Bekir Gülcü Oluşturma zamanı: Şubat 22, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 22, 2013 Merhaba arkadaşlar herkesin merakla beklediği F3 1.6 Dizele chiptunnng uygulamasını yaptırma aşamasındayım. Barbaros Bayrak PS Chip Tunning marka uygulatacağım. Uygulamayı İzmirde Ps ChipTunning Bölge Bayiisinde yaptıracağım. Uygulama bedeli 800 TL + 160 TL( K&N hava filtresi) ben sizi biraz gaza getireyim en az 25 hp elde ederken , esas aslan payı en az 60 nm tork kazanacak olmanız ... yanlız şunuda söylemeden edemeyeceğim , 25 - 30 hp 'den sonrası araç için zararlı olacaktır , özellikle debriyaj baskı balata ömrü yarı yarıya düşecektir ... ama dediğim genel birşey ; araç güç kazandı diye devamlı devir çevirirseniz olabilecek bir sorun , arada gaz açmakla çokta bir sorun olmaz ... Yok yok merak etme vazgeçecek değilim Dediğin gibi zarar verme olasılığı yüksek. Ama ben araç güç kazandı diye sürekli hız yapacak değilim. Sürekli hız yapan ve yapmayı seven biri değilim. Sadece ara sıra bazı hemcins araçlar ve diğer bir kaç model araç önüm dolu olduğu halde arkamdan ısrarla selektör yaparak beni tahrik ettiği zamanlarda ona motor gücüyle cevap vermek için istiyorum Abi beyni söküp yapmıyorlar mı bu işlemi? Ben öyle olduğunu düşündüğümden fotoğraflama istemiştim ki söküp takılma sonrasında servis ilk bakışta farkedebilecek mi tahmin yürütebiliyim diye Evet beyni söküp bilgisayara bağlayarak program yüklüyorlar. Bende merak ediyorum servisin farkeebileceği birşeymi değilmi diye. Bu konuda resimleme yapacağım kesinlikle. Bunu da daha önce tartışmıştık, Ford'da kullanılan B6 şanzıman (Getrag 6MTT250) 280-300 Nm torka göre tasarlanmış, haliyle bu değerlerin üzerinde torkun devamlı kullanımı şanzımana zarar verebilir uzun vadede. Pratikte dikkat edilirse sorun ççıkarma ihtimalinin düşük olduğunu söylemek yanlış olmaz. Kaynaklarda 360 Nm'ye kadar sınandığı yazılı ama detay yok. Tavsiyenize uyacağımdan şüpheniz olmasın Cem bey. Sürekli yüksek hızda yüksek devirde kullanmayacağım. Aksi takdirde doğuracağı sorunların farkındayım. Fakat chiiptunning uygulamasını yapacağım yere sorarsan hiç bir zararı yok. EE para kazanacak sonuçta tabiki öyle diyecek değilmi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 22, 2013 Merhaba arkadaşlar herkesin merakla beklediği F3 1.6 Dizele chiptunnng uygulamasını yaptırma aşamasındayım. Barbaros Bayrak PS Chip Tunning marka uygulatacağım. Uygulamayı İzmirde Ps ChipTunning Bölge Bayiisinde yaptıracağım. Uygulama bedeli 800 TL + 160 TL( K&N hava filtresi) ben sizi biraz gaza getireyim en az 25 hp elde ederken , esas aslan payı en az 60 nm tork kazanacak olmanız ... yanlız şunuda söylemeden edemeyeceğim , 25 - 30 hp 'den sonrası araç için zararlı olacaktır , özellikle debriyaj baskı balata ömrü yarı yarıya düşecektir ... ama dediğim genel birşey ; araç güç kazandı diye devamlı devir çevirirseniz olabilecek bir sorun , arada gaz açmakla çokta bir sorun olmaz ... Yok yok merak etme vazgeçecek değilim Dediğin gibi zarar verme olasılığı yüksek. Ama ben araç güç kazandı diye sürekli hız yapacak değilim. Sürekli hız yapan ve yapmayı seven biri değilim. Sadece ara sıra bazı hemcins araçlar ve diğer bir kaç model araç önüm dolu olduğu halde arkamdan ısrarla selektör yaparak beni tahrik ettiği zamanlarda ona motor gücüyle cevap vermek için istiyorum Abi beyni söküp yapmıyorlar mı bu işlemi? Ben öyle olduğunu düşündüğümden fotoğraflama istemiştim ki söküp takılma sonrasında servis ilk bakışta farkedebilecek mi tahmin yürütebiliyim diye Evet beyni söküp bilgisayara bağlayarak program yüklüyorlar. Bende merak ediyorum servisin farkeebileceği birşeymi değilmi diye. Bu konuda resimleme yapacağım kesinlikle. Bunu da daha önce tartışmıştık, Ford'da kullanılan B6 şanzıman (Getrag 6MTT250) 280-300 Nm torka göre tasarlanmış, haliyle bu değerlerin üzerinde torkun devamlı kullanımı şanzımana zarar verebilir uzun vadede. Pratikte dikkat edilirse sorun ççıkarma ihtimalinin düşük olduğunu söylemek yanlış olmaz. Kaynaklarda 360 Nm'ye kadar sınandığı yazılı ama detay yok. Tavsiyenize uyacağımdan şüpheniz olmasın Cem bey. Sürekli yüksek hızda yüksek devirde kullanmayacağım. Aksi takdirde doğuracağı sorunların farkındayım. Fakat chiiptunning uygulamasını yapacağım yere sorarsan hiç bir zararı yok. EE para kazanacak sonuçta tabiki öyle diyecek değilmi Bekliyoruz bakalim benim soyle bir sorum var. 1den 2. vitese gecerkenki silkme sorunu yazilim yuklenerek giderilmisti serviste simdi siz yazilimi degistireceksiniz bu sorun tekrarlayacakmi ? Yoksa motorla sanziman beyni farkli mi ? Enteresan bi konuya parmak bastim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 22, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 22, 2013 Bekliyoruz bakalim benim soyle bir sorum var. 1den 2. vitese gecerkenki silkme sorunu yazilim yuklenerek giderilmisti serviste simdi siz yazilimi degistireceksiniz bu sorun tekrarlayacakmi ? Yoksa motorla sanziman beyni farkli mi ? Enteresan bi konuya parmak bastim Bende öyle bi problem varmıydı bilmiyorum açıkcası farkında değilim Ama yazılımdan sonra neler değişcek çok merak ediyorum. Endişelerim yok da değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Merhaba Focus Severler. Herkesin merakla beklediği 1.6 Dizel motora chiptunning uygulamasını dün gerçekleştirdim. Bir takım aksilikler ve zorluklar olsa da başarı ile sonuçlandırdık. Chip tunning uygulamasından önce araca Dyno testi yaptık. Testin sonuçlarını paylaşacağım sizlerle. Yazılımdan sonraki Dyno testini ise pazartesi veya salı günü yapacağım onunda sonuçlarını paylaşacağım. Ve öncesi-sonrası kıyaslamasını göreceğiz. 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Bekir kardeş hayırlısı olsun dediğin gibi before-after muhakkak yaptır; taahhüt edilen rakamları verip vermediğini kontrol etmen faydalı olacaktır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Dyno testi yapılırken (araba yağmurdan dolayı çok kirliydi kusura bakmayın:) ) Dyno test sonucu. Değerlendirmesini sizlere bırakıyorum arkadaşlar. Fabrika verilerine çok yakın beygir gücü görünüyor. Tork ise fabrika verisinden fazla çıktı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Çok güzel, uygulama sonrası yine aynı dyno aracında test yaptırıp %'sine bakacağız Bekliyoruz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Çok güzel, uygulama sonrası yine aynı dyno aracında test yaptırıp %'sine bakacağız Bekliyoruz Teşekkür ederim. Evet aynı test cihazında aynı arkadaşla aynı şartlarda testi tekrarlayacağız. Yazılımın adaptasyonu için 2-3 gün beklememiz gerekiyor. %100 verimi yazılımdan hemen sonra alamayız. O yüzden ikinci testi yarın veya salı günü yapacağım. Ayrıca hava filtresi ellerinde kalmamış, mutlaka onunda etkisi olacaktır. K&N marka performans hava filtresini de ekleyince sonuç daha sağlıklı olacaktır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Teşekkür ederim. Evet aynı test cihazında aynı arkadaşla aynı şartlarda testi tekrarlayacağız. Yazılımın adaptasyonu için 2-3 gün beklememiz gerekiyor. %100 verimi yazılımdan hemen sonra alamayız. O yüzden ikinci testi yarın veya salı günü yapacağım. Ayrıca hava filtresi ellerinde kalmamış, mutlaka onunda etkisi olacaktır. K&N marka performans hava filtresini de ekleyince sonuç daha sağlıklı olacaktır. Onu takmadan ve taktıntan sonra 3. olsun bari Bak bu daha mantıklı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Valla kardeşim zaten ikincisini onlara yükledim. Üçüncü testi kaldıramam Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Valla kardeşim zaten ikincisini onlara yükledim. Üçüncü testi kaldıramam O zaman filtresiz test yapalım diyorum ben. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 O zaman filtresiz test yapalım diyorum ben. Bende filtreli yapalım diyorum. Sonuçta chip tunning in bir parçası sayılır hava filtresi de. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Bende filtreli yapalım diyorum. Sonuçta chip tunning in bir parçası sayılır hava filtresi de. Chip ile alakası yok ama Sonuçta ondan iyi filtre var kötüsü de var neye göre yorum yapılacak belki de tüm verimi oradan alıyor ? Eğer chip hakkında bilgi vermek istiyorsanız bize ve kendinize bu filtresiz yapılmalıdır. Tabi araç sizin Bizden yorum yapması sizden uygulaması 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Dyno üzerinden indirmeden değiştirirsiniz filtreli ve filtresiz ölçersiniz böylece ekstradan para almaz ; ölçümü yapan Burak Ekmekçiler kardeşime de selam söyleyin . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Dyno üzerinden indirmeden değiştirirsiniz filtreli ve filtresiz ölçersiniz böylece ekstradan para almaz ; ölçümü yapan Burak Ekmekçiler kardeşime de selam söyleyin . Evet mantıklı Öyle yapabiliriz. Tamam selamını söylerim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap