Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Malum sitenin ilk 1.0 EB'si ve belkide Tr'nin tek superchips li eb'si... Kötüye yormak istemiyorum ancak servise gitmeden önce yorumlarınızı almanın faydalı olacağı kanaatindeyim. Yaşadığım 2 hadiseyi sizinle paylaşmak istedim.
İlk vukuat; aracı alıp ilk uzun yola çıktığımda (yazılım yokken) 4. vitesde 160 gibi bir süratte seyrederken; 3. vitese atmış bulundum. (3. Vitesde 145 de araç limitöre giriyor) araç 7500 deviri gördü ve motor arıza ışığı yandı. Bunun sebebini aracın kendini korumaya alması olarak değerlendirdim. Sağa çekip, aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda herhangi bir sıkıntıyla karşılaymadım. (Bu olay üzerinde yaklaşık 7 ay geçti)
İkinci vukuat; 3 gün önce kırımızı ışıklarda duruyordum. Bunun öncesinde rahat 1,5 saat dur-kalk lı, yoğun trafikteydim. Yeşil yanınca aracı yürütmeye başladım. Daha ikinci vitese atmak üzereyken sağımdaki ve solumdaki araçlar; üzerime gelmeye başlayınca gaza basıp arada tost olmamak için, kurtulmak istedim ve gaza yüklendim. 1. viteste 6 devirdeyken 2. vitese aldım ve gaza sonuna kadar yüklendim. Bununla birlikte arıza tekrar yandı. Buna bir anlam verememekle beraber baskı balataya fazla yüklendiğimi düşünüyorum. Tekrar sağa çekip aracı stop edip, çalıştırdığımda uyarılar geçmişti. Halen bir sorun yok.
2 olayda da sarı (i) ışığı yanıp, ekranda "motor arızası, servise götürün" uyarı vardı. Bakım zamanı zaten servise götüreceğim ancak nedenleri konusunda bilgisi olan, paylaşırsa sevinirim.
Soru
Guest Egemen Toksoy
Herkese merhaba,
Malum sitenin ilk 1.0 EB'si ve belkide Tr'nin tek superchips li eb'si... Kötüye yormak istemiyorum ancak servise gitmeden önce yorumlarınızı almanın faydalı olacağı kanaatindeyim. Yaşadığım 2 hadiseyi sizinle paylaşmak istedim.
İlk vukuat; aracı alıp ilk uzun yola çıktığımda (yazılım yokken) 4. vitesde 160 gibi bir süratte seyrederken; 3. vitese atmış bulundum. (3. Vitesde 145 de araç limitöre giriyor) araç 7500 deviri gördü ve motor arıza ışığı yandı. Bunun sebebini aracın kendini korumaya alması olarak değerlendirdim. Sağa çekip, aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda herhangi bir sıkıntıyla karşılaymadım. (Bu olay üzerinde yaklaşık 7 ay geçti)
İkinci vukuat; 3 gün önce kırımızı ışıklarda duruyordum. Bunun öncesinde rahat 1,5 saat dur-kalk lı, yoğun trafikteydim. Yeşil yanınca aracı yürütmeye başladım. Daha ikinci vitese atmak üzereyken sağımdaki ve solumdaki araçlar; üzerime gelmeye başlayınca gaza basıp arada tost olmamak için, kurtulmak istedim ve gaza yüklendim. 1. viteste 6 devirdeyken 2. vitese aldım ve gaza sonuna kadar yüklendim. Bununla birlikte arıza tekrar yandı. Buna bir anlam verememekle beraber baskı balataya fazla yüklendiğimi düşünüyorum. Tekrar sağa çekip aracı stop edip, çalıştırdığımda uyarılar geçmişti. Halen bir sorun yok.
2 olayda da sarı (i) ışığı yanıp, ekranda "motor arızası, servise götürün" uyarı vardı. Bakım zamanı zaten servise götüreceğim ancak nedenleri konusunda bilgisi olan, paylaşırsa sevinirim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 21 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap