emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 (düzenlendi) ben bugüne kadar uzun vadede kullandığım hiçbir araçta bu uygulamanın zararını görmedim aksine yararını gördüm çünkü yan sanayi kullandığım baskı balatalar japon malı arabalarımda en fazla 30000 km dayanıyordu ve uygulamayı alışkanlık haline getirdiğimde 60000 km lere kadar dayandığını gördüm bilen için sıfır zararlı,uygun koşullarda kullanımı, aracın ömrü için öğrenilmesi yararlı bir uygulama gibi görüyorum Mart 20, 2013 emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Keser Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Bugun şahinde denedim boşa geçiyor ama vitese attıramadım.Çatırtı geldi şanzımandan Alışmak lagzım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Çatırtı geldi şanzımandan @Cem Boneval, cem abi valla birkaç kişi şanzımanı kıracak 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 cem abi valla birkaç kişi şanzımanı kıracak Ben gerekli uyarıları yaptığımı düşünüyorum, kendi düşen ağlamaz... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 alem fm 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 viteslerin geçmesi için dişlilerin hızlarının aynı olması gerekir. vites kutusunda bunun için senkromeç vardır debriyaja basıldığında iki dişlinin hızını birbirine ayarlar. eskiden bazı kamyonlarda senkromeç olmazdı bu yüzden ara gazı verirler ki devirleri birbirine denklensin. debriyajın görevi burda gücü kesmek senkromeçin görevi devirleri ayarlayarak geçişi kolaylamak. debriyajla gücü kesmezseniz motordan gelen 50-60 bg lik güç dişlinin üzerinde olacak diğer dişlininde üzerinde tekerden gelen güç. Tabi bu güç belkide yüzlerce kilo baskı yapacak malzeme kırılacak kırılmasa bile kılcal çatlaklar olacak gün geldiğinde kolayca kırılacak. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
SerdaR Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Ben bugün gözümü kararttım ve denedim hiç birşey olmuyor. Alışkanlık yapar diye de korktum açıkcası. Önemli nokta devri doğru seçmek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Fenkli Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 alın otomatik debriyaj sorunu olmasın... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M. Esat Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Şahinde Ben De Yapıyordum Ama Focus A Kıyamıyorum Sanırım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2013 Bende bugun 3ten boşa aldim o kadar guzel gecti ama 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Bende bugun 3ten boşa aldim o kadar guzel gecti ama Servis taksitlerinde umarım böyle çabuk geçer....) 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Bende bugun 3ten boşa aldim o kadar guzel gecti ama Servis taksitlerinde umarım böyle çabuk geçer....) Valla yollarim faturayi antalyaya 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Beceriksizlik garanti kapsamı dışındadır... (ooo bu da fazla ağır oldu galiba) Yahu boş verin denemeyin, o kadar şanzımanı onartacak ne param ne forsum var... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2013 Boşa kolay alınıyor, 2den 3e uygun hız ve devirde geçti. 1 ve 2 ye takmaya çalışmak daha zor sanırım baktım zorlanıyor cartlamadan bıraktım. Vites geçirmede önemli olan uygun hız ve devir ama deneme/yanılma yapmadan ve bunları akılda tutmadan zor biraz . Artık bir kaç arkadaşa gösterir hava atarım. Ford özel şanzıman üretti yarı otomatik diye. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap