Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaşlar focus 3 lerde bildiğiniz gibi birçok kişi buğu sorunu yaşıyor..aynı sıkıntıda bende mevcut.hatta sislerde de buğulanma var!bu şikayetle garanti başvurusunda bulundum farların değişmesi ya da onarılmasıyla servis garantiyi otosanın kabul etmediğini durumun normal olduğunu belirtti kiii biz çok iyi biliyoruz buğulanma olsa dahi 15 bilemediniz 1 saate geçer benimki 2 gün kalıyor!bunun üstüne çağrı merkezini aradım şikayetimi belirttim ve 2 haftaya yakın zamanda döndüler kesin kararmış buğulanma olması normalmiş ve garanti işlemi uygulanamıyor?öncelikle benmi bilmiyorum bu buğulanma olayını??bu 2 güne kadar kalıp farların yarısına kadar buğulanması normal mi?sisler deseniz komple buğu..en son genel merkezden yazılı belge istedim mail adresime açıklamalı olarak atın gerekli yasal süreci başlatacağım için ama aykutmuymuş genel merkezden uslup zaten bozuk,çünkü çağrı merkezindeki nezaket kaybolmuş!!direk kesin karar değişmez olmaz etmez..yazılı belgede maille atamazlarmış..dilekçe yollamam gerekiyormuş adreslerine,bunu yapıcam artık ama sizin tavsiyeniz nedir??sizce nasıl bir yol izleyeyim??yardımlarınızı bekliyorum..
Soru
Ömer Önder
Arkadaşlar focus 3 lerde bildiğiniz gibi birçok kişi buğu sorunu yaşıyor..aynı sıkıntıda bende mevcut.hatta sislerde de buğulanma var!bu şikayetle garanti başvurusunda bulundum farların değişmesi ya da onarılmasıyla servis garantiyi otosanın kabul etmediğini durumun normal olduğunu belirtti kiii biz çok iyi biliyoruz buğulanma olsa dahi 15 bilemediniz 1 saate geçer benimki 2 gün kalıyor!bunun üstüne çağrı merkezini aradım şikayetimi belirttim ve 2 haftaya yakın zamanda döndüler kesin kararmış buğulanma olması normalmiş ve garanti işlemi uygulanamıyor?öncelikle benmi bilmiyorum bu buğulanma olayını??bu 2 güne kadar kalıp farların yarısına kadar buğulanması normal mi?sisler deseniz komple buğu..en son genel merkezden yazılı belge istedim mail adresime açıklamalı olarak atın gerekli yasal süreci başlatacağım için ama aykutmuymuş genel merkezden uslup zaten bozuk,çünkü çağrı merkezindeki nezaket kaybolmuş!!direk kesin karar değişmez olmaz etmez..yazılı belgede maille atamazlarmış..dilekçe yollamam gerekiyormuş adreslerine,bunu yapıcam artık ama sizin tavsiyeniz nedir??sizce nasıl bir yol izleyeyim??yardımlarınızı bekliyorum..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
9
9
8
5
Popular Days
Şbt 6
16
Ock 19
8
Ock 20
7
Ara 4
4
Top Posters For This Question
Cem Boneval 9 posts
Kaan Yagizer 9 posts
Yakup Ç. A. 8 posts
Ömer Önder 5 posts
Popular Days
Şbt 6 2013
16 posts
Ock 19 2015
8 posts
Ock 20 2015
7 posts
Ara 4 2016
4 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
...öncelikle buğu'lu arkadaşlara geçmiş olsun. önce far neden -buğu- yapar, izninizle ona bir bakalım. Dış ortam sıcaklığının hızla düştüğü durumlarda siz de kabul edersiniz ki farlarınız...daha
Cem Boneval
Farı söktük, ampul yuvalarından hava basarak kuruttuk, sonra iyicene inceledik ve balast kutusunun contalarında sertleşme olduğunu ve dibinden su almış olduğunu gördük, sıvı conta ile onarımını yapıp
Cem Boneval
@Türker Taş, farları yaktıktan 5 dakika sonra kontrol eder misiniz hala buhar var mı? @Kaan Yagizer, üstad benzer şeyleri biraz daha beceriksizce de olsa konu açıldığında yazmıştım, ama bazen bu tür
Posted Images
Bu soruda 79 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap