Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2014 Tourneo Courier Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

b-max'i iyice inceleyin sonra konuşalım.

B-max'i inceledim hemde çok benim eleştirim b-max üretimine değil courier denen aracın üretimine.B-max belki daha geniş iç mekan sunuyor doğru peki ya bagaj? 

b-max 304 L ,bagajını eleştirdiğimiz focus 5 k 372 L bu ne olacak?Kaldıki ben b-max focus kıyaslaması da yapmıyorum.Bana şu üretilen courier marka aracın üretilme gereksinimi söyleyin benim cevap beklediğim soru bu.Focus-Fiesta-mondeoyu birbirinden ayıran keskin çizgiler var.B-maxle courieri birbirinden ayıran keskinlik ne acaba?orta sütun direkleri mi?Bİrde yanlış anlaşılma olmasın ben fikrimi dillendiriyorum sadece ve üstte de belirttim aynı sınıfta ürün gamının geniş olması yerine benzer ihtiyaçların tek model üzerinde toplanıp kalitenin artırılmasını daha mantıklı buluyorum.Siz aksini savunabilirsiniz tartışma yok yani ortada farklı fikirlerin beyanı var o kadar :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ticari gibi

ticari gibi? Bak bu bile belli değil.Fiorino ticari araç..Hem bu durum Fiat'ta olsa yadırgamam benim (şahsi) vurgum özgünlük kalite.Vw mesela ürün gamını az(Türkiye için bahsediyorum) ama kalite var.C sınıfında Focusa yakın bir araç üretsin ford içi dışı benzesin küçük farklar olsun focusun popülaritesi düşer mi düşmez mi?Aracı beğenenler olabilir ben az araç çok kalite yanlısıyım bu da tamamen kişisel fikrim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ticari gibi? Bak bu bile belli değil.Fiorino ticari araç..Hem bu durum Fiat'ta olsa yadırgamam benim (şahsi) vurgum özgünlük kalite.Vw mesela ürün gamını az(Türkiye için bahsediyorum) ama kalite var.C sınıfında Focusa yakın bir araç üretsin ford içi dışı benzesin küçük farklar olsun focusun popülaritesi düşer mi düşmez mi?Aracı beğenenler olabilir ben az araç çok kalite yanlısıyım bu da tamamen kişisel fikrim.

Kalite ile ürün fazlalığı arasında bağ kuramıyorum. Öyle bişey yok yani . Vw ürünü az değil ayrıca nereden çıktı bu? Kaldı ki bu ürünler Ford da da yeni . Sizin söyleminize göre şimdiye kadar kaliteli üretti şimdi düşecek . Böyle birşey yok rahat olun o konu da.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ticari gibi? Bak bu bile belli değil.Fiorino ticari araç..Hem bu durum Fiat'ta olsa yadırgamam benim (şahsi) vurgum özgünlük kalite.Vw mesela ürün gamını az(Türkiye için bahsediyorum) ama kalite var.C sınıfında Focusa yakın bir araç üretsin ford içi dışı benzesin küçük farklar olsun focusun popülaritesi düşer mi düşmez mi?Aracı beğenenler olabilir ben az araç çok kalite yanlısıyım bu da tamamen kişisel fikrim.

Dediğinize göre almanyadaki vw'ler kalitesiz...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dediğinize göre almanyadaki vw'ler kalitesiz...

Niçin kalitesiz olsun?Mesela bana vw nin 2 modelini söyleyin aynı sınıfta ama b-max-courier gibi yakın olsunlar birbirlerine..Ben görmedim daha Almanyada ürün gamı çok da kabarık değil buna rağmen her aracı ötekinden ayıran belirgin kriterler var.

Kalite ile ürün fazlalığı arasında bağ kuramıyorum. Öyle bişey yok yani . Vw ürünü az değil ayrıca nereden çıktı bu? Kaldı ki bu ürünler Ford da da yeni . Sizin söyleminize göre şimdiye kadar kaliteli üretti şimdi düşecek . Böyle birşey yok rahat olun o konu da.

Bu aracın sınıfını söyleyebilir misiniz?Hafif ticari mi?yoksa mini suv mu?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Niçin kalitesiz olsun?Mesela bana vw nin 2 modelini söyleyin aynı sınıfta ama b-max-courier gibi yakın olsunlar birbirlerine..Ben görmedim daha Almanyada ürün gamı çok da kabarık değil buna rağmen her aracı ötekinden ayıran belirgin kriterler var.

Bu aracın sınıfını söyleyebilir misiniz?Hafif ticari mi?yoksa mini suv mu?

Hafif ticari çiçekçi ve mangalcı Türk aileleri için bu ülkenin her yolu binek araçlara uygun değil. Neyse bu araba sizin için üretilmiyor o kesin :D firma düşünsün bunları yatırımı o yapıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hafif ticari çiçekçi ve mangalcı Türk aileleri için bu ülkenin her yolu binek araçlara uygun değil. Neyse bu araba sizin için üretilmiyor o kesin :D firma düşünsün bunları yatırımı o yapıyor

Kesinlikle bana göre değil..Ama küçük ayrıntıları da olsa b-maxten biraz daha güzel duruyor tasarımı.Bu kadar büyük konuştum umarım ileride herhangi bir nedenle bu aracı satın almak zorunda kalmam. :kıhkıh: Focus candır diyip yoluma devam ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 7 ay sonra...

alınırmı sence ?

Küçük esnaf olsam alırım... Deluxe modelinde plastikler sert ve biraz çin işi plastik oyuncak hissi verdi bana.. Belki üst donanımlarda yumuşak yerler vardır...

5B6F8C0F-414E-4361-94B5-0875321E3E7E_zps

 

9F0BE8AA-60F7-4628-B36D-279B68E116AC_zps

 

FCDB5FC3-20BB-4E90-B1AE-9E4862973367_zps

 

1D9CA90A-F612-4910-800F-F3E2125A82DF_zps

 

9D89DB58-13A9-444C-BEDF-354A3AEE2EE4_zps

 

C85A20C3-BB05-46EB-9333-F3F53963C410_zps

 

9D93E2D6-A166-4F00-87C8-764BB0D1FA7B_zps

 

E8FB2D0A-9842-482F-940A-626A6B492EAD_zps

 

A65ED13D-E746-4BF8-B7DE-371EB807D04F_zps

0EDEBA5A-B9CB-4B9B-8357-455992EE1DFB_zps

 

focusun arka koltuklarından daha rahat gibi geldi bana :)

 

ED5AF5DC-FEB0-4E9B-B9B8-3DAE132A87DC_zps

 

üstüne basınca açılıyor...

 

 

839E8AFF-F0AE-4FD1-9BDB-9FBAC45EC198_zps

 

yukarı çekilince açılıyor..bırakınca aşağıya iniyor...iphone5 i dik konumda koyabildim...biraz daha uzun telefonu alabilir...

 

D460913A-DE97-4068-9A8F-1BDCAB21D895_zps

 

 

27F2EF6C-D0C7-471A-ACDD-CD071138B22F_zps

 

F84574C3-BF7B-4415-B53A-29FDF2CCF780_zps

 

plastik kısımları hep böyle...yumuşak kısım hiç yok bir yerinde...

 

EF6F5DD9-F6E2-475A-B920-99470BA2ADCB_zps

 

güneşlikleri açmadan yukarıda eşya koyma boşluğu olduğunu fark edemedim...

 

CD676CF1-258D-4715-8B9E-AC80A0D4C4FA_zps

 

980E3B3D-DD31-41A3-B1FE-C6D2DC3953CE_zps

 

arka tarafa iniş biniş sıkıntısızdı...

 

D5A338F8-8436-4542-A5B3-6D3DA2FC1E8C_zps

 

bu ortadaki kısım biraz fazla yüksek gibi...

 

E9D6FA50-2CF1-4826-A16A-73F00A573EE0_zps

 

AA4FA8F3-F448-4E3A-839E-7DA994FB463B_zps

 

arka kapılar dışardan kapatılırken biraz fazla sertti...içerden kapatabilmek için bu mandal biraz fazla geride kalıyor...

 

05EFC5DE-5217-4B0B-954F-24E316BC957E_zps

 

203D9FE5-8110-4B01-9175-0E386D5287D2_zps

 

daha önce citroen nemo kullanmıştım...nemodan daha geniş bagajı var gibi duruyor...

 

838E01E3-6C39-4C51-9EBD-0583AE5AD78E_zps

 

21C645A6-BAD1-4478-A223-089AD7D39CFE_zps

 

bagaj camının üzerinde bulunan bir şeydi..demir falan takılır sanırım...

 

DE249040-DA64-459C-AA75-87EB772B9248_zps

 

arka koltuklar 2 adımda kolay katlanıyor...

 

76AC81FB-BD43-4436-9FE1-E2419BAAD98C_zps

 

 

güzel araç olmuş bence...ihtiyacım olsaydı tercih ederdim...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  yukarı çekilince açılıyor..bırakınca aşağıya iniyor...iphone5 i dik konumda koyabildim...biraz daha uzun telefonu alabilir...

 

Pazartesi günü ben de inceledim. Ancak senin gibi böyle geniş kapsamlı değil tabi.

 

Bu telefon/navigasyon/tablet tutucu vazifesi gören şey on numara olmuş. Hem pratik, hem de işlevsel olmuş. Bunun için CD  bölümünden feragat edilmiş ancak zaten kim cd ile uğraşıyor ki artık.

Arka koltukların Focus'a göre daha rahat gelmiş olması yüksek oturma pozisyonundan. Yoksa rahatlık konusunda focus ile asla kıyas götürmez.

 

Fiesta göstergesini fiesta'da olmayınca pek sevmiyorum,  B-Max te falan var. Onda da sevmiyorum. Bence otomobilin en önemli yerlerinden olan gösterge ekranları otomobillere has olmalı. Benzer olabilir ancak aynı olmasına karşıyım. 

 

Plastik kalitesi sınıfına göre seçilmiş. Daha iyisi ya da daha kötüsünün olması pek mantıklı değil. Kötüsü zaten kötü olur, iyisinde de fiyatı olumsuz etkileyeceği için seçilmeyebilir. 

 

Tasarım biraz sönük gibi geldi bana. Bunun dışında yan camların kenarındaki çerçeve gibi şeyi sevmedim. 

 

Bunun dışında böyle bir araca ihtiyacım olsa fiorinoya tercih ederim. Çünkü onun bagaj hacmi çok daha kötü. Bunun bayağı iyi.

 

Bu arada şu aralar benim forddaki favorilerim Tourneo Custom ile Ranger... Hele Custom... Ne desem boş yani. Focus'u satıp onu alasım geliyor bazen. :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir önceki aracım tourneo connectti sanırım o zamanlar 1.7 motordu diye hatırlıyorum ve sanırsam 90 beygirlik bir torq canavarıydı hayatımda sürdüğüm süreceğim en performanslı araçtı o zaman anladım ki hp nin benim gibi adamlar için pek bir anlamı yok torq torq torq

 

Ayrıca bu araç söylenebilecek olanlar şunlar:

 

1. Beyler şu sert plastik takıntınız nedir premium markanın premium bir modeline binmiyorsunuz altı üstü mantıklı bir ticari ki bence caddyden sonra ikinci sıradadır f/p olarak. Sert plastiğe takılmayacaksın bu sınıfta.

 

2. Burada bir ford dizel motorundan bahsediyorsak diğer sınıfındaki tüm ticarileri tokatlar.

 

3. Süspansiyon olarak ne kullanılıdı bilmiyorum benim zamanımda makaslıydı bunları arkası diye hatırlıyorum ya da konforsuz buna benzer bir şeydi. Bunda da muhakkak yük taşımaya uygun konforsuz bir şiey kullanmışlardır lakin keşke ford bunun birde "piknikçi türk" için normal binek focus süspansiyonuna sahip olanını üretseymiş güzel olurmuş.

 

4. Aracın en eleştirel yönü arak kısmı sanki tasarımcı önden başlamış tasarıma ön çok güzel arkaya doğru arakadaşarı cepten aramış "kanka parti var kop" demişte arkayı hızlıca çizip bırakmış gibi. Abisi olan minübüs modelinde de arka bagaj kapağı iğrenç.

 

5. Yukarıda biri 44 bin fiyat yazmış çok güzel bir fiyat dizel ve ford markası için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir önceki aracım tourneo connectti sanırım o zamanlar 1.7 motordu diye hatırlıyorum ve sanırsam 90 beygirlik bir torq canavarıydı hayatımda sürdüğüm süreceğim en performanslı araçtı o zaman anladım ki hp nin benim gibi adamlar için pek bir anlamı yok torq torq torq

Ayrıca bu araç söylenebilecek olanlar şunlar:

1. Beyler şu sert plastik takıntınız nedir premium markanın premium bir modeline binmiyorsunuz altı üstü mantıklı bir ticari ki bence caddyden sonra ikinci sıradadır f/p olarak. Sert plastiğe takılmayacaksın bu sınıfta.

2. Burada bir ford dizel motorundan bahsediyorsak diğer sınıfındaki tüm ticarileri tokatlar.

3. Süspansiyon olarak ne kullanılıdı bilmiyorum benim zamanımda makaslıydı bunları arkası diye hatırlıyorum ya da konforsuz buna benzer bir şeydi. Bunda da muhakkak yük taşımaya uygun konforsuz bir şiey kullanmışlardır lakin keşke ford bunun birde "piknikçi türk" için normal binek focus süspansiyonuna sahip olanını üretseymiş güzel olurmuş.

4. Aracın en eleştirel yönü arak kısmı sanki tasarımcı önden başlamış tasarıma ön çok güzel arkaya doğru arakadaşarı cepten aramış "kanka parti var kop" demişte arkayı hızlıca çizip bırakmış gibi. Abisi olan minübüs modelinde de arka bagaj kapağı iğrenç.

5. Yukarıda biri 44 bin fiyat yazmış çok güzel bir fiyat dizel ve ford markası için.

Caddy bu sınıfta değil, Connect'in tourneo versiyonları da kalitelidir . Yenisi gibi

Iki modelinde teknik detayları sitemizde mevcut .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.