Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2015 Telefon yoksa son bıraktığınız ayarda kalıyordur diye tahmin ediyorum. Resimdekilerle aynıysa racechip bu cihaz. Resmi Türkçe sitesi: http://www.racechip.com.tr/ detaylı bilgiyi mail ya da telefon yoluyla edinebiliyor olsanız gerek. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Yüce Yanıtlama zamanı: Mart 2, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 2, 2017 Merhaba sevgili forumdaşlar. Uzun zaman olmuş konu küllenmiş chip tüning yaptıran arkadaşlar, deneyimlerini paylaşabilir mi? 10-50-100 bin km veya üstü. Turbo, yakıt sistemi, aktarma organları, dpf tıkanması üzerinde tuning ile ilgili aşınma, deformansyon oldu mu? Yakıt tüketimi nasıl etkilendi. Tavsiye noktasında ne dersin ? Aracım F3 Tit. 115 tdci. Teşkekkürler iyi çalışmalar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet oktay Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Merhaba, çok eski bir konu ama ben bir adet racechip edindim. bağlantı konusunda epey uğraştım ama nereye takacağımı bulamadım. Parçanın aşağı yukarı neye benzediğini biliyorum. Fakat yerini bulamıyorum. Bir çok adı var, common rail tüpü, rail sensor gibi. Bana tam olarak motorun neresinde olduğunu resim yada video gösterebilecek bir arkadaşım var mı acaba? Resimde ki parça gibi, soketli. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 15, 2017 Motorun arka bölümünde egr nin altında takacağınız yer rakı basınç müşürü 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet oktay Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 Racechipin bağlantısını kendim yapamadım. Yakıt filtresi sökülmeden takılamadı. O yüzden ustaya götürdüm taktırdım. Gözlemime gelince; ilk başta hiç farklılık görmedim. Sonra kendim ayarları üzerinde oynadım. Ama yine memnun kalmayınca aldığım firmanın teknik destek bölümünü arayıp destek aldım. Bana tavsiye ettiği ayarı yapınca focus değişti. Daha zevkli hale geldi kullanmak. Şuan sıkıntım şu 1 ve 2. Vites de pati yapıyor esp devreye giriyor. Daha önce çok nadir gördüğüm esp ikaz ışığını hergün ve bir kaç kez görüyorum. Pati yaptığı için ivmelenme olmuyor. Lastiklerden mi kaynaklanıyor. Eğer öyleyse kışın beni zor zamanlar bekliyor. Bu konuda tavsiye verebilir misiniz. Kışın racechipi iptal edebilirim. Kutusuyla körtapa gibi bir parça gelmişti. Racechip yerine onu takarsam hiç takılmamış gibi olacağı söylendi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 Lastiklerin künyesi? Az basarsan patinaja düşmez, güç ara hızlanmalarda daha önemli bence. Güç varsa patinaj kaçınılmaz, bende de sert kalkışlarda ilk üç viteste banko, zemin kötüyse dörtte bile patinaj oluyor. Gaz ayağı nazik olacak mecburen... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 6, 2017 On 8/15/2017 at 0:21 PM, Serkan Karakoca said: rakı basınç müşürü Ahauehaeueahaeuaehea Serkan senin araba Rakı mı yakıyor birader ???? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2017 06.09.2017 - 18:06 tarihinde, Servet Ö. yazdı: Ahauehaeueahaeuaehea Serkan senin araba Rakı mı yakıyor birader ???? bro bunu telden yazmıştım dikkatimden kaçmış istiyorsan methanol içirelim rakı değelde rail basınç müşürü Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet oktay Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2017 06.09.2017 - 17:03 tarihinde, Cem Boneval yazdı: Lastiklerin künyesi? Az basarsan patinaja düşmez, güç ara hızlanmalarda daha önemli bence. Güç varsa patinaj kaçınılmaz, bende de sert kalkışlarda ilk üç viteste banko, zemin kötüyse dörtte bile patinaj oluyor. Gaz ayağı nazik olacak mecburen... Lastikler UG 8 ve 2. yazını geçiriyor. Bazen sırtımı koltuğa yapıştırmak istiyorum ama olmuyor. Patiye geçiyor, esp devreye giriyor pati yapmayı kesiyor. Güç kesiliyor, tuhaf birşeyler oluyor. 1. viteste fazla basmıyorum zaten. Hemen 2 ye atıp dip gaz yapıyorum. Galiba lastik ve yol durumuna bağlı bir durum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2017 Lastikler UG 8 ve 2. yazını geçiriyor. Bazen sırtımı koltuğa yapıştırmak istiyorum ama olmuyor. Patiye geçiyor, esp devreye giriyor pati yapmayı kesiyor. Güç kesiliyor, tuhaf birşeyler oluyor. 1. viteste fazla basmıyorum zaten. Hemen 2 ye atıp dip gaz yapıyorum. Galiba lastik ve yol durumuna bağlı bir durum.Ug8 kışlık lastik değilmiydi yahu. Patinaja düşmesi normal değil mi? Bende michelin pilot sport 4 var 225/45-17 ebatta. 1. viteste köklersem çok az sarıyor ama sonra tutunuyor ve yapıştırıyor koltuğa. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kağan Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2018 bugün bende çanakkale ecufastta dpf + yazılım yaptırdım. (çevreci geçinenler dpfme laf etmesin pls herkez zararını bilmekte)140 hp 320 nm olduğu söylendi. aracı dynoya sokmadım 135 bg de olsa fark etmez bnim için. yaptırmadan önce baya araştırmıştım zaten. ecufastte karar kıldım. ben eski halinide seviyordum zaten ancak sürekli o gücü her devirde hissetmek istiyordm. neyse gelelim hissettiklerime ve aracın yaptıklarına. uygulamayı çanakkale ecufasstte yaptırdm. 150 km uzakta bana. yani 150kmlik tecrübemdir ilerdebi sıkıntı yaşarsam burdan tekrar yazarm. öncelikle 1750-2500 devir arasında hissettiğimiz tork gücünü artık 1600 3200 arasında hissedebiliyoruz. eskiden 6. viteste 130la başlayıp 115 gibi bitirdiğim rampayı 130la girip 130-135le bitiriyorum. aracın devir saati 1600den sonra hep dolu. ivmelenmeler daha kuvvetli. ancak turbo devreye girene kadar eski haliyle aynı.güç geldiğinde hissediyorsunuz net olarak. yakıt bana aynı gibi geldi ancak depo ölçümü yapınca daha net bilgi verebilirim. dönüşte bol bol gazladığım için bir kanıda olamadım. tavsiye eder miyim kesinlikle evet. ve söylediklerine göre turbo basıncıyla oynamamışlar sadece yakıt avasn rail gbi değişkenlerle yapılmış. turboya el atsak cok daha fzlasını elde ederiz ama riskli dediler. araç karakter değiştirdi eski halide kötü değildi ancak bu hali çok daha zevkli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman E. Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2018 29.10.2013 - 15:35 tarihinde, Vural C. yazdı: Benim 95lik 2012 Focus'umda var fikir izlenim ve sorusu olanlara yardimci olabilirim. Yakıt olarak azalma var mı benim tek merakım yakıt konusu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2018 21 saat önce, Süleyman E. yazdı: Yakıt olarak azalma var mı benim tek merakım yakıt konusu Guc kazanmak icin yapilan seyin sonucunda yakit azalmaz. Yakit tasarrufu saglar diyen insanlara ve hatta firmalara guvenmeyin. Cunku fizik kanunlarina uymuyoruz demek oluyor. Yakit tasarrufu saglamak istiyorsaniz arabanizi daha az gaza basarak daha az fren kullanacak sekilde kullanin. Dizel arabalarda tork ve dolayisiyla beygir artisinin cok basit bir formulu vardir. Gaz pedal seviyesine gore belirlenen tork istegini yukselt, tork limitorlerini yukari cek, injection quantitity (yani yanma odasina girecek yakit miktari) yi artir, enjektor acik kalma suresini artir. Temperature correction (yani motor/yag sicakligina gore arabayi korumaya almada kullanilan cevrim tablosu) larini yumusat. Yukarida yazdigim formulu birak Turkiyeyi avrupayi, tum dunya kullaniyor. Var mi icinde yakit tasarrufu saglayan en ufak bir degisken? Yok. Bu degiskenlere ek olarak belki belki lambda yani yakit hava karisim yuzdesi fakire cekilerek daha fazla tork elde etmek istenebilir, bu da arabanin motor icine veya turboya zarar verecegi icin kesinlikle tercih sebebi degildir. Kaldi ki bazi zihnisinir arkadaslar kadrandaki L/KM yaniltmasi dahi yapiyor. Yani siz 100km de 5 litre yaktiginizi sanirken aslinda 7 litre yakiyor dahi olabilirsiniz. Cakal cok. Kisacasi hem guc gelsin hem yakit tasarrufu demek, hem karnim doysun hem pastam bitmesin demekle ayni sey. Bostan yere heveslenmeyin ve kandirilmayin. 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2018 8 saat önce, Servet Ö. yazdı: Guc kazanmak icin yapilan seyin sonucunda yakit azalmaz. Yakit tasarrufu saglar diyen insanlara ve hatta firmalara guvenmeyin. Cunku fizik kanunlarina uymuyoruz demek oluyor. Yakit tasarrufu saglamak istiyorsaniz arabanizi daha az gaza basarak daha az fren kullanacak sekilde kullanin. Dizel arabalarda tork ve dolayisiyla beygir artisinin cok basit bir formulu vardir. Gaz pedal seviyesine gore belirlenen tork istegini yukselt, tork limitorlerini yukari cek, injection quantitity (yani yanma odasina girecek yakit miktari) yi artir, enjektor acik kalma suresini artir. Temperature correction (yani motor/yag sicakligina gore arabayi korumaya almada kullanilan cevrim tablosu) larini yumusat. Yukarida yazdigim formulu birak Turkiyeyi avrupayi, tum dunya kullaniyor. Var mi icinde yakit tasarrufu saglayan en ufak bir degisken? Yok. Bu degiskenlere ek olarak belki belki lambda yani yakit hava karisim yuzdesi fakire cekilerek daha fazla tork elde etmek istenebilir, bu da arabanin motor icine veya turboya zarar verecegi icin kesinlikle tercih sebebi degildir. Kaldi ki bazi zihnisinir arkadaslar kadrandaki L/KM yaniltmasi dahi yapiyor. Yani siz 100km de 5 litre yaktiginizi sanirken aslinda 7 litre yakiyor dahi olabilirsiniz. Cakal cok. Kisacasi hem guc gelsin hem yakit tasarrufu demek, hem karnim doysun hem pastam bitmesin demekle ayni sey. Bostan yere heveslenmeyin ve kandirilmayin. herhangi bir motorun herhangi bir yazılımla termodinamik veriminin artması mümkün mü? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Mart 30, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 30, 2018 6:15 den 7:45 e kadar olan kısımda yakıt ekonomisine değinmişler. Bir çok soruyu cevaplamışlar videoda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap