Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Wtcc Limitli Üretim


T.Mete

Önerilen Mesajlar

FORD FOCUS WTCC EDITION
 
tc_72E4597.jpg

 

Solda özel üretim olan Wtcc edition sağda da Wtcc de yarışan Aon Team in focusu.

 

  • Uzun yıllardır Ford’lar için performans parçaları üretmesiyle tanıdığımız Mountune Dünya Binek Otomobiller Şampiyonası’nda  yarışan arabasından ilham alarak sınırlı sayıda üretilecek yeni bir Focus geliştirdi
  • Biz Ecoboost un  performansı hakkında konuşa duralım; WTCC’de şu anda kullanılan 1.6 eb motordan bıraz bahsedelim.25 derece açıyla mount edilmiş ve 345 HP civarı veriyor.Aynı 18 inçlik jantları kullanan bu özel Focus da  bildiğimiz 1.6 Ecoboost motorun  güçlendirilmiş başka bir versiyonu .
  • İç mekanda da karbon kaplamalar; paspaslarda, kapı eşiklerinde ve konsolda kullanılan WTCC logoları göze çarpıyor.
  • İngiltere’de geliştirilen  otomobil, tüm pazarlarda 3 yıllık Ford garantisi ile satılacak ve bayiden bu şekliyle alınabilecek.

 

 

 

Motor :Ford 1.6 turbocharged ‘ecoboost’ engine Mountune MP200 paketiyle

Büyük intercooler

Büyük hava filtre kutusu

Remap

 

Performans :

0 - 100 : 6.9 saniye 

Son Hız : 223 km   

Güç : 200 PS at 6,000 rpm

Torque: 320 Nm at 2,500 rpm

 

Mountune Kısa Vites Manual Seçici

 

Rimstock Pro Race 1.3, 18” x 8.5

235/40/ZR18 Yokohama Advan Sport

Powerflow CAT back rear

silencer and tail pipe

 

526736_473343429382458_1145335000_n.jpg

 

Limitli Edition Yine Yarış Pistindeki Emsallerinin öNünde Poz Vermiş:

 

 

 

 

 

 

http://www.focuswtcc.com/Gallery.html

 

 

 

 

Wtccyi Koşan Araçlar : Team Aon ve  Videoları

 

dsc_0968.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

T.Mete tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Görünen o ki, özellikle yeni Focus'un HB versiyonu sportif modifikasyonlara açık olacak.

 

Bu arada görünüşe kanmayın, özel bir takımla yarışan Focus 2012 sezonunda varlık gösteremedi, en iyi derece bir 6.lık, onun dışında 2-3 tane 10.luk var.

Chevrolet sildi süpürdü ortalığı... 

 

Yvan_Muller_2012_WTCC_Race_of_Japan_%28Q

 

BMW bile ikinci sıraya yerleşebildi

 

BMW_320_TC_G%C3%A1bor_W%C3%A9ber_2012_Ra

 

Üçüncülükte de Seat vardı.

 

1280px-Hiroki_Yoshimoto_2012_WTCC_Race_o

 

Ezber bozmak adına:

HB daha iyi gider diyenlere Cruze Sedan ile yarıştı, dizelden yarış arabası olmaz diyenlere Seat TDI araçları da yarıştı...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bilgiler hatali.. Ben size birinci elden bilgi vereyim. O aletler 1.6 degil 2.0 motorlu. Ilk alindiklarinda 1.6 ecoboost motorlari var ama sokup 2.0 motor atiyorlar uzerlerine.. Adamlarla gecen hafta konustum eminim... Ve evet 350 hp. e turbo. Hatta o makinelerden bir tanesinin xenon farlari su an Cembo nun arabasinda. Motorlari 2.0 Duratec HE. Onun uzerine turbo takiyorlar. Mountune emme manilfoltu ve custom egzost manifoltu var. Makinelerin gelistirilmesi ve hazirlanmasi ingilteredeki ufacik bir atolyede yapiliyor.. 

Ahanda bunlar o atolyede cektigim fotograflar. Dahasi da vardi ama nereye kaydettigimi bulamadim. Yuzlerce fotograf vardi bende.. Muhtemelen PC de falandir.

 

 

376370_10150391470290238_400256554_n.jpg
 
384516_10150391470715238_899129483_n.jpg
 
320841_10150391471385238_1933369334_n.jp
 
382273_10150391471845238_1015978372_n.jp
 
 
Sifir arabaya yaptiklarina bakin ve aglayin.. :)
 
 
298873_10150391472240238_287666068_n.jpg
 
Adamlardan aldigim parcalari ve tesisati bavulla getirmistim.. :)
 
 
392725_10150392069370238_1091906721_n.jp
Mertol Kip tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hemen sorayım; O bavulun içinde kör nokta uyarı sistemine ait kablolar var mı acaba?

Varsa alınıp aynalar değiştirilip bu işlem uygulanabilir mi?

Sadece kablolama yetmez ayrıca tamponlara da sensör yada kamera gibi bir şey mi ekleniyor? 

 

:)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bilgiler hatali.. Ben size birinci elden bilgi vereyim. O aletler 1.6 degil 2.0 motorlu. Ilk alindiklarinda 1.6 ecoboost motorlari var ama sokup 2.0 motor atiyorlar uzerlerine.. Adamlarla gecen hafta konustum eminim... Ve evet 350 hp. e turbo. Hatta o makinelerden bir tanesinin xenon farlari su an Cembo nun arabasinda. Motorlari 2.0 Duratec HE. Onun uzerine turbo takiyorlar. Mountune emme manilfoltu ve custom egzost manifoltu var. Makinelerin gelistirilmesi ve hazirlanmasi ingilteredeki ufacik bir atolyede yapiliyor..

 

 

Nerenin ya da hangi aracın fotoğrafını çektiniz bilemiyorum ama bilgiler hatalı demeden önce wtcc deki teknik şartnamelere bakmış olmanızı dilerdim.S-2000 regulasyonlarına göre motor hacmi max 1600cm^3 dür.Resmi  sitesinden bakabilirsiniz.

 

http://www.fiawtcc.com/uploads/files/documents/35_art_263_-_s2000_technical_regulations_%282012_12_11%29.pdf

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hemen sorayım; O bavulun içinde kör nokta uyarı sistemine ait kablolar var mı acaba?

Varsa alınıp aynalar değiştirilip bu işlem uygulanabilir mi?

Sadece kablolama yetmez ayrıca tamponlara da sensör yada kamera gibi bir şey mi ekleniyor? 

 

:)

Ne biliim adamlardan ne var ne yoksa almistim.

He he bu da benim arabayı Türkiye'nin ilk ve tek WTCC Edition akrabası yapar...

Abi uzgunum ama ilk te degil tek te degil. O arabadan cikip benim aldigim navigasyon da su an Tr de bir aracta.. Senin arabanin baska uvey kardesleri de var yani :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şöyle AON bildiğim kadarı ile WTCC öncesi bir sezon BTCC (British TCC) şampiyonasına katıldı. Ve BTCC'de 2010 ve sonrasında NGTC sınıfı homologe edildi.

Bunlar 2000 cc turbo motor kullanabiliyordu, aynı gücü daha yüksek hacimden elde ettiği için daha uzun dayanıyor ve takımlara maliyeti daha düşük oluyordu.

Mertol'un parçalarını aldığı araçlar olasıdır ki bu seri idi.

Ama S2000 standartında turbolu motorlar 1600 cc gerçekten.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nerenin ya da hangi aracın fotoğrafını çektiniz bilemiyorum ama bilgiler hatalı demeden önce wtcc deki teknik şartnamelere bakmış olmanızı dilerdim.S-2000 regulasyonlarına göre motor hacmi max 1600cm^3 dür.Resmi  sitesinden bakabilirsiniz.

 

http://www.fiawtcc.com/uploads/files/documents/35_art_263_-_s2000_technical_regulations_%282012_12_11%29.pdf

Ben sartname bilmem.. O araclarin uretildigi (evet uretildigi kelimesini bilerek ve isteyerek yazdim) atolyeyi bizzat ziyaret ettim, o araclari tek tek inceledim ve hatta dokundum. Onlarin hepsi farkli avrupa ulkelerinden alinan araclar. Vergi nerede dusukse oradan alip komple soyarak kumluyorlar ve aracin agirliglini dusuruyorlar. Standart tum ekipman soyulup ilgili ekipman ile yeniden imal ediliyorlar. Ve bu arada da motorlari da duratec HE ile degistiriliyor. Yukarida gordunuz motor DuratecHE motordur. Kapaktan tanimissinizdir diye tahmin ediyorum. Gittigim yer AON un kendi atolyesiydi bu arada.. Belki siz nerenin ve hangi aracin fotosunu cektigimi bilmiyorsunuz ama ben iyi biliyorum. Hatta beni cayci olarak alin, takilayim buralarda ciraklik yaparim falan dedim ama yemediler.. 

Şöyle AON bildiğim kadarı ile WTCC öncesi bir sezon BTCC (British TCC) şampiyonasına katıldı. Ve BTCC'de 2010 ve sonrasında NGTC sınıfı homologe edildi.

Bunlar 2000 cc turbo motor kullanabiliyordu, aynı gücü daha yüksek hacimden elde ettiği için daha uzun dayanıyor ve takımlara maliyeti daha düşük oluyordu.

Mertol'un parçalarını aldığı araçlar olasıdır ki bu seri idi.

Ama S2000 standartında turbolu motorlar 1600 cc gerçekten.

Abi gecen hafta konustum adamla.. Elinde 1.6 ecoboost motorlar var ve 800 pound a ingiltere teslim veriyor. Hala sokup duratecHE takiyoruz dedi.. 

Hatta su resimde soldaki focusunki  ile benim koydugum resimdeki manifolt ayni. Sadece renk farki var.

http://onthelimit.files.wordpress.com/2013/01/dsc_0968.jpg

Usenmeyip PC yi kurup resimleri alayim bari bir ara..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şöyle AON bildiğim kadarı ile WTCC öncesi bir sezon BTCC (British TCC) şampiyonasına katıldı. Ve BTCC'de 2010 ve sonrasında NGTC sınıfı homologe edildi. Bunlar 2000 cc turbo motor kullanabiliyordu, aynı gücü daha yüksek hacimden elde ettiği için daha uzun dayanıyor ve takımlara maliyeti daha düşük oluyordu. Mertol'un parçalarını aldığı araçlar olasıdır ki bu seri idi. Ama S2000 standartında turbolu motorlar 1600 cc gerçekten.

 

 

Katılıyorum abi ;Mertol ustamın attığı  fotolar 2011 yılının sonundan ;söylediğini teyit eden şöyle bir yazıya da ulaştım:

 

http://www.carbuzz.com/news/2011/3/2/Geneva-2011-Ford-BTCC-Focus-7702594/

 

Zaten koyduğum bu sezonki yarış fotoğrafındaki motorun ecoboost olduğu çok açıkca  belli fotoda.

 

http://onthelimit.files.wordpress.com/2013/01/dsc_0968.jpg

T.Mete tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.