Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 O difüzörün tam olarak ne işe yaradığını, yani aracın aurodinamisine ne kattığını tam olarak çözebilmiş değilim, Aracın altından geçen havayı bıçak gibi kesiyor yorumlarını okumuştum uzun zaman önce dergilerde. Tek mantıklı tarafı aracın altından geçen havayı düz bir şekilde çıkartmaya yaramak. Birisi bana tam olarak neye yaradığını izah edebilir mi? Ve son olarak depo kapağı olması gereken yerde değil, bu beni korkutuyor :smiley2k: Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Şükrü Abay Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Jantlar 18'' mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Önder Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 O difüzörün tam olarak ne işe yaradığını, yani aracın aurodinamisine ne kattığını tam olarak çözebilmiş değilim, Aracın altından geçen havayı bıçak gibi kesiyor yorumlarını okumuştum uzun zaman önce dergilerde. Tek mantıklı tarafı aracın altından geçen havayı düz bir şekilde çıkartmaya yaramak. Birisi bana tam olarak neye yaradığını izah edebilir mi? Ve son olarak depo kapağı olması gereken yerde değil, bu beni korkutuyor :smiley2k: difüzör`,ün tek başına bi etkisi yok sadece görüntüden ibaret.ön ve arka spoyler ile araç tabanına monte edilen aracın yapısına göre düz yada hava kanallı levha ve son olarak yan etekler ile birleşen difüzör`ün ise aracın yol tutuşu ve hızlanmasına etkisi vardır.olay ise şu şekilde gerçekleşir.araç altından geçen hava miktarı aracın üzerinden geçenin yaklaşık iki katıdır bu alttan geçen hazla hava yüksek basınç oluşturur buda hızlı sürüşlerde aracın havalanmasına yol açar virajlarda savrulmasına yol açar.aracın ön tampon altına monte ediler spoyler havayı yukarı doğru yönlendirerek alt kısımdan geçen hava miktarını düşürür ama bu yeterli olmaz arka tarafa monte edilen spoyler ise aracı yere doğru bastırır cadde araçları için yeterli olsada yarış pistleri için hala yetersizdir araç altına monte edilen hava kanallı levha ise araç altına giren havanın belirli bir rotada gitmesine yol açar yan etekler ise yanlardan aracın altına hava girmesine engel olur şimdiise difüzöre geldik eğer olmasaydı hava aracı terk ederken türbülansa yol açardı ve aracın arkasında titreme hatta hortum oluştururdu difüzör havanın aracı terk ederken düz bi çizgide gitmesini ve üst taraftan gelen hava ile temasını engelliyor. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 @Serkan Önder, Teşekkür ederim, difüzörün havayı düzgün bir şekilde çıkartmaya yaradığını biliyordum ama, bunun ne işe yaradığını bilmiyordum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Önder Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 rica ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Jantlar 18'' mi? ne yapcan ? alacak mısın sanki hey allahım ya Bu yukardaki resim bildiğin f 2.5 kopyası liseli bile şoplar yani böyle umarım böyle abuk bişey olmaz.. Haziran ayındaki aynı haber ve altdaki başlığın devamında daha detaylı bilgiler mevcutdur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2012 Haziran ayındaki aynı haber ve altdaki başlığın devamında daha detaylı bilgiler mevcutdur. Ben de vardı galiba bu konu dedimde aramaya üşendimdi. Yeni bilgi yok, Autoexpress güvenilmezliğini yazmışım zaten, birleştirilebiir veya daha iyisi silinebilir bu başlık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraç Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 http://www.autocar.co.uk/car-news/week-autocar/autocar-magazine-30-january-preview Autocar'ın haberine göre yeni RS 330 beygir gücünde olabbilirmiş... Fotoğraflar www.ffclub.ru ve www.autocar.co.uk sitelerinden alıntıdır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Arabanın satışı 2015'de başlayacak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 http://www.autocar.co.uk/car-news/week-autocar/autocar-magazine-30-january-preview Autocar'ın haberine göre yeni RS 330 beygir gücünde olabbilirmiş... Fotoğraflar www.ffclub.ru ve www.autocar.co.uk sitelerinden alıntıdır. Bu fotoğraflarda çok pis shop kokuyor. Ön far ledleri Citroen C5 ile aynı neredeyse. Orjinali varken bununla niçin uğraşmışlar anlamadım. Sonra hava girişleri hiç Ford stilinde değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2013 Zaten p.shop canım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2013 Focus RS ile ilgili Ford üst düzey yetkililerinden artık resmi açıklamalar gelmeye başladı. Ford'un global model politikası görünüşe göre başarılı oldu, ABD pazarında kar, Asya'da büyüme ve Avrupa'da kriz önlemleri ile sonuçlanan global stratejilerini artık radikal, ancak ses getiren modellerle destekleme ve imaj geliştirme süreci ile desteklenecek gibi görünüyor. Autocar'ın buna benzer olacak diye sunduğu bilgisayar çıktıları daha çok söylentilere ve beklentilere dayanıyor elbette. Ancak resmi ağızdan onaylanan planlar da var. 2015 lansmanlı RS modeli kesinlik kazanmış. Tekrar olacak ama 2,3L Mustang'de de kullanılacak 4 silindir turbo benzinli motorun 330 HP civarında ayarlanması, gücün geliştirilmiş Revoknuckle ve kilitli diferansiyel üzerinden ön tekerleklere aktarılması hedeflenmiş. Kuga'daki dört çeker sisteminin kullanılması düşünülmüş ise de ağırlığı ve adaptasyonun zorluğu nedeniyle vaz geçilmiş. Bir ara arka tekerlekleri elektrik motorları ile sürme fikri ortaya atılmışsa da bu da maliyet nedeniyle terk edilmiş. RS şimdilik sadece 5 kapılı olarak planlanıyor. Bu arada Passat CC'ye rakip olabilecek Mondeo RS ve Fiesta RS gibi radikal model tasarımları konusunda da çalışmaların sürdüğü ifade edilmekte... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 Buna da çakma RS diyelim, ama fena yani.... Bu arada arkada motorla ilgili bilgi var, Amerikan işi olmuş! 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 3,5L Ecoboost yazmışlar........... V6 Arka difüzor bana göre abartı olmuş. Gerisi süper. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2013 3,5 EB motor var mi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap