Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Buradan 4 aldıysa EuroNcap %100 5 alır orada fiesta 4 aldı misal. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Buradan 4 aldıysa EuroNcap %100 5 alır orada fiesta 4 aldı misal. Bence de... Ama bu EuroNCAP'ın güvenilirliği için olumsuz bir puan olur mu acaba? Ya da yıldızları bol mu dağıtıyorlar? Sonuçta ***** daha iyisi yok demek değil mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Buradan 4 aldıysa EuroNcap %100 5 alır orada fiesta 4 aldı misal. Bence de... Ama bu EuroNCAP'ın güvenilirliği için olumsuz bir puan olur mu acaba? Ya da yıldızları bol mu dağıtıyorlar? Sonuçta ***** daha iyisi yok demek değil mi? Aslında 5 yıldız da belirli puan aralığına sahip. Ncap'tan çıkan sonuç aslında şu olabilir 5 yıldız alamayanların yanından bile geçmeyin EKLEME: Şimdi yıldızlara takılmadan değerlendirme yapacağım. LatinNcap Fiesta'ya; yetişkin korumada 16 üzerinden 12.87 puan vermiş. Çocuk korumada 49 üzerinden 37.80 almış yani; %80'e %77 oluyor. EuroNcap Fiesta'ya yetişkin korumada %91 çocuklarda ise %86 vermiş.. Ncap binekte örnek olarak %86'ya 4 yıldız %87'ye 5 yıldız veriyor. Tabiki burada birçok yan etken var bunlar yüzeysel bilgiler. +/- 2 oynayabilir. Konu ile alakalı olarak EcoSport LatinNcap'dan %85 almış durumda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2013 Latinlerin notu kıt bu kesin... Ama tabii burada notun kendisi kadar rakiplerine göre durumu da önemli! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 (düzenlendi) AE 2014 ecosport 1.5 tdci yi incelemiş. 5 üzerinden ancak 3 yıldız vermiş. http://www.autoexpress.co.uk/ford/ecosport/84826/ford-ecosport-2014-review Kısaca sürüşü en iyi olan küçük SUV olabilir ama günümüzde bu artık yeterli değil diyor. İç mekan kalitesizliği , alışmanın güç olduğu bagaj kapağındaki stepneyi görmesek bile araba yeni ve özel bir arabadan ziyade tozlu raflardan indirilmiş geçici çözüm gibi duruyor diyor. Fordun partilere geç katılmak gibi bir alışkanlığı var . SUVlar zirveye 2008de Kuganın gelişinden önce ulaştı, Edge 2015ten önce gelmeyecek ve ecosport önümğüzdeki sene gelecek ki segment lideri Juke makyaj yemiş olacak diyor. Bu geç katılımın aslında bir avantajı var: Herşeyi sonradan net görme..Dolayısıyla bu arabanın direk segmentin zirvesine çıkma potansiyeli vardı diyor. Kalanı kendiniz çevirin anacım : : : Aralık 7, 2013 H. Cenk Köse tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Hiç şaşırmadım, geç kalmış, bir şeye benzememiş, iş olsun diye yapılmış bir model. Uzak Doğu ve Güney Amerika'da şansı olabilir, Avrupa'da asla... Yazık. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Sanki B-max ile Fiesta ilişkiye girmiş ortaya bu Ecosport çıkmış gibi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 7, 2013 yalnız adamlar görmeden 500 adeti 2 günde sattılar Bizim ve autoex'in bildiğini ford'da biliyor zaten Adamlar avrupa'ya 1.5 2 yıl sonra sunuyor satacağı malı gerekli yerlere satıyor zaten. Bize de sunulması iyi birşey satsın satmasın yük olmasın yeter bence. 2.0L olanı da 4 yıldız almış aynı yerden http://www.autoexpress.co.uk/ford/ecosport/60919/ford-ecosport-20l Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2014 Bu otomobil 2015 başı itibarı ile ülkenizde satışa sunulacak. Ortalama Fiesta fiyatlarında olacak. Kaliteden ziyade sağlamlık ile ön planda Kesin bilgidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 Bu otomobil 2015 başı itibarı ile ülkenizde satışa sunulacak. Ortalama Fiesta fiyatlarında olacak. Kaliteden ziyade sağlamlık ile ön planda Kesin bilgidir. 2008 ve capturdan ucuz olmadıkça pek şansı yok.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 İnstagramda gördüğüm kadarıyla taliplisi çok demekki sevilmiş (sanırım abd'de). Ülkemizde bayanlarca tercih edilebileceği kanısındayım ama benden uzak olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2014 (düzenlendi) kuga ya gücü yetmeyip yüksek arabaya binmek isteyenler tercih edebilir. (mesela ben belki tipsiz gibi o kadarda değil, alışır insan. sıradışı olmakta güzel) uk deki fiyatlarına baktım da. focuslar 14-19.000 pound, ecosport 15-17.000 yani fiyat focus ayarında.. kötü yanı kararan dikiz aynası, cruise kontrol, vb gibi donanımı almak için titanium x paket almanız gerekiyor. bunlar focus un style ında var..tabi buraya sayın otosan nasıl donanım isteyecek göreceğiz. aynı şey Hyundai de de var. i30 style full gibi bir araçken, elantra style bomboş.. madem aynı donanım isimlerini kullanıyorsunuz aynı donanımlar olsun, aynısı olmayacaksa o modele başka donanım isimleri bulun. kafa karıştırmaya ne gerek ** şu anda broşürünü inceliyorum. arka kapı, yan kapı gibi açılıyor 1.0 1350 kg ve focus(1305 kg) tan 0.3 fazla yakıyor bagaj bmax te 303, eco da 333 lt.. c sınıfı hb araba kadar bagajı yok maalesef. 370 lt olmasını beklerdim.. bu arabayı almam için çocukları evden kovmam lazım boyu 4.11, ile b sınıfından az uzun, kuga ise 4.52 ile d sınıfı.. eğer eco yu 425, 430 gibi yapsalardı da tam b-max ve kuga nın arasına oturtsalardı, bagajda 380-400 bandına çıkardı.(arka 15 cm uzardı, stepnede içeri girerdi) tam bir orta sınıf yüksek aile arabası olurdu. Mayıs 24, 2014 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 ahaha Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap