Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 tartışmaya bile gerek yok 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 kanaatimce reno son yıllarda zor kazandıklarını çabuk harcıyor gibime geliyor. megane 1 le başlayan ilerleme megane 2 ile büyük bir adımla devam etmiş ancak yeni nesilde fluence ile bir sıçrama yapılmak istendi. ancak bence fluence bir miras yedi. kokpit tasarımında megy2 nin üstüne konulacakken gereksiz bir sadeleşme, bagaj kollarının gereksiz yere içeriye alınması, megane compact iken fluence d sınıfı boyutlarına atlamış ancak iç mekan genişliği aynı. megan2 den sonra renodan beklentim jetta ayarında bir megane 3 yapması idi. ancak fluence ortaya çıktı. fluence veya megane 3 alırmıyım almam, yeni araçlardan jetta doğru iz üzerinde astra sedanıda aslında bir denemek isterim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ünal Ercan Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 (düzenlendi) Selamlar, Performanslı orta düzeyde bir aile aracı alacak olsanız bu iki araçtan hangisini tercih ederdiniz? İki aracıda test eden kullanma imkanı olan arkadaşların performans, yakıt, konfor, sürüş zevki, sorunsuzluk, dayanıklılık, marka imajı vs ... gibi konulardaki karşılaştırmalı görüşlerini ve tespitlerini öğrenmek isterim. Paylaşımlarınız için teşekkürler. Megane 130hp ; sadece yakıt tüketimi olarak üstün. ( Focus 1.6EB'dan 5-6bin TL daha pahalı) Focus 1.6EB; turbo benzinli 180hp sonuçta, performans, sürüş zevki ,konfor,dayanıklılık, sorunsuzluk olarak üstün. (Çok geziyorsanız gidilen yıllık km yüksekse benzinli araç almak ne kadar mantıklı tartışılır?) Meganın bir süre sonra vites topuzu soyulmaya başlarsa, teypteki tuşlar içine göçerse, yakın bir zamanda CD okuyucu bozulursa hiiiiç şaşırmayın. Fren balata, debriyaj, amortisör vb gibi ekipman kalitesini tahmin edebiliyorum. Torku yüksek araba dayanıklı olmalı. Focus dizel ve megane dizeli kıyaslarsanız megane performans,konfor,sürüş zevkli,yakıt olarak daha üstün. Sorunsuzluk ve dayanıklılık olarak focus dizel. Şahsi görüşüm, 66binTL'ye megane alacağıma Volvo V40 veya Mercedes A180 ile ilgilenirdim. Eğer daha düşük bütçeli bir araç bakıyorsanız konuyla alakasız ama Mazda 3 derdim. Mart 18, 2013 Ünal Ercan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 ........sayın İsa bey hangi aracı veya motoru tercih edeceğinizi doğrusu sizin araçtan beklentileriniz, belirler, hangisi tercih edilirse de çok yanlış olmayacaktır, ........yakıt konusunda çekinceleriniz varsa zaten dizel tercihtir, daha önce dizel kullandığım için 1.5 dci, kendi kullanımım üzerinden, ayni tarz kullanım ile eb da %25 yakıtı daha fazla yakıyorum, % 15 de benzinin daha pahalı olduğunu düşünürseniz toplamda %40 daha fazla para harcarsınız, %10 da hata payı versek bile bu rakam, %50 dir, bunu karşıyabileceğimi düşünerek, perfformanlı bir araca sahip olmak istedim ve eb tercihini yaptım şu ana kadar pişman değilim....... amaç performans ise eb tam isabet üstelik fiyat performans oranı da yüksek, .......araç yol tutuş ve konfor açısından; cem boneval in gözlemleri benim için güvenilir ve önemlidir ordan tüyo alabilirsiniz .......işçilik ve malzeme kalitesi açısından ben çok seçici değilim bana göre her araba alınabilir, fiyat da ona göre değişiyor çünkü, özetle ben reno alırım, gt-line zaten yurtdışı orijinli herhalde, arkadaşların reno larına biniyorum bana itici gelmiyor, bu işin eksperi değilim ama, çok da pimpirikli değilimdir. .......aracın fiyatına gelince 66.000 se full ve dizel bir araç için, çılgın bir fiyat değil aslında, sizin bütçenize bağlı, .......bu arada benim eb satılık ....... sizin çin en güzeli ve hayırlısı olsun 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 yeni araçlardan jetta doğru iz üzerinde astra sedanıda aslında bir denemek isterim. Ben jettanin gercekten VW oldugundan emin degilim.. Yeni Golf ile yan yana koyun ve ayni gun ikisini de inceleyin.. Ne demek istedigimi anlarsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 1.0 eb..1. depo 6.6, 2. depo 6.3, şu sıralar 3 depodayım 5.9..çevresi daha küçük 205-55-16 lastikle..yb bu değerlerin 0.3 aşağısını gösteriyor.. yaz lastiğini takınca yb belki 0.1 hata yapar..daha önce açtığım başlıkta paylaşacağım.. haziran gibi yaz lastiği + havaların ısınması ve rodajın bitmesi ile 5.5-5.7 tüketir sanırım.. her geçen depoda tüketim değerini aşağı yönde revize ediyorum ..önceki aracım hiç 7 lt nin altında yakmadığı için 1.0 6 yaksa çok iyi diyordum..fab verisi 5.1 olan bu aracı, 5.5 larda kullanacağım sanırım. (26-28 krş arası..dizelde bu 22-24 krş olur, normal benzinlide 35 krş) ortalama bir performans için 1.0 da düşünün..titaniumlarda da 1.0 var epeydir.. turbo benzinli bir araç dizel kadar az yakamaz..ama az km yapıyorsanız dizele gerek yok.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 (düzenlendi) şehir içi , 7lt. yakıyor 100 km 'de ... şehir efsanelerine kanmayın ... ve bu değeri full trafikte yakalayabiliyorum ... istanbul mecdiyeköy trafiği , ayağımda tuğla yok aynı hızlarda 5 , 5.4 lt arası ortalama yakalayacağı kesin eb'Nin ... bu arada benim arabamda da 235 40 18 lastik var , sürtünmede var yani ... tabi yol bilgisayarının yalancısıyım bu arada arabayı alalı 1.5 sene filan olmuş ; 13000 'de arabam ; zaten hesaplamalarımda bu yönde idi ... 13000 değilde 25 - 30000 km yapacağımı bilseydim dizel olurdu terciğim ... bence sizde bunu hesap edin ... Şehir efsanesi sayılmaz. Kullanım tarzına ve trafik koşullarına göre Çağlar'ın yazdığı gibi 9 L/100 km'ye kadar değerler oluşabilir. Antalya trafiğinde yol bilgisayarı ile 7,4-7,7 arasında giderken ve de YB 0,5-0,6 sapma gösterirken sana da depoda tam doldurmadan tam doldurmaya birkaç kez üstüste sağlama yapmanı öneririm. Depo hesabı ile benim bugüne kadarki tüketimim şöyle: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/482227.html Yavaş kullanmam ama ekonomik giderim. 9lt yakalayabilmek için , trafikte taksici gibi gitmek lazım , gördüğü her araya zart diye atlayan tarzda ; benimde okadar yaktığım zamanlar oldu , son zamanlarda deneme amaçlı yormadan kullanımımla 7 - 7.2 lt ortalam yakalıyorum ... Alışknalık yaptı bu bende ; en fazla 5 dakika farkediyor ; hırçın ile sakin kullanım .... ama dediğim gibi yol bilgisayarının yalancısıyım ... sapma olsada 1-2 lt olmaz heralde ; yani inşallah yol bilgisayarına göre hesaplama olmaz. İlk çalışma anında yanan yakıtı hesaba katmıyor en basitinden. Cem Beyin dediği gibi depo dolumundan dolumuna olur o iş.mecidiyeköy trafiğinde polo 1.2 tdi ile 6 litreler görünüyor. Çünkü ortalama hız 4-5 km sürekli dur kalk dur kalk. Start stop sisteminiz varsai iptal edip mecidiyeköy trafiğinde sıfırlayıp ortalamanızın 9 litreden aşağı olmayacağına eminim. Göstergede ortalama tüketimi yol bilgisayarından kalibrasyonu mümkün. o kadar basit birşey orda yazan benim için. Depoyu doldururken boğazda yakıtı görürüm ikinci dolumumda yine o boğazda aynı seviyede yakıtı görüp dolan hacim ile km ile endeks yaparım. Benim hesaplamam öyle.Bugün burdura gittim geldim ve şu anda ortalamam 4 litre /100 km.yola çıkarken sıfırladım geldiğimde baktım az önce. Ama %4 yakması çok zor.120-130 geldim.Antalyaya girişteki çubuk beli rampası vede kepez rampasında cutoff yaparak indim. Dolayısıyla o andaki anlık tüketim sıfır olduğu için ortalamalar düştü. Tahminen 5 litre yakmışımdır 100 km de. Zaten uyuz oldum arabaya. Trimlerden mıcırlı yolda hep tıkırtılar geliyor Yol tutuşu çok iyi. Esp gayet güzel yerlerde devreye girip,gayet güzel toparlıyor kuru zeminde. Aracın rüzgar sürtünme katsayısı megane ye göre daha düşük. Her anlamda mühendislik arabası. Ama karşıdada samsung sm3 yok megane3 var. 1.6 dCi motoru o aracı tamamen ayrı yere koyuyor. Fazla tüketmemek için eb ile basamazken ne anlayayım o 180 beygirden. 1.6 dCi test edilip öyle yorum yapılırsa eb un çokta cazibesinin olmadığı anlaşılacaktır. 320 nm tork 2000 cc hacmindeki dizellerin bile yeni yeni kazandığı bir tork değeri. 130 beygir ciddi bir güç. Tamam megane ,focus kadar dikkat çekici tasarımda değil. Ama hurda da değil... Mart 18, 2013 Çağlar Kasımoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Yalnız benim anlamadığım bir hesap var, 1.6 Ecoboost'la test ettiğim ve herkesin de üç aşağı beş yukarı aynı değerlerde hemen hemen hemfikir olduğu ortalama yakıt değerleri var ...Şöyle ki; 100 lt ile yani iki depodan 10 lt daha az yakıtla 1725 km yol yaptım.Kaba bir hesapla kalan 10 lt ile 172,5 km daha yol katedilebileceği hesabıyla 1725+172,5=1897,5 km ediyor iki depoyla...1897,5/2=948,75 km yuvarlak bir hesapla, bir depoyla 950 km hadi 50 km eksik olsun 900 km.Dizel %50 daha iyi yakıt tüketimine sahip ise bir depoyla 1800-1900 km yol yapıyor o zaman, var mı böyle 100-130 km aralığında bir hızla böylesine az tüketim değerlerine sahip bir dizel? Varsa şayet iki tane 109'luk dizel F2.5 Tit. X kullanıpta satmış biri olarak meğerse çok büyük akılsızlık etmişim. Ben şehir içinde 7-8 aralığında tüketim yaparken dizel 1-2 lt daha az yaksın şehir içinde , şayet sapma payı varsa dizelde de sapma olur.Yalnışım varsa lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2013 45 litrelik depo ve ecoboost aracınız ile 900-950 km yol yaptıysanız ya rampa aşağı indiniz yada 1350 kg lık kütleyi 700 kg a indirgeniz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 (düzenlendi) Sanırım siz yanımdaydınız o yüzden bu kanıya kapıldınız hem 1.6 Ecoboost'un deposu 45 lt'mi? İyi bakın derim. Bilakis 0 rakımlı yerden 1725 rakımlı bir yere geldim. Herhalde burada yorum yaparken bilmediğiniz bir araç için sırf muhalefet olsun diye sıralamışsınız.Öncelikle yakıt deposu 45 değil 55 lt, Ecoboost'u tanımadığınız buradan belli zaten şahsen bilmediğim bir şey için yorum yapmamaya özen gösteririm. Eğer içiniz rahat edecekse kendimi kandırmaya da çalışırım 1725 km boyunca sizin tabirinizle rampa aşağı yol gittim diyelim ( Türkiye'nin neresinde böyle bir yol varsa bilemiyorum) veyahut aracın kütlesini 700 kg. değil de iki katı olan kendi gerçek ağırlığında ve o zaman size göre olması gereken hesapla yapalım. Hani ben atıyorum ya benim hesabımla tüketim değeri 5.8 yapıyor, Haliyle dediğiniz üzere kütleyi yarı yarıya düşürmek yerine tüketimi iki katına çıkaralım. 5.8 lt x2=11.6 lt İnsignia bile daha eski teknoloji çok daha fazla yakan motor ile 150 kg daha ağır olmasına rağmen şehir içinde yaptığımız bu hesaplamaya yakın tüketime sahipken Focus Ecoboost'la şehir dışında 11-12 lt, Megane ile de 4lt ..Meğerse ben yine hesap hatası yapmışım Ecoboost ile iki katı değil de 3 katı daha fazla yakıt tüketiyor muşum, araya bir de motorin ile benzin arasındaki fiyat farkını da ekleyince vay beee demek geliyor içimden.Vay beeeeeee Arkadaşım Megane'nin 1.6 dizel motor olarak çok iyi değerler sunduğunu sanırım forumda bilmeyen yoktur.Fakat bir çok kişi eminim o şekilsiz kupaya o güzelim motoru nasıl reva görmüşlerdir diye hayıflanıyordur fakat Ecoboost'un benzinli motor olarak bence başarılı olduğunu kabullenmemek, sırf dizel muhabbeti dönsün diye görmezden gelmek şahsınızı ne kadar mutlu eder bilemem.Ne demişler ''Sezar'ın hakkı Sezar'a'' Elbette ki dizel daha tasarufludur ama abartılı şekilde iki katı kadar da değil. Performans ise basarsın basmazsın o ayrı bir konu turbo benzinlidedir, Ecoboost ise performansla ekonomiyi bir arada sunan bir aile otomobili... Mart 19, 2013 Nihat Abukan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Nihat bey neyin hesabini yapiyorsunuz anlamadim. 5.55 lt yakit ortalamaniz var. Bu ekstrem bir deger degilki, ben vakti zamaninda focus1 ile bir depo benzin ile 1012 km yol yapmistim. Yanlis hatirlamiyorsam onun da deposu 52 lt miydi neydi. Guzergah Istanbul >Tekirdag>Canakkale>Akcay> Izmir> Bodrum.. Ki bahsi gecen arac atmosferik klasik duz benzinli motor. Ayni sartlarda dizelle gitsem daha az tuketecegi kesin. %50 fark elbet sehirdisinda olusmasi icin cok sabirli olmalisiniz.. Ama gunluk kullanimda dizel ile benzinli arasinda ozellikle yogun trafigin yasandigi sehirlerde oturanlar o farki yasayabilirler. Sehirdisinda 90 kmh i gecmeyerek 3 kusurlu litreye sahip tuketimleri tdci motorla yakalayabilirsiniz. Ki bunu da focus3 te test etmisligim vardir. focustaki en faydali ozellik hiz limitoru bence. Geri kalani trafik ongorunuze ve sag ayak kontrolunuze kalmis bir durum. Dizel motorun az yaktigi bir gercek. Ayni keyfi verip vermedigi tartisilir. Ama 320 nm boru degil. Ara hizlanmalarda falan 240 nm nin tepesinden atlamaya yeterde artar bile.. Esnek surusun gerceklesecegi bir guzergahta, heleki tirmanma falan soz konusu ise ecoboost un 180 hp si falan kurtarmaz onu. He pabuc birakmaz elbet ama o zamanda oyle 5.5-6 litre tuketimler falan yalan olur.. Oysa dizelde 6 litre ile ayni tirmanmayi rahat rahat gerceklestirirsiniz. Aradaki fark bu. Ben hangisini alirdim? Sanirim bu ikisi arasinda kalmazdim. Cok farkli araclar. Bircok acidan.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Dizel motorun az yaktigi bir gercek. Ayni keyfi verip vermedigi tartisilir. Ama 320 nm boru degil. Ara hizlanmalarda falan 240 nm nin tepesinden atlamaya yeterde artar bile.. Esnek surusun gerceklesecegi bir guzergahta, heleki tirmanma falan soz konusu ise ecoboost un 180 hp si falan kurtarmaz onu. He pabuc birakmaz elbet ama o zamanda oyle 5.5-6 litre tuketimler falan yalan olur.. Oysa dizelde 6 litre ile ayni tirmanmayi rahat rahat gerceklestirirsiniz. Aradaki fark bu. Aynen öyle, tecrübe ile sabit, yazdım ama okuyan yok anlaşılan... Benzinli kullanımı her zaman daha keyifli bir motor, ama son zamanlarda bir EB fetişi geliştiğini düşünmeye başladım. O kadar da abartmaya gerek yok. Renault'nun yeni dizeli güçlü ve ekonomik, nokta... Nihat EB'u kullandığın şekilde Megane'ı kullansan olasıdır ki 4L/100 lm civarında mazot yakardın.Bu da kabaca TL bazında %35 ekonomi demektir, hem de benzer güç ile. İsteyen istedğini seçsin, kimseyi zorlamaya gerek yok, bir nokta da buraya. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 (düzenlendi) yakıt ekonomisi dışında meganın focustan pek bir artısı olacağını sanmıyorum .megane focusun bir altı olur ancak .ara hızlanmalara ve yokuş tırmanmaya gelecek olursak meganın focustan geri kalacağını düşünüyorum zaten teknik verilerde bu yönde focus 0-100 8 saniye megane 0-100 9.8 saniye ..maksimum hız focus 224 km ,magane 200km ..focus 1.6 eb hatta 0-150 yapacak olsak bu farkın 3-5 saniye ye çıkacağını sanıyorum 1.6 ecoboost özellikle hız artıkça 100km de sonra falan ise gerçek performansını daha iyi gösteriyor maganın bu hızlardan sonra focusu yakalayacağını sanmıyorum ancak peşinden gelir .daha önceki dizel 1.6 focus aracımla torkları yakın olmasına rağmen şimdiki 1.6 ecoboost aracımın yokuşlarda bariz bir farkı var dizel focusa göre ama bunu dizele göre hissettirmeden yapıyor.dizeller birden atıldığı için daha hızlı çekiyormuş gibi hissettiriyor ,bunu benim dizel ve 1.6eb iki aracımıda kullanan kuzenim de söyledi "sanki dizel dedi daha mı iyi gidiyordu falan" diyordu tabiki gerçekte bu böyle değil gerek ara hızlanma gerek yokuş performansı olsun 1.6 dizel focusa göre çok iyi performans veriyor focus 1.6 eb ... hadi diyelim megane de performans olarak focus dizelden biraz daha iyi olsun ama ecoboost 1.6 dan iyi performans vereceğini sanmıyorum.geçenlerde de yolda passat 2.0 dizel denk gelmişti 145 ps güç ve 330nm tork var bu araçtada .öndeki aracı sollarken ben passatın arkasına takıldım o öndeki aracı solladı ben ikisini birden solladım..öndeki araç 100km civarındaydı karşıdan araba geliyordu daha sonra araba geçtikten sonra ikimizde sollamaya çıktık tam gaz şekilde daha sonra ikisini birden solladım .ara hızlanmaya güzel bir örnek buda hem meganeden daha fazla tork ve beygire sahip bir araçtı bu .zaten volkswagen in araçları sahip olduğu beygire göre hızlı bir araç aynı beygirde diğer markaların araçları daha yavaş hızlanıyor. aynı yerde magane olsaydı eğer onunda tozunu alacağımdan emindim..geçenlerde renault bayisine giitim sırf bu megane 1.6 130 ps yi test etmek için ama ne yazıkki ellerinde test aracı yokmuş birkaç ay sonra geleceğini söylediler .en kısa zamanda test ederim inşallah .yada yolda birgün denk getiririm ) focusla meganin malzeme kalitesinin aynı olduğunu pek göremedim ben ...hele megane 2 ler focus2 nin yanından bile geçemez yeni gelen megane ve fluance ler de ise biraz daha kalite artırılmış yinede focusun seviyesinin altında ..iç hacim olarakta birazcık daha geniş focusa göre megane o da focusu yapan mühendislerin ön konsolu biraz daha sürücüye yakın yapmalarından kaynaklanıyor.bir bildikleri vardır elbet bunu yapmalarında.bundan dolayı arka ve ön diz meafesi daralmış focus3 te .focus 3 focus 2den 5cm daha uzun olmasına ragmen diz mesafesi bayagı bir küçük focus 2ye göre. focus 2 ise gerçekten sınıfına göre şimdiki magane focus jetta golf civic i30 astra hepsinden bariz derecede genişti hocam vw grubundan oldum olası soğuk durmuşumdur ancak jettanın arka koltuğuna binip bir yola çıktınız mı? ben çıkan biri olarak kısa ve net olarak diyebilirim ki ön koltukları 2 aracıda kendim ayarladım. jettanın arkası f3 den geniş. malzeme kalitesi olarak da yeni meg 3 lerden bahsediyorum. ben 2 sine aynı puanı veririm. Megane 1.6 DCi uzun yolda 4,3, Istanbul içi 5,5. 1.0 EB nasıl daha ekonomik olacak? Bir tek alırken 5-6.000 TL tasarruf edersiniz. hocam 1.0 eb için tüketim değeri ist. ank. arası 90 km. sabit hız 4.0... şehir içi şuan 6,1 - 6,3 diğer aracıma göre (1.5 dci scenic) daha ekonomik. alım satım derseniz; vergi avantajınıda unutmayın derim Mart 19, 2013 Egemen Toksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 eb un çokta cazibesinin olmadığı anlaşılacaktır. allah allah , kime göre cazibeli olup olmayacağını nerededen bileceksiniz , ben yılda 13000 km max yapıyorum ; bana göre eb cazip, ayrıca yol boş olunca gaz açarım ; megane ile gelin arkamdan merak etmeyin üzmem sizi , trafikte taxici moda girmenin ne anlamı var ki ; 3-5 kuruşun hesabını yapsam zaten gider linea dizel alırdım; ayrıca dizelde performans arasam gider seat leon FR alırım ... karşılaştırılan arabalar saçma ötesi zaten de ... bu arada arabayı kullanan benim ne yakıp yakmadığını başkasından örenecek değilim ... gidip renault megane kullanacam ; benim arabamdan cazip gelecek size gelir bana gelmez .. dediğim gibi gider leon FR alırım .... Renault megane ney yaaa 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 19, 2013 (düzenlendi) nihat bey sadece dizel ile ecoboost benzinli yi karsilastrdigimizda 2katı kadar fark olmadığını elbetteki dizelin daha karlı olduğunu söylemiş.gayet doğru bir tespit hem dizel hemde benzinli focus kullanan birisi olarak bende öyle 2katı bir tüketim göremedim..ayrıcamegane 130 ps de ara hızlanmada focus 1.6 ecoboost un tozuna yetisemeZ yokustada yakın performans verirler..opel astra 140 ps 200 tork var bu araçta focus 1.6 dizelden 40nm torku az .focusun meganeden az olduğu gibi..ama focustan daha hızlı tirmandi yokusu .madem tork ile oluyor herşey.focus 17saniyede 150km ulaşıyor megane ise 20saniyenin altında olacağını sanmıyorum.nasıl oluyorda ara hızlanması focustan iyi oluyor..sadece yokuşta birbirine yakın performans verirler o da meganin torkundan dolayı Mart 19, 2013 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap