Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Ford ta suradan okuyor diyemezsiniz. Bazilari ABS modulunden teker donus sayisini alip ona gore hesap yapiyor, bazilari ise sanzimanin cikisindaki sensorden. Focus2 de her ikisi de vardi mesela. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Ford ta suradan okuyor diyemezsiniz. Bazilari ABS modulunden teker donus sayisini alip ona gore hesap yapiyor, bazilari ise sanzimanin cikisindaki sensorden. Focus2 de her ikisi de vardi mesela. Fark etmezki nereden okursa okusun, devir okucak hafızadaki çevre ile çarpıp ekrana basıcak, lastik değiştimi hepsi kayacak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2013 Ben isin tekniginden bahsetmistim. Lastik ebadi her sartta dogru ayarlanmali. Hiz isine bu kadar takilmayin ya.. Lastik havaniz inikse de sapar o kadar. %2-%5 falan o kadarda onemli degil bence.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap