Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Dpf'nin yanma riski mi varmış? Benim bildiğim en fazla tıkanıyor. Yüksek sıcaklığa zaten rejenerasyon için çıkıyor da fazla ısınmasına karşı önlem almışlardır diye tahmin ediyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Dpf'nin yanma riski mi varmış? Benim bildiğim en fazla tıkanıyor. Yüksek sıcaklığa zaten rejenerasyon için çıkıyor da fazla ısınmasına karşı önlem almışlardır diye tahmin ediyorum. Yanmaz mı Arabanı bile yakabilir dolaylı olarak! Klavuzda detaylar mevcut Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Özen Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Dpf'nin yanma riski mi varmış? Benim bildiğim en fazla tıkanıyor. Yüksek sıcaklığa zaten rejenerasyon için çıkıyor da fazla ısınmasına karşı önlem almışlardır diye tahmin ediyorum. Illaki önlem alınmıştır ama yazılım sonrası daha yüksek bir ısıya ulaştığı için yanma riski yüksek mis.adam vw nin yazılım larini yapıyor ( abt ) .iddasi boyle Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Performans için motoru riske atmanın bir anlamı yok, daha çok performans isteyen varsa hiç riske girmeden buyursun EB alsın. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Özen Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Eb de alsam performans olarak farkli olmasını isterim.modifiye candır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2013 Performans için motoru riske atmanın bir anlamı yok, daha çok performans isteyen varsa hiç riske girmeden buyursun EB alsın. Reklam kokan hareketler bunlar 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Eb de alsam performans olarak farkli olmasını isterim.modifiye candır. Modifiye motoru riske atacaksa varsın hiç olmasın, hem ecoboost'un modifiyeye pek ihtiyacı yok.Modifiye olacaksa araç üzerinde bir sürü modifiye edilecek başka yerler var. Reklam kokan hareketler bunlar Gerçeklerin de reklamı olur.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Modifiye motoru riske atacaksa varsın hiç olmasın, hem ecoboost'un modifiyeye pek ihtiyacı yok.Modifiye olacaksa araç üzerinde bir sürü modifiye edilecek başka yerler var. Reklam kokan hareketler bunlar Gerçeklerin de reklamı olur.. Ecoboostum olmasını isterdim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Ecoboostum olmasını isterdim Kim engelliyor seni? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Kim engelliyor seni? Cem Abi, o kadar yerinde vurgulamalar yapıyorsun ki bittim yemin ederim.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Kim engelliyor seni? Fazla yaptığım kilometreler 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Fazla yaptığım kilometreler Çağlar sana bir hesap yapsın anında değiştirirsin arabayı... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Çağlar sana bir hesap yapsın anında değiştirirsin arabayı... Yıl sonuna kadar benim araç 60.000 km olur o zaman değiştirecem kısmet olursa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Yüksek Performans = Düşük motor ömrü Sanmıyorum ki Ferrari'ler Lambo'lar 300.000 km yapıyor. Modifiye düşük bütçe ile yüksek sonuçlar elde etmenin en basit ancak en riskli yolu. Garanti bitince ufukta 116d veya 320d görünmezse "kara tren spek" deneyebilirim ben de Dizel tercih edilmesinin sebebi de yakıt tüketimi saçma derecede yükselmiyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Gülcü Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 19, 2013 Aracımda yazılım ile birlikte DPF iptali yapılmadı. Yanlızca yazılım yapıldı. Şuana kadar motorda herhangi olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Yazılımdan sonra 10000 km daha yol yaptım. Performansa gelince tabikide yazılımsız dizellere göre bir adım önde. Ama yazılımsız bi ecoboost ile kıyaslanamaz tabiki. Yazılım yaptırmak isteyenler unutmasınlar ki sadece aynı beygir gücüne sahip diğer dizel araçlara göre performans kazanacaklar. Bana sorarsanız yazılımdan memnunmusun diye EVET derim. Ancak şunu da söylemeliyim yazılımdan sonra da sizi geçecek bir çok araba olacaktır. Fazla büyük beklenti içinde olmayın. Aynı beygir gücündeki dizellerden önde olmak isterseniz yaptırın. Bir de jant lastik değiştirirseniz performans kaybedeceğinizi unutmayın. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap