Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Aras Kargo'da Şok!


Önerilen Mesajlar

Yakın zamanda ben de MNG kargo ile ilginç bir sorun yaşadım. İnternetten aldığım bir ürün şubeye kadar gelmiş görünüyor. Ama bir türlü dağıtıma çıkmıyor. Kargo şubesi de hemen yanımızda, hatta bizim evden görünüyor. Üşeniyorum gitmeye, tam 3 gün geçti, bir türlü dağıtıma çıkmadı. Sonunda dayanamadım gittim şubeye. Aldılar takip numarasını, evet burada görünüyor ama nerdeki dediler. Sonra başladılar aramaya. Şubede 3-4 kişi, yarım saat benim kargoyu aradı. En sonunda buldular da aldım geldim eve..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aras kargo ile yolladığımız bir parçayı taşırken kırdılar sonra kabul ettiler faturasını kestik ama ödemesini alamadık, sözleşmemiz olduğu için cari hesaptan mahsuplaşacakmışız, ben sizinle çalışmak istemiyorum artık sözleşmeyi feshedip paramı verin dedim cık (yaklaşık 5.000,00 tl ) adamlar mahkeme yolu açık diyor paramı ödemiyor lanet olasıca firma, artık bir süre alacağımı mahsup edene kadar katlanıyorum, sonrası malum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

Kasım Ayında nutelladan hediye kampanyasına katıldık. Teslim süresi 120 gün diyordu. Hadi bekleriz dedim. Martta uygulamada UPS ile takip kodu çıktı, Ama ups böyle bir kargo yok diyor. 2 aydır Nutella ile 1000 kete konuştum. Bugün takip kodu verdiler o numara. Ups değil aras mış. Neyse Aras kargoda takipe girdim. 7 Mart günü evime teslim edilmiş görünüyor. Teslim alan kişinin adı ise "Yolda Yolda". Çalmışlar mı, kayıp mı etmişler anlamadım. 

  • Haha 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu aralar internetten kısa aralıklarla 4-5 siparişimiz oldu. Dolayısıyla farklı kargo şirketlerini deneyimledik. İçlerinde Sürat Kargo cidden çok profesyonel çalışıyor. Ürünü neredeyse kilometre kilometre takip edeceksiniz. O derece bir takip sistemleri var. Kargonuzun hangi araçta ve hangi şehirde olduğunu, aracın plaka bilgisi de dahil olmak üzere görebiliyorsunuz. En sonunda varış şubesinde de dağıtım aracına şu saat şu dakika yüklendi bilgisi veriliyor. 

Adını vermeyeceğim bir diğer kargo şirketi ile de 2 ürün yollandı ve ikisinde de teslimat baştan sona rezaletti. 

İnternetten yapılan alışverişlerde müşteriye kargo şirketi seçebilme serbestisi tanınsa asla tercih etmeyeceğiniz bir şirket sürekli size ürün teslimi yapabiliyor. Bu durum da çok tuhaf aslında. Sırf bu özgürlüğü tanıyan internet mağazaları çok rahat birkaç adım öne geçer bence rakiplerine göre. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kargo olayı tamamen şube ile ilgili, merkezler şubelere yeteri kadar yaptırımda bulunmuyor bence.

Haftada ortalama 3 kargo geliyor, hepsi tanıyor zaten artık.

Yurtiçi kargoyu tek geçerim, bazen öğlen getiriyorlar tabi kimse olmayınca geri gidiyor ama tekrar getiriyorlar. Arastan da memnunum zaten komşuyuz. MNGde fena değil. UPS fazla kullanılmıyor.

 

32 dakika önce, Serkan Z. yazdı:

Sürat Kargo cidden çok profesyonel çalışıyor.

Bu örnekte de göründüğü üzere mesela Sürat kargo gördüğüm en rezalet kargo. Daha doğrusu dediğim gibi bizim buraya bakan şube gördüğüm en kötü kargo şubesi. Ne olursa olsun sisteme rastgele bir isime teslim edilmiş olarak görünüyor, defalarca şikayet etmeme rağmen hiç bir şey değişmedi. Toplu giriyoruz kolay oluyo filan diyolar bide. Geri gönderin dediğim kargo bile daha önce duymadığım bir isme teslim edilmiş görünüyordu. En son ben evdeyken kapıcıya teslim etmişler kargoyu haberim de yok yine alakasız bir isme teslim edilmiş görünüyor, kapıcıyla tesadüfen karşılaşmasam kavga etmeye devam edeceğim.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Ozan Kar yazdı:

kargo olayı tamamen şube ile ilgili, merkezler şubelere yeteri kadar yaptırımda bulunmuyor bence.

Bence de sanıyorum durumun özeti bu. Şube özelinde değişiyor tutumları. Söylediğiniz gibi genel merkezleri de kesinlikle şikayetleri dikkate almıyor. Hiçbir yaptırımları yokmuş gibime geliyor. Dile getirdiğim hiçbir sorunla ilgili en küçük bir olumlu değişim gözlemlemedim. Bence onları böylesine umursamaz yapan alışverişlerde müşterinin kargo firmasını seçemeyişi.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Başlıkta aras kelimesini gördüğümde bile kendimi küfretmemek için zor tutuyorum.. maalesef çalışma kaliteleri bölge bölge şube şube değişiyor. Ben çekmeköy bölgesinde arastan kesinlikle memnun değilim. E-ticaret sitelerindeki adres kısımlarına özellikle not düşüyorum kesinlikle aras kargo ile göndermeyin diye ve işe yarıyor aldıklarım genelde yurtiçi ve sürat ile geliyor. Bunları sosyal medyaya da taşısanızda çözüme ulaşması çok zor. Adamlar resmen tekeline almış işi uygun fiyat çekiyorlar diye  kesinlikle doğru dürüst iş yapmıyorlar. Hasar tespiti için aldığınız yer ile halletmeye çalışın büyük ihtimalle anlaşması vardır yardımcı olurlar. Önceki çalıştığım teknik serviste gönderdiğimiz notebooka resmen mızrak saplamışlardı hem kutuda hemde notebookta kocaman delik vardı. Sonuç olarak müşteri bize geri kargoladı ve hasar tespitini biz üstlenip yardımcı olmuştuk. Anlaşması var ise bir ihtimalde olsa kolaylayıp yardımcı olabilirler, geçmiş olsun ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Emre Akbs yazdı:

Başlıkta aras kelimesini gördüğümde bile kendimi küfretmemek için zor tutuyorum.. maalesef çalışma kaliteleri bölge bölge şube şube değişiyor. Ben çekmeköy bölgesinde arastan kesinlikle memnun değilim. E-ticaret sitelerindeki adres kısımlarına özellikle not düşüyorum kesinlikle aras kargo ile göndermeyin diye ve işe yarıyor aldıklarım genelde yurtiçi ve sürat ile geliyor. Bunları sosyal medyaya da taşısanızda çözüme ulaşması çok zor. Adamlar resmen tekeline almış işi uygun fiyat çekiyorlar diye  kesinlikle doğru dürüst iş yapmıyorlar. Hasar tespiti için aldığınız yer ile halletmeye çalışın büyük ihtimalle anlaşması vardır yardımcı olurlar. Önceki çalıştığım teknik serviste gönderdiğimiz notebooka resmen mızrak saplamışlardı hem kutuda hemde notebookta kocaman delik vardı. Sonuç olarak müşteri bize geri kargoladı ve hasar tespitini biz üstlenip yardımcı olmuştuk. Anlaşması var ise bir ihtimalde olsa kolaylayıp yardımcı olabilirler, geçmiş olsun ?

 

Bende çekmeköy'de oturuyorum. İki hafta önce 2 ayrı siparişim vardı biri yurtiçi kargo İzmir'den öbürü ikitelli'den aras kargoyla. İzmirden gelen ertesi gün elime ulaştı ikitelliden gelen ise 3 gün sonra zar zor gidip şubeden kendim aldım. Genel merkezlerini arıyorum şikayet ediyorum ama ne adam akıllı geri dönüş var ne de yaptırım. Gak guk diyerek geçiştiriyorlar..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 saat önce, M.Emre.S yazdı:

 

Bende çekmeköy'de oturuyorum. İki hafta önce 2 ayrı siparişim vardı biri yurtiçi kargo İzmir'den öbürü ikitelli'den aras kargoyla. İzmirden gelen ertesi gün elime ulaştı ikitelliden gelen ise 3 gün sonra zar zor gidip şubeden kendim aldım. Genel merkezlerini arıyorum şikayet ediyorum ama ne adam akıllı geri dönüş var ne de yaptırım. Gak guk diyerek geçiştiriyorlar..

Fazlasıyla tartıştım gerek şubeyle gerek genel müdürlükle kesinlikle çekmeköy bölgesinde kullanılacak gibi değil. En son şubeye gittiğimde bana bahane olarak araç az tümünü teslimata çıkaramıyoruz dediler. Bahsi geçen kargo tam 12 gün şubede bekledi en son almak için değilde neden getirmedikleri için gittim ki şaşırtmadılarda. Şube müdürü özel araç tutup onla da dağıtım yaptırıyormuşmuş bilmem ne bir sürü bahane. En temizi çekmeköy bölgesi için yurtiçi veya sürat kesinlikle

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 saat önce, Emre Akbs yazdı:

Fazlasıyla tartıştım gerek şubeyle gerek genel müdürlükle kesinlikle çekmeköy bölgesinde kullanılacak gibi değil. En son şubeye gittiğimde bana bahane olarak araç az tümünü teslimata çıkaramıyoruz dediler. Bahsi geçen kargo tam 12 gün şubede bekledi en son almak için değilde neden getirmedikleri için gittim ki şaşırtmadılarda. Şube müdürü özel araç tutup onla da dağıtım yaptırıyormuşmuş bilmem ne bir sürü bahane. En temizi çekmeköy bölgesi için yurtiçi veya sürat kesinlikle

Ben daha önce süratle de sorun yaşadım ama mng ve yurtiçi çok ufak sorunlar yaşadım diyebilirim. Genellikle hep yurtiçi ve mng kullanıyorum elimden geldiğince diğerlerini de getirmelerini beklemeden direkt şubeden alıyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.