Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 denemem lazım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Lamborghini her türlü 1.liği alır. Nissan'da sonuncu olmuştur herhalde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 size bir kopya veriim araçların 60-120 mil aralığındaki performansını gösteren zaman aralığına bakın hangisi daha yüksekmiş görürsünüz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 İşin içine modifiye girdimi durmam düşünmem GTR derim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 ayrıca gt-r ı stage 3 e çıkarırsanız bugatti ile dalga geçen bir araç ortaya çıkar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Siz niye mod'a gectiniz yine size onu mu soruyorlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Bu soruda şaşırtmaca vardır deyip Golf R şıkkını işaretliyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Banada nissan alırmış gibi geliyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Arda Başmak Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Ben golf demek istiyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Kimin aldığı umrumda değil, gtr parasına oranla en çok adrenalin sunan araba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
oğuz mete Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 tabiikide gt-r açık ara önde götürür şanzıman oranıylan Abi ters köşeye yatırmazsın inşallah, nissan gt-r diyorum ben.. Golf'ün şansı yok öyle söylüyim.. Lamborghini alıyor her türlü ayrıca gt-r ı stage 3 e çıkarırsanız bugatti ile dalga geçen bir araç ortaya çıkar Banada nissan alırmış gibi geliyor... İşin içine modifiye girdimi durmam düşünmem GTR derim Lamborghini her türlü 1.liği alır. Nissan'da sonuncu olmuştur herhalde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 @oğuz mete, Ama bahsedilen araçlar bunlar değil ki? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
oğuz mete Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 19, 2013 @oğuz mete, Ama bahsedilen araçlar bunlar değil ki? nıssan ve lamborgını drag yarışı.. 3 aşağı beş yukarı aynısı gibi tam olarak Aventador ve gtr serilerinin yarışını bulmak çok zor.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2013 (düzenlendi) Soruda da cadde modifiyesi olduğunu belirtmiştim. Yoksa kim Aventador'a Golf ile kafa tutar. Nissan Brömmler tarafından, Golf de HGP tarafından caddeye uygun ve trafik tescil belgeli olacak ve TÜV'den geçecek şekilde modifiye edilmiş. Her ikisi de gücünü çift turbodan alırken Lamborghini hacim ve devire dayanan orijinal atmosferik motorunu kullanıyor. Tabii özellikle Golf'ün süspansiyon, frenler ve şanzımana kadar tümüyle yeni parçlarla donatıldığını eklemek gerek, görüntüsü tam bir kuzu postunda kurt! Ve maliyete bakılırsa da birincilik tüm kapsamlı değişikliklere rağmen Golf'te 110.000€ ile, Nissan 160.000€, Lamborghini ise 313.000€ sadece... Önce araçların teknik özellikleri Almanca ama değerlerden ne olduğu anlaşılıyor zaten... Şimdi de gelelim ölçümlere Sonuçta soru 0-200 kalkarlarsa şeklinde olduğuna göre doğru cevap Nissan GT-R olacaktı. Üstelik Nissan bu değerleri 1,5 Bar turbo basıncı ile elde ediyor, turbo basıncını sürerken dahi 1,7 Bara yükseltmek mümkün kısa süreli ve o zaman elde edilen değerler dudak uçuklatıcı oluyor ve 0-300 20 saniye altına iniyor! Ayrıca oluşan farkların sadece saniyenin ondalıkları düzeyinde olduğunu da kaydetmek doğru olur. Bu arada Golf'ün tork ve dolayısı ile ara hızlanma şampiyonu olduğunu da belirtmek lazım. Golf'e karşı sempatim olmasa da şu haliyle bu üçlü arasında seçeceğim araç olurdu büyük olasılıkla... Bir iki de görsel Motorlar Ocak 20, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 22, 2013 abi devamı yok mu yeni soru istiyoruuuuuuuuuuuuzzzzzz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap