İsa Oluşturma zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mart 17, 2013 Selamlar, Performanslı orta düzeyde bir aile aracı alacak olsanız bu iki araçtan hangisini tercih ederdiniz? İki aracıda test eden kullanma imkanı olan arkadaşların performans, yakıt, konfor, sürüş zevki, sorunsuzluk, dayanıklılık, marka imajı vs ... gibi konulardaki karşılaştırmalı görüşlerini ve tespitlerini öğrenmek isterim. Paylaşımlarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ufuk özdemir Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Bunlardan performans,kalite vs bakımdan Focus bir adaım önde fakat ekonomiklik olarak megane tercih sebebi.Ayrıca Megane'nın 1.6 Dci motorunun tatmin edici olacağını düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Motor hariç tutarak konuşursak Focus zaten önde. Bahsettiğiniz motor çok iyi olsa bile bunun için Megane alınır mı bence soru işareti? Bir de sadece yakıt olarak bakar satış fiyatları vs konuşmazsak dizel daha avantajlı olur. 130bg keyifli olsa bile benzinli turbonun keyfine ulaşamaz. Sadece ecoboost için değil diğer benzinli turbolarda daha fazla devir çevirebildiklerinden dizel bunların yanında nefesini daha çabuk tüketecektir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsa Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Megane 1.6 dci 130 hp, 320 Nm tork ile ara hızlanmalarda ve performans bakımından Focus ecoobosttan geri kalmaz diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Ayrıca Megane'nın 1.6 Dci motorunun tatmin edici olacağını düşünüyorum. 1,5dci'de gayet tatmin ediciydi. Bu sportifliğe kaçar ona göre. Ama 180bg benzinli turbo yanında aynı keyfi vermeyecektir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ufuk özdemir Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Megane 1.6 dci 130 hp, 320 Nm tork ile ara hızlanmalarda ve performans bakımından Focus ecoobosttan geri kalmaz diye düşünüyorum. Bi Ecoboost değil ama kendi aracımda renaultun bu motoru olmasını isterdim açıkcası. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsa Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Peki ara hızlanmalarda kim daha seridir? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Peki ara hızlanmalarda kim daha seridir? Teknik verileri araştırınca bunun cevabı bulunur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ufuk özdemir Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Peki ara hızlanmalarda kim daha seridir? Ecoboost Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Megane 1.6 dci 130 hp, 320 Nm tork ile ara hızlanmalarda ve performans bakımından Focus ecoobosttan geri kalmaz diye düşünüyorum. Yanılıyorsunuz. O motor anca c sınıfı 1.6 100-120 hplerle yürür öyle çok bir performans beklemeyin siz. Koltuğa yapışırsınız kafanızı çekemezsiniz bu sizi yanıltır kısa sürer. Çok karmaşık bişey çözümleyemiyorum ben Hatta dizel megane 1.6 ecoboosttan bile seri gelebilir ama yolda 1.6 eb uzar gider yanınızdan. Geçen akşam bi abimizin arabasıyla eve gidiyorduk aracı 1.5 dci fluence. Virajlı rampa bi yol var baya bi sert gidiyoruz sınırları zorluyor kullanan abi Arkadan da deli gibi selektör atıyor bi araç. Ben 5 serisi falan sanıyorum ama. Öyle hırçın geliyor Neyse biz fazla dayanamadık bizi geçti gitti o virajlarda nasıl bir gidiş öyle görmeden olmaz anlatamam Araba ne diye merak ediyorsunuz tabi şimdi Araba titanium focus 3 tü Fluencenin de meganedan öyle çok bir artısı veya eksisi olacağını sanmıyorum yol tutuş anlamında. Marka prestiji dersekte Ford yine önde. Babamın bir arkadaşı renault sahibi olmasına rağmen sevmezdi bu markanın amblemi bozuk derdi Gerisi size kalmış artık. 1.0 ecobost focuslara bakın derim Forumda çok bilgi var 1.0 ecobost hakkında. Hatta kullananlardan bilgi alabilirsiniz. Yazılım yaptıranda vardı görünce ''bahsettiğin ben miyim Fatih?'' diye sorcak zaten kulakları çınlasın Seçim sizin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 (düzenlendi) 1.6 ecoboosttan bile seri gelebilir ama yolda 1.6 eb uzar gider yanınızdan. Denemeden yazmamak lazım. Yollar trafik ışığından kalkıp boş yolda kesintisiz birkaç km gidecek şekilde olsa haklısın. Ama ara hızlanmalar kullanım sürecinin belki de %90-95'ini oluşturuyor. Bu nedenle bu motorun torkunu yabana atmamak lazım. Söyle yazayım: Antalya'dan Söğütcuması'na 45 km'de 1400 m rakım alan bir dağ yolumuz var. Ben GT Line Megane'ı 130'luk dizeliyle bu yolda denedim ve net yazayım kendimi EB 182PS'de takip ediyor olsam asla geçemezdim. Net ve kesin... Özetle Focus benzinli motorun geniş devir bandı ile keyif verirken Renault düşük tüketimle mutlu edecektir, performansları da düz yolda hızlanma testi yapmadığınız sürece çok benzer olacaktır. Frenler Renault'da daha iyi, kokpit ergonomisi Focus'ta, yola oturma Renault'da en az Focus kadar tatminkar ama Focus ona göre daha konforlu ve yumuşak kalıyor. Yazdıklarım GT Line için geçerli. Karar çok kolay değil benim için, %60 Focus %40 Megane derim. Mart 17, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Mazotun ekonmik oluşunu kenara koyarsak meganın bir artısı kalmıyor bence . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 GT serisi ile Focus u kıyaslarsanız direksiyon, şase limitleri, keyif ve az da olsa frenleri açısından Megane daha etkili ancak.... ...Focus 3 ün tek güçlü yönü yol tutuşu değil; rafine bir amortisör konforu + yol tutuş. GT serisinde yukardaki avantajlar için sarsıntı ve yol sesi konforundan ciddi miktarda ödün verilmiş ki şahsen GT serisi kadar sert bir araçla körfez yollarında ne kadar mesud olabilirim bilemiyorum. Standart Megane ise yumuşak ve sessiz, dizel motorları da yumuşak ve ekonomikler ancak sürüş keyfi, arka koltuk sırasının darlığı gibi detaylarda Focus dan geride. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2013 yol tutuş f3 tabiki. performans 1.6 eb. ekonomiklik 1,6 dci (1.0 eb ile karşılaştırmada tabiki 1.0 eb). güvenlik ve malzeme kalitesi 2 side aynı gibi. iç hacim de bence megane 1 adım önde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap