Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Opel Astra GTC


Tevfik

Önerilen Mesajlar

Kompakt sınıfta güzelleşenlerden beklentiler de artıyor. Opel de kompakt temsilcisi Astra’nın 3 kapılısportif versiyonu olan GTC’nin yeni neslinde güzel tasarımın ardında, toplam Astra satışlarında mevcut GTC’nin yüzde 11 olan payının yüzde 20’lere kadar çıkmasını bekliyor.

Başka bir deyişle, Opel yeni Astra GTC’den her gün neredeyse mevcut modelin iki katı fazla satmak istiyor. Böyle bakıldığında aracın hedefi nin ne kadar büyük olduğunu görmek mümkün.Rüsselsheim merkezli markanın yeni kompakt temsilcisi, bu yolda hiç şüphe yok ki, en fazla güzelliğine güveniyor.

2010 ParisOtomobil Fuarı’nda sergilenen konsept modele çok yakın bir görünüm sunan araç, Opel tarafından yapılan açıklamaya göre yan aynalarından tavanına kadar pek çok bölümde diğer Astra modellerinden farklı olarak, kendine özgü parçalara sahip.

Geriye doğru alçalan tavanıyla klasik bir 3 kapılı hatchbackten çok bir coupeyi hatırlatan Astra GTC, profi lindeki iki kat izi ve arka camın altındaki çıkıntıyla Paris’te sergilenen konsepti selamlıyor.

Versiyonuna göre hatchback kardeşlerinden 10 ve 15 mm daha alçak olan Astra GTC, aynı zamanda özel arka aks yapısına yer açabilmek için 10 mm arttırılarak 2695 mm’ye ulaşan bir dingil mesafesine sahip.

Aynı şekilde yol tutuşu iyileştirmek adına iz açıklıkları da diğer Astralar’a göre önde 40 mm, arkada ise 30 mm arttırılmış.

Önde HiPerStrut adlı özel yapılı bir ön aksa sahip olan Astra GTC’nin bu özelliği Opel’inmotorsporları tecrübelerinden geliştirilmiş.

1.4 lt 100 HP atmosferik, 1.4 lt 120 HP turbo, 1.4 lt 140 HP turbo ve 1.6 lt 180 HP turbo motor seçenekleri benzinlileri oluştururken, araçta şimdilik sadece 2.0 lt 165 HP gücünde tek bir dizel motor sunulacak.Hiperstrut aks yapısı tahmin edilenin aksine sadece güçlü motor seçeneklerinde değil, 100 HP’lik baz versiyonda da standart olarak görev yapacak.

İç mekanda bazı renk ve döşeme farklılıkları dışında hatchback ve station Astra modelleriyle aynı kokpit yapısını sunan Astra GTC, 370 litre ile 1235 litre arasında değişen bagaj hacmiyle göz dolduruyor.

Türkiye’deki Astra GTC meraklılarının otomobille buluşmaları 2012’nin ilk aylarına kalacak.

41b95c53.jpg

d4eeb878.jpg

55eb6bf0.jpg

7dcf8f80.jpg

c7b4bec9.jpg

0b9d2456.jpg

cf516116.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Butür araçların sevdiğim yanı; makyajı beklemeden kendi aracınıza adapte edebileceğiniz aksesuarları olması.

Gerçi hiç yapmadım henüz, bir ara Focus a Focus ST jantı düşünmüştüm ama yollar çok kötüydü, konfor oldukca bozulacağından vazgeçmiştim misal.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 11 ay sonra...

Yok be hacı. Ben 1.3 dizel alacağım. Ama fiorino mu olur yoksa CorsaVan mı orasına henüz karar vermedim işte. CorsaVan fiyatı sebebi ile daha cazip geliyor şu an. Eşşek lazım bana. Mazotunu koyup bineceğim. Aklıma gelirse yağını falan değiştiririm. Arkasına scooter sığsın yeter. Şu an kriterim bu. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Oyuncaktan ziyade eşya taşıyabileceğim bir alete ihtiyacım var. Alacağım ev şehrin dışında olacak. O nedenle ya bir kamyonet (ranger, hilux, amarog vs vs vs) ya da kamyonet görünümlü fiorino corsavan gibi birşey alacağım. Keyif arabası istersem gerçek bir araba alırım. Şu an ihtiyacım eşşek..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.