Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Ecosport European Versiyonu - Avrupa Tanıtımı Yapıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Buradan 4 aldıysa EuroNcap %100 5 alır :D orada fiesta 4 aldı misal.

Bence de...

Ama bu EuroNCAP'ın güvenilirliği için olumsuz bir puan olur mu acaba?

Ya da yıldızları bol mu dağıtıyorlar?

Sonuçta ***** daha iyisi yok demek değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buradan 4 aldıysa EuroNcap %100 5 alır :D orada fiesta 4 aldı misal.

Bence de...

Ama bu EuroNCAP'ın güvenilirliği için olumsuz bir puan olur mu acaba?

Ya da yıldızları bol mu dağıtıyorlar?

Sonuçta ***** daha iyisi yok demek değil mi?

Aslında 5 yıldız da belirli puan aralığına sahip.

Ncap'tan çıkan sonuç aslında şu olabilir 5 yıldız alamayanların yanından bile geçmeyin :P

 

EKLEME:

 

Şimdi yıldızlara takılmadan değerlendirme yapacağım.

 

LatinNcap Fiesta'ya; yetişkin korumada 16 üzerinden 12.87 puan vermiş. Çocuk korumada 49 üzerinden 37.80 almış yani; %80'e %77 oluyor.

EuroNcap Fiesta'ya yetişkin korumada %91 çocuklarda ise %86 vermiş..

 

  • Ncap binekte örnek olarak %86'ya 4 yıldız %87'ye 5 yıldız veriyor. Tabiki burada birçok yan etken var bunlar yüzeysel bilgiler. +/- 2 oynayabilir.
  • Konu ile alakalı olarak EcoSport LatinNcap'dan %85 almış durumda.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 8 ay sonra...

AE 2014 ecosport 1.5 tdci yi incelemiş. 5 üzerinden ancak 3 yıldız vermiş. 

 

http://www.autoexpress.co.uk/ford/ecosport/84826/ford-ecosport-2014-review

 

Kısaca sürüşü en iyi olan küçük SUV olabilir ama günümüzde bu artık yeterli değil diyor. İç mekan kalitesizliği , alışmanın güç olduğu bagaj kapağındaki stepneyi görmesek bile araba yeni ve özel bir arabadan ziyade tozlu raflardan indirilmiş geçici çözüm gibi duruyor diyor.

 

Fordun partilere geç katılmak gibi bir alışkanlığı var . SUVlar zirveye 2008de Kuganın gelişinden önce ulaştı, Edge 2015ten önce gelmeyecek ve ecosport önümğüzdeki sene gelecek ki segment lideri Juke makyaj yemiş olacak diyor.

 

Bu geç katılımın aslında bir avantajı var: Herşeyi sonradan net görme..Dolayısıyla bu arabanın direk segmentin zirvesine çıkma potansiyeli vardı diyor.

 

Kalanı kendiniz çevirin anacım : :D: :D: :D

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yalnız adamlar görmeden 500 adeti 2 günde sattılar :)

 

Bizim ve autoex'in bildiğini ford'da biliyor zaten :D Adamlar avrupa'ya 1.5 2 yıl sonra sunuyor satacağı malı gerekli yerlere satıyor zaten. 

Bize de sunulması iyi birşey satsın satmasın yük olmasın yeter bence.

 

2.0L olanı da 4 yıldız almış aynı yerden

http://www.autoexpress.co.uk/ford/ecosport/60919/ford-ecosport-20l

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

kuga ya gücü yetmeyip yüksek arabaya binmek isteyenler tercih edebilir. (mesela ben :) belki tipsiz gibi o kadarda değil, alışır insan. sıradışı olmakta güzel)

uk deki fiyatlarına baktım da. focuslar 14-19.000 pound, ecosport 15-17.000 yani fiyat focus ayarında.. kötü yanı kararan dikiz aynası, cruise kontrol, vb gibi donanımı almak için titanium x paket almanız gerekiyor. bunlar focus un style ında var..tabi buraya sayın otosan nasıl donanım isteyecek göreceğiz.

 

aynı şey Hyundai de de var. i30 style full gibi bir araçken, elantra style bomboş.. madem aynı donanım isimlerini kullanıyorsunuz aynı donanımlar olsun, aynısı olmayacaksa o modele başka donanım isimleri bulun. kafa karıştırmaya ne gerek

 

** şu anda broşürünü inceliyorum. arka kapı, yan kapı gibi açılıyor

1.0 1350 kg ve focus(1305 kg) tan 0.3 fazla yakıyor

bagaj bmax te 303, eco da 333 lt.. c sınıfı hb araba kadar bagajı yok maalesef. 370 lt olmasını beklerdim..

bu arabayı almam için çocukları evden kovmam lazım :(

 

boyu 4.11, ile b sınıfından az uzun, kuga ise 4.52 ile d sınıfı.. eğer eco yu 425, 430 gibi yapsalardı da tam b-max ve kuga nın arasına oturtsalardı, bagajda 380-400 bandına çıkardı.(arka 15 cm uzardı, stepnede içeri girerdi) tam bir orta sınıf yüksek aile arabası olurdu.

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 7 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.