Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 (düzenlendi) Filtrenin beygire çok etkisi olduğunu düşünmüyorum da görücez bakalım. Ve tabiki hayırlı uğurlu kazasız belasız arızasız olsun Şubat 24, 2013 Mertcan Çelik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 310 nm mi ben mi yanlis goruyorum? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Hayirli olsuuun sizden izlenimlerinizi bekliyoruz Merhaba Focus Severler. Herkesin merakla beklediği 1.6 Dizel motora chiptunning uygulamasını dün gerçekleştirdim. Bir takım aksilikler ve zorluklar olsa da başarı ile sonuçlandırdık. Chip tunning uygulamasından önce araca Dyno testi yaptık. Testin sonuçlarını paylaşacağım sizlerle. Yazılımdan sonraki Dyno testini ise pazartesi veya salı günü yapacağım onunda sonuçlarını paylaşacağım. Ve öncesi-sonrası kıyaslamasını göreceğiz. Şuan arabayi kullanmiyor musunuz ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 310 nm mi ben mi yanlis goruyorum? Evet doğru görüyorsun Bende ilk gördüğümde şaşırdım. Demekki motoru iyi açmışız, fabrika verisini geçmiş Hayirli olsuuun sizden izlenimlerinizi bekliyoruz Şuan arabayi kullanmiyor musunuz ? Evet kullanıyorum. Hissedilebilir bir fark olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Vites değişikliğindeki hızlanma tepkisi arttı. Mesela 3. viteste düşük rolantide giderken gazı köklediğinizde araba anında tepki gösteriyor. Yazılımdan önceki tepkisi bu kadar hızlı değildi. Ancak yazılımın adaptasyon evresi için enaz 2 gün kullanmak gerekiyor. %100 verimi o zaman farkedeceğiz. Şuana kadar hiçbir kötü durumla karşılaşmadım. Motor sesi aynı, egzosdan siyah duman atmadı. Turbodan farklı bir ses gelmedi. Herşey normal görünüyor yani Farkı daha iyi görebilmemiz için İzmirde ikamet eden bi arkadaşla test etmek isterim. Varmı acaba gönüllü. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 310 nm mi ben mi yanlis goruyorum? Evet doğru görüyorsun Bende ilk gördüğümde şaşırdım. Demekki motoru iyi açmışız, fabrika verisini geçmiş Hayirli olsuuun sizden izlenimlerinizi bekliyoruz Şuan arabayi kullanmiyor musunuz ? Evet kullanıyorum. Hissedilebilir bir fark olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Vites değişikliğindeki hızlanma tepkisi arttı. Mesela 3. viteste düşük rolantide giderken gazı köklediğinizde araba anında tepki gösteriyor. Yazılımdan önceki tepkisi bu kadar hızlı değildi. Ancak yazılımın adaptasyon evresi için enaz 2 gün kullanmak gerekiyor. %100 verimi o zaman farkedeceğiz. Şuana kadar hiçbir kötü durumla karşılaşmadım. Motor sesi aynı, egzosdan siyah duman atmadı. Turbodan farklı bir ses gelmedi. Herşey normal görünüyor yani :)Farkı daha iyi görebilmemiz için İzmirde ikamet eden bi arkadaşla test etmek isterim. Varmı acaba gönüllü. Hadi bakalim sevindim sizin adiniza Simdi konusmak icin erken uzun donemde neler olacak o onemli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Video çekerseniz, mümkünse birden fazla, farkı iki videoyu yan yana koyduğumuzda açık olarak görebiliriz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Chip tunning uygulamasından önce 0-100 hızlanma ve son hız denemesi yapıp video çekmek istedim ama uygun yol ve ortam bulamadım. Ama daha önce kendimin belirlediği iki nokta arasındaki maksimum hız değerim arttı. Yani farkı hisssetmemek mümkün değil. Hadi bakalim sevindim sizin adiniza Simdi konusmak icin erken uzun donemde neler olacak o onemli Evet. Biraz daha zaman gerekli. İnşallah sorunsuz kazasız belasız kullanırız. En önemlisi bu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Evet. Biraz daha zaman gerekli. İnşallah sorunsuz kazasız belasız kullanırız. En önemlisi bu. Insallah Bekir abi sorunsuz kazasiz belasiz. Bizim öncumuz olacaksiniz belkide Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Insallah Bekir abi sorunsuz kazasiz belasiz. Bizim öncumuz olacaksiniz belkide +1 Ama ben frenleri değiştirmeden chip tuning işine girmem muhtemelen Önce durabilelim de geç de olsa hızlanırız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 (düzenlendi) Arabanin torkunu yanlis olcmussunuz. Standartta ne yaparsaniz yapin 40 nm tork artisi olmaz. %15 daha fazla hava sokulmasi turbonun fazla uflemesi disinda birseyle olmaz. O da focusta cok zor.. Boost controller standart.. Şubat 24, 2013 Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Before-after yapın aynı makina da farkı görürsünüz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2013 Evet doğru görüyorsun Bende ilk gördüğümde şaşırdım. Demekki motoru iyi açmışız, fabrika verisini geçmiş Dyno bozuk. Bu cihaza göre remap sonrası 400nm falan göreceksin herhalde yanılıyormuyum? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Arabanin torkunu yanlis olcmussunuz. Standartta ne yaparsaniz yapin 40 nm tork artisi olmaz. %15 daha fazla hava sokulmasi turbonun fazla uflemesi disinda birseyle olmaz. O da focusta cok zor.. Boost controller standart.. Aynı şartlarda aynı makinada ölçeceğizmiz için yanlışda olsa önemli olan farkı görmek. İlerde başka bir dynoda test yapabiliriz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 en güzel test , aynı araçtan izmirde bir arkadaş ile buluşulup , trafiğe uygun ortamda 0 - 400 m yapmak ... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 en güzel test , aynı araçtan izmirde bir arkadaş ile buluşulup , trafiğe uygun ortamda 0 - 400 m yapmak ... Bende öyle düşünüyorum. Ama kesinlikle hissedilebilir bir fark var. Bundan şüpheniz olmasın . Artık yazılımın üzerinden bir kaç gün geçince motor daha da alıştı. İlk günkünden daha farklı. Bir de hava filtresi gelseydi, onunda etkisinin olacağını düşünüyorum. Bugün gelecekti fakat kargoya henüz gelmemiş, yarın hava filtresini alıp dyno 2. testini yapacağım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap