Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 (düzenlendi) Umarım böyle birşey çoğalmaz. Dacia markası ncap'dan 3 yıldızı geçebilmiş değil. http://euroncap.com/results/dacia/lodgy/486.aspx http://euroncap.com/results/dacia.aspx Haziran 3, 2013 Yakup Çağatay tarafından düzenlendi 2013 sandero Hariç Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Son Fotolar Yakında Satışta... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 B max ten farkı ne bunun?Ford da artık sıkmaya başladı içi-dışı birbirinin aynı olan bi ton model Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 B max ten farkı ne bunun?Ford da artık sıkmaya başladı içi-dışı birbirinin aynı olan bi ton model Çünkü bu sınıf b-max'den fazla satıyor Yani tüketici istiyor Bknz fiorino vb modeller Ayrıca bu model türkiye için üretilmiş denilebilir Ticari aracın için b-max gibi olabiliyorsa ne mutlu! 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Çünkü bu sınıf b-max'den fazla satıyor Yani tüketici istiyor Bknz fiorino vb modeller Ayrıca bu model türkiye için üretilmiş denilebilir Ticari aracın için b-max gibi olabiliyorsa ne mutlu! B-max yeterli talebi görmedi.Bu ondan daha albenili duruyor ama b-max ne olcak peki?yeni model çıkarmaktansa eskisi düzeltilse daha iyi olmaz mıydı?iç tasarım zaten aynı dışında ufak değişiklikler birde tourneo connect var on taraf onunda böyle..Bence kaliteyi düşürüyolar bu şekilde ne gerek var fazla modele ihtiyaçlar belli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 B-max yeterli talebi görmedi.Bu ondan daha albenili duruyor ama b-max ne olcak peki?yeni model çıkarmaktansa eskisi düzeltilse daha iyi olmaz mıydı?iç tasarım zaten aynı dışında ufak değişiklikler birde tourneo connect var on taraf onunda böyle..Bence kaliteyi düşürüyolar bu şekilde ne gerek var fazla modele ihtiyaçlar belli Hepsi ayrı sınıf, hepsinin amacı farklı. Benzer olmasına takıldınız siz. B-Max yeterli talebi görmediğini nereden çıkardınız onu anlamadım. Yeterince satıyor araba. Türkiye'de görmedi demek istediğiniz sanırım ee focus da göremedi ki 3. seride..Fiesta gördü bak Türkiye aşırı büyük pazar değil takılmamak lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 @Yakup Çağatay Yakubum bu modelin arka süspansiyonu ile ilgili bir bilgin varmı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 @Yakup Çağatay Yakubum bu modelin arka süspansiyonu ile ilgili bir bilgin varmı ? Tekniği yok mu sitede.Connect'leri ekledim.Baktın mı ? Muhtemel böyle olur 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Tekniği yok mu sitede.Connect'leri ekledim.Baktın mı ? Muhtemel böyle olur Bu konuda bakmıştım sadece sağolasın link için. Ama asıl merakım şu. Van versiyonu ile binek versiyonu arasında süspansiyon farkı olacak mı ? Biliyosun bu sınıftaki her modeli kullandım ben. Bu sınıfın en büyük kötülüğü bence arka süspansiyonu. Binek versiyona daha yumuşak ve yola daha iyi tutunmayı sağlayacak yapıda süspansiyon kullanırsalar. Bu yavru bence tadından yenmez. 1,6 95 hp TDCI makinada tam bizim pazarın istediği makina olur. Malum Fiorino, Nemo ve Bipper bildiğin eşek ölüsü. Bunda performanslı ve ekonomik bir makina ve konforlu dinamik bir arka süspansiyon bu aracı bence sınıfının en çok satan modeli yapar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Bu konuda bakmıştım sadece sağolasın link için. Ama asıl merakım şu. Van versiyonu ile binek versiyonu arasında süspansiyon farkı olacak mı ? Biliyosun bu sınıftaki her modeli kullandım ben. Bu sınıfın en büyük kötülüğü bence arka süspansiyonu. Binek versiyona daha yumuşak ve yola daha iyi tutunmayı sağlayacak yapıda süspansiyon kullanırsalar. Bu yavru bence tadından yenmez. 1,6 95 hp TDCI makinada tam bizim pazarın istediği makina olur. Malum Fiorino, Nemo ve Bipper bildiğin eşek ölüsü. Bunda performanslı ve ekonomik bir makina ve konforlu dinamik bir arka süspansiyon bu aracı bence sınıfının en çok satan modeli yapar. CUSTOM'larda binek (tourneo) ve ticari'de (transit) fark vardı. Bundada (Connect) demişlerki eskiden yaprak vardı şimdi torsiyon yani daha konforluyuz, fakat transit veya tourneo farkı yok ikiside aynı alt yapıya sahip. Başlıkta ki Courier ise sadece Tourneo olarak satılacak daha tekniği yayınlanmadı o yüzden bişey diyemiyorum. Güncel'e göre iyi olacakları kesin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 CUSTOM'larda binek (tourneo) ve ticari'de (transit) fark vardı. Bundada (Connect) demişlerki eskiden yaprak vardı şimdi torsiyon yani daha konforluyuz, fakat transit veya tourneo farkı yok ikiside aynı alt yapıya sahip. Başlıkta ki Courier ise sadece Tourneo olarak satılacak daha tekniği yayınlanmadı o yüzden bişey diyemiyorum. Güncel'e göre iyi olacakları kesin Çıkar çıkmaz ayarlıyoruz test etmeye gidiyoruz o zaman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Hepsi ayrı sınıf, hepsinin amacı farklı. Benzer olmasına takıldınız siz. B-Max yeterli talebi görmediğini nereden çıkardınız onu anlamadım. Yeterince satıyor araba. Türkiye'de görmedi demek istediğiniz sanırım ee focus da göremedi ki 3. seride..Fiesta gördü bak Türkiye aşırı büyük pazar değil takılmamak lazım. Focus 3 kasa ile bence yeteri kadar sattı.Fiesta kadar olmasa da yine de c sınıfında kayda değer rakamlara ulaşıldı.Ama b-max?Açıkcası bayi harici biyerde görmedim.Özgünlük şart hyundai gibi bi ton model çıkarmaya gerek yok.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Focus 3 kasa ile bence yeteri kadar sattı.Fiesta kadar olmasa da yine de c sınıfında kayda değer rakamlara ulaşıldı.Ama b-max?Açıkcası bayi harici biyerde görmedim.Özgünlük şart hyundai gibi bi ton model çıkarmaya gerek yok.. Kusura bakmayın ama katılamıyorum. Focus konusuna özellikle. Rakamlar ortada siteye üşenmeden ekliyoruz bakın bir daha isterseniz eskiye dönün birde Hüseyin bey b-max tutmadı derken birşeyi kaçırıyoruz sanırım siz bu sınıfta hangi marka aracı görüyorsunuz peki ? Bu modeller zaten ülkemizde giden model değil. Bunu kabul edelim önce sonra tartışalım somut verileri dediğim gibi paylaşıyoruz sitede gücüm yettiğince de bireysel hepsini takip ediyorum. C ve B sınıfı ile kıyaslamayın bu modelleri bunlar nish özelliklerle üretilmiş ara sınıflar hedef kitlesi direksiz yerleşim isteyenler diyelim bebek arabası olsun değişik spor dalı ile uğraşanlar olabilir vb vb vb Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Kusura bakmayın ama katılamıyorum. Focus konusuna özellikle. Rakamlar ortada siteye üşenmeden ekliyoruz bakın bir daha isterseniz eskiye dönün birde Hüseyin bey b-max tutmadı derken birşeyi kaçırıyoruz sanırım siz bu sınıfta hangi marka aracı görüyorsunuz peki ? Bu modeller zaten ülkemizde giden model değil. Bunu kabul edelim önce sonra tartışalım somut verileri dediğim gibi paylaşıyoruz sitede gücüm yettiğince de bireysel hepsini takip ediyorum. C ve B sınıfı ile kıyaslamayın bu modelleri bunlar nish özelliklerle üretilmiş ara sınıflar hedef kitlesi direksiz yerleşim isteyenler diyelim bebek arabası olsun değişik spor dalı ile uğraşanlar olabilir vb vb vb Şimdi focus az sattı b max çok sattı olayına girmeyelim.B-max satmadı Türkiye'ye hitap etmiyor konusuna da katılmıyorum ne yani diğer toplumlarda bebek vs var da bizde yok mu?bunun tek açıklaması var b-max beğenilmedi..Sende iddialarında haklısın ve diyorsun ki her ihtiyaca farklı bir araç üretiliyor.Bende diyorum ki her ihtiyaca farklı araç yerine benzer ihtiyaçları bir arada karşılayan daha az ,daha kaliteli bir araç üretilsin.Bu tamamen şahsi fikrim.Şu araç b-maxten hangi yönleriyle ayrılıyor?sorusunu sorduğumuz zaman bizim tatmin edici cevapları bulmamız lazım bu araca bakınca ve ben bu cevabı bulamıyorum.Tüm sorun bu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Şimdi focus az sattı b max çok sattı olayına girmeyelim.B-max satmadı Türkiye'ye hitap etmiyor konusuna da katılmıyorum ne yani diğer toplumlarda bebek vs var da bizde yok mu?bunun tek açıklaması var b-max beğenilmedi..Sende iddialarında haklısın ve diyorsun ki her ihtiyaca farklı bir araç üretiliyor.Bende diyorum ki her ihtiyaca farklı araç yerine benzer ihtiyaçları bir arada karşılayan daha az ,daha kaliteli bir araç üretilsin.Bu tamamen şahsi fikrim.Şu araç b-maxten hangi yönleriyle ayrılıyor?sorusunu sorduğumuz zaman bizim tatmin edici cevapları bulmamız lazım bu araca bakınca ve ben bu cevabı bulamıyorum.Tüm sorun bu Valla o sizin sorununuz kusura bakmayın. B-Max focus'dan çok daha geniş arka mekan sunuyor.Bence siz inceleyin güzelce sonra tartışalım. okey. Beğenilmedi olayının rasyonel ölçümünü biz yapamayız size rakam veriyorum diğer başlıklarda var B-MAX şuan kendi sınıfında en çok satan arabası. 2. bile olsa olmuştur bu iş.Dahası beni aşıyor. Kusura bakmayın tartışamayacağım siz dediğinizden şaşmayacaksınız iyisimi b-max'i iyice inceleyin sonra konuşalım. Ayrıca sizin mantığınız ile fiesta ve mondeo'nun da focusunuzdan hiçbir farkı yok NOT: Devamı için LÜTFEN B-MAX başlıklarını kullanalım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap