alakayı çözemedim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 9, 2013 ya ben dün akşam arabayı temizleyeyim , ondan önce şu arabayı çalıştırayımda arabayı kardan temizlerken ısınsın dedim ... malum otomatik silecek olduğunu unutmuşum , kapı açıkken bir çalıştır sen , bir kova kar arabanın içine doldu ... hay dedim otomatikportakal ... silecek kaldırmanın en büyük yararı size bu olabilir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap