Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Durun şu ay kapanışı geçsin yapalım bir program; hem senin değerlerde çıkmış olur Bekir. Tamam abicim bana uyar. Değerleri yarın paylaşacağım inşallah bi aksilik çıkmazsa. Yanlız Yakup performans hava filtreli ve filtresiz 2 test istemişti ama yapamayacak gibiyiz. Yazılımcı arkadaş dedi ki. Öyle hemen sök tak yaparak anında farklı değer göremeyiz. Parçanın motorla kalibrasyon süresi vardır, direk fark hissedemezsin ama yine de bi teklif ederiz dyno cu arkadaşa dedi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 birde 1.0 eb , 1.6 powershift gelsin , valla 10 numara video olur Gelir 1.0 eb de @Muhammed Keser, Yazılımcı arkadaş dedi ki. Öyle hemen sök tak yaparak anında farklı değer göremeyiz. Ayarlarız var ben de fazladan bir kn .Boşa salarız dynonun ustunde az akar araba no problem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Gelir 1.0 eb de @Muhammed Keser, Ayarlarız var ben de fazladan bir kn .Boşa salarız dynonun ustunde az akar araba no problem. Tamamdır o zaman sen Burak arkadaşımıza ayarı ver yeter 2 teste 1 test ücreti alsın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Umut Akbaba Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 25, 2013 Hayırlı olsun abi sonuçları bekliyorum ) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar bugün chip-tunning sonrası ikinci testi yaptım. İlk ve ikinci test sonuçlarını paylaşıyorum. Sonuç rakamsal olarak tatmin edici olmadı. Ölçüm cihazında hata olabileceğini düşündük. Başka bir dyno cihazına daha girdik. onun sonucunu çıktı alacaktık printer arıza verdi alamadık, yarın alacağım. Ondaki çıkan değerler ise 133 HP güç, 337 Nm Tork şeklinde çıktı. Her iki ölçüm de 4. viteste yapıldı. Sizlerin görüşü nedir bu konuda. Rakamsal olarak 140 Hp değerini görmek isterdim elbette fakat kullanımdaki farkın 120 Hp dene fazla olduğunu söyleyebilirim. Başka bir dyno cihazına daha girmeyi düşünüyorum. CHİP TUNNİNG ÖNCESİ CHİP TUNNİNG SONRASI Şubat 26, 2013 Bekir Gülcü tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Umarim yazilimdan kaynakli degildir keske Mehmet Gazihan megachipsede bi ugrasaydiniz sitemizde konusuda var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Umarim yazilimdan kaynakli degildir keske Mehmet Gazihan megachipsede bi ugrasaydiniz sitemizde konusuda var. Yazılımdan olacağını sanmıyorum. Ama başka bir dynoya daha çıkacağım. eğer sonuç yine değişmezse tekrar yükletebilirim. Turbo değerleri ile oynayabiliriz biraz daha Başka bir dyno'ya çıkın bende merak ettim.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2013 Cikma baska dynoya normal degerler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Yazılım sonrası dyno değerleri ne kadar doğru bilemiyorum ama ben yine de daha güçlü olsun istedim ve turbo basınçlarıya biraz daha oynatarak tekrar yazılım yüklettim. Sonuç mu? Kesinlikle ilkinden daha yüksek performans elde ettim. Yalnız bir sorun var. Bu seferde motor çok güçlü olduğu için gücü asfalta veremiyor, araba gaza yüklendiğim anda patinaj çekiyor. Bunu engellemek için spor yay takmam gerekiyor sanırım. Fiyat aldım 495 TL (montaj dahil) İkinci kez dynoya çıkacağım. Sonuçları yine paylaşırım sizlerle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Daz Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Sanırım sizin cebe sarıyor bu performans Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 , araba gaza yüklendiğim anda patinaj çekiyor. 1. Gelişigüzel oynanmış yüksek turbo basınşalrıyla elde edilen güçle ters orantılı olarak motor, turbo ve aktarma organları ömrü azalır 2. Yay bir miktar kafa kaldırmayı önlese de kontrolsuz güce faydası çok sınırılı olur 3. TCS'yi devrede tutmak, belki daha geniş ve yeni lastikler kullanmak sorunu azaltabilir ama kontrolsuz gücün her şartta sağlıklı olmadığını ve tehlikeli bir macerada ilerlediğinizi düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 1. Gelişigüzel oynanmış yüksek turbo basınşalrıyla elde edilen güçle ters orantılı olarak motor, turbo ve aktarma organları ömrü azalır 2. Yay bir miktar kafa kaldırmayı önlese de kontrolsuz güce faydası çok sınırılı olur 3. TCS'yi devrede tutmak, belki daha geniş ve yeni lastikler kullanmak sorunu azaltabilir ama kontrolsuz gücün her şartta sağlıklı olmadığını ve tehlikeli bir macerada ilerlediğinizi düşünüyorum. Haklısınız. Ama turbo basınç değerleri sınır değerlerin üzerinde değil şu anda. Kısa vadede sorun çıkaracağını sanmıyorum fakat ilerde chipsiz bir dizele göre daha çok yıpranacağının bilincindeyim. Bunu göze alarak bu işe kalkıştım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Yola aktarılamayan güç güç değildir TCS kapalı kullanımlarda beklenmedik patinaj sıkıntı yaratabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 (düzenlendi) sonuçta önden çekiş bir araba ... gücüde arttığı zaman sarması çok normal ... sonuçta kalkışlardan bahsediyorsunuz sanırım , yani araba 3. viteste sarmıyorsa ; güç arttırımından dolayı çok sarıyor diyemezsiniz ... 1. viteste biranda gaza asılırsanız ; ne olursa olsun bütün ön çekiş sistemli arabalar sarar , 2. vites nispeten tatlı sarar ; gazı yedirerek deviri ayarlayarak kalkış yapmalısınız , drag raceler bu yüzden var ; kim daha güzel gazı yayarak daha verimli kalkış yapıyor gibisinden yoksa debriyajdan çek asıl gaza ; o ancak amerikan filmlerinde arkadan itişli otomobillerde olur Mart 5, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2013 sonuçta önden çekiş bir araba ... gücüde arttığı zaman sarması çok normal ... sonuçta kalkışlardan bahsediyorsunuz sanırım , yani araba 3. viteste sarmıyorsa ; güç arttırımından dolayı çok sarıyor diyemezsiniz ... 1. viteste biranda gaza asılırsanız ; ne olursa olsun bütün ön çekiş sistemli arabalar sarar , 2. vites nispeten tatlı sarar ; gazı yedirerek deviri ayarlayarak kalkış yapmalısınız , drag raceler bu yüzden var ; kim daha güzel gazı yayarak daha verimli kalkış yapıyor gibisinden yoksa debriyajdan çek asıl gaza ; o ancak amerikan filmlerinde arkadan itişli otomobillerde olur İşte benimde kastettiğim bu. Aynen söylediğin gibi 1. ve 2. viteslerde gaza sonun kadar yüklendiğimde biraz sarıyor. 3. viteste sarmıyor. Focusun tadını yeniden çıkarıyorum. Yola aktarılamayan güç güç değildir TCS kapalı kullanımlarda beklenmedik patinaj sıkıntı yaratabilir. Yeterince yola aktarılıyor merak etme Ben hiç kayıp olmadan aktarmasını istiyorum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap