H. Cenk Oluşturma zamanı: Mart 28, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mart 28, 2013 2011 Aralık ayında o zaman şimdikine göre çok daha pahalı iken DARTY Palladiumdan 1 adet archos marka tablet aldık. 5-6 ay sonra şarj kısmında sorun oldu şarj etmiyordu. Bizde 2102 ekimde yetkili servise verdik. Kullanıcı hatası dediler (muhtemeldir çocuklar fiziksel zarar vermiş olabilir). Neyse parası yapın dedik. 3-4 hafta süre sonunda biz bunu yapamıyoruz dediler. Yurt dışından parça gelecek dediler, burdan başka parça ayarlamaya çalışalım dediler. 4-5 ay bizi oyaladılar. Sonunda sürekli ısrarlarımız sonucu servis mühendisi biz bunu yapamıyoruz size yenisini verelim dedi. Bizden (belki de kaybetmiş olmamızı umarak ) faturayı istedi. Ertesi gün götürdük. Daha sonraki gün o bizi aradı. Gereken işlemleri yaptık. Dartyyi arayın şu isimli şahısla görüşün. Size sıfırı verilecek dedi. Dartyyi aradık . O kişinin dahili telefonu olmadığı görüştürelemiyeceğimizi iç haberleşmelerinin kodlarla olduğunu söylediler. Ve benden fatura bilgilerini istediler (aha dedim tezgaha geldik, faturayı aldılar şimdi fatura istiyorlar, böylece hak iddia edemeyeceğiz). Adımızdan telefonumuzdan faturaya ulaşamadılar. Tekrar servis mühendisini aradık. Gelin faturanızı geri vereyim dedi. Ertesi gün gittik faturayı aldık. Tekrar darty yi aradık. Fatura nosundan ulaştılar (alırken ilk adımı vermemişim ve o zaman ev numaramızı vermişim ki şimdi o numara kapalı). İlgili kişiye ulaşılacağını söylediler. 1-2 saat sonra aradılar. Servisten kendilerine bu konuda bilgi gelmediğini ilettiler. Biz de tekrar servisi aradık ancak ertesi gün ulaşabildik. Sonra tekrar aradık. Adam DARTYye tekrar mail attığını , Dartydeki ilgiliyle telefonla görüştüğünü söyledi. Aradan hemen hemen 15 gün geçti hala aranıp çağrılmadık. Darty müşteri hizmetleri konunun ilgiliye iletileceğini söylüyor. Servis yetkilisi de artık telefonlara çıkmıyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2013 twitter ya da facebook adresleri varsa orayada yazsana Cenk abi... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Evet uzun uğraşlar sonucu cihazın yenisini verdiler. Üstelik cihazın aynısı olmadığından üst modeli verdiler. Fakat geçen 1.5 senede cihaz acaip ucuzlamış fark olarak da epey bir hediyeler verdiler (basiretim bağlanmış aslında bir tane daha HD uydu alıcıya ihtiyacım var o salak sapan hediyeleri alacağıma keşke farkını verip uydu alıcı alsaymışım). Aslında benim yerimde başka biri olsa çoktan pes eder ve alamazdı belki. Kısaca yukarıdaki servis mühendisine X bey ve Dartydeki satış sonrası yöneticisine Y hanım diyelim. İşte sonuç olarak X bey yeni cihaz verin diye Y hanıma mail attı. Bize Y ile görüşün dedi. Ancak Ynin bu mailden haberi yok ve beklemedeyiz. Geçen pazar aldığımız Darty mağazasına gittik. Oradaki temsilciye durumu anlatıp Y hanıma bilgi vermesini söyledik. Adam mail attı. dönünce biz sizi ararız dedi. 2-3 gün sonra baktık arayan soran olmadı. Biz tekrar X beyi aradık siz bunlara mail attım onayladım diyorsunuz ama bunlar aramıyor. Sorun mu var vermekten vaz mı geçtiniz dedik. Adam hayır DARTY çok büyük firma iç iletişimleri problemli birbirlerinden haberleri yok falan dedi. Ben işte perşembe günü 15. kez falan yine Dary MHlerini aradım bu sefer bir erkek çıktı ve daha işbitirici biriydi. Daha öncekiler kaydınız alınmış beklemeye devam edin diyorken bu ilgilendi. Servisin onay verdiği yenileme bu kadar uzun sürer mi dedim. Hayır aynı gün verilir dedi. Bekleyin ben halledeyim dedi. 2-3 dk bekletti dedi ki servis Y hanıma mail atmasın cihaz takip birimimize atsın mail adresi şu dedi. Tekrar X i aradım. Dedim böyle istiyorlar. Beyefendi ben hem size hem cihaz takibe atayım siz de görün benim mailleri yolladığımı dedi ve akşam attı. Cuma günü bekledim. Arayan soran yok. Öğlen tekrar aradım tesadüfen son işbitirici çıktı. Dedim ben X beyi aradım maili cihaz takibe attı. Kontrol edelim dedi biraz bekletti falan sonra dedi yok öyle birşey. Ben dedim ki ya adam bana da beraber attı 18:29da geldi mail. Kapattılar. 4-5 dk sonra aradılar. Evet mail gelmiş ürünü aldığınız mağazaya gidin yenisini verecekler dedi. Mutlu son sandınız değil mi ? Burası Darty yok öyle olay daha yeni başlıyor. Cumartesi alma umudumuz düşük aldığımız mağazaya gittik . Bizim için geçen hafta Y hanıma mail atan kişi vardı. dedik böyle böyle cihaz takipe mail atıldı. Onlar da dün beni aradı gidip alabilirsiniz dedi ben de geldim dedim. Baktı etti hayır böyle bir şey yok. Bu talebiniz hala açık görünüyor. Yavv dedim ben arandım bak telefonumdan göstereyim.Bekletiyorlar habire.. Neyse sonra beni acaip sinirlendiren bişey oldu. Çocuk kendi cep telefonu çıkardı bir numara aradı. Xciğim (samimiyete bak) böyle bir müşteri var, yeni cihaz verilmesi için onay vermişsin doğru mu ? Tamam o zaman ben şimdi sana ayrıntılı bir mail atıyorum. Onaylar geri gönderirsin. Yolda mısın tamam acelesi yok. Akşam da yollasan olur. Bana kırk dereden su getirtenler, oraya mail atsın buraya mail atsın mail gelmedi diyenler meğerse adamla kanka imiş direk arayıp konuşabiliyorlarmış ve bir telefon onayı yetiyormuş.Muhtemelen 10 gündür belki vazgeçerim oyaladılar. İpadin yanında rezil ötesi cihaz yalnız. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Hadi Hayırlı olsun ne diyelim.. Satarsınız onu artık Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Hadi Hayırlı olsun ne diyelim.. Satarsınız onu artık yok yok..Küçük angry birds oynasın diye lazımdı bize bu cihaz. Büyük ipadde daha ileri oyunlar oynuyor. Tek ipadle epey kapışıyorlardı. sen oynaycan ben oynaycam diye. Şimdi ortalık sütliman Böyle iyi oldu. Satsak 100 TL vermezler herhalde o kadar rezil cihaz. Yalnız 250 GB hard diski var belki eksternal HDD veya media player olarak kullanılabilir (mini HDMI -HDMI kablo alınırsa . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Ben de bir klima bakıyorum. Artik umarım düzgün satıcıya denk gelirim. Darty den alamayacağım elbette. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2013 (düzenlendi) hocam geç ollmuş ama Evet uzun uğraşlar sonucu cihazın yenisini verdiler. Üstelik cihazın aynısı olmadığından üst modeli verdiler. Fakat geçen 1.5 senede cihaz acaip ucuzlamış fark olarak da epey bir hediyeler verdiler (basiretim bağlanmış aslında bir tane daha HD uydu alıcıya ihtiyacım var o salak sapan hediyeleri alacağıma keşke farkını verip uydu alıcı alsaymışım).hocam geç ollmuş ama güç olmamış. değişimi kkendileri tekklif etmiş. ben acer marka laptop allmıştım. birkkaç ay içinde ekranda ölü pixeller dolaşmaya başladı. yetkili servise gönderdik kullanıcı hatası dediler. dedim kullanıcı hatası değil bu bilgisayarı çoluk çocuk kullanmıyor. o servise bir hanzo koymuşlar adam nuh diyor peygamber demiyor. birde üstüne üstlük 30 tl para istiyor ypksa bilgisayarı göndermeyecek.acer da durum bu. servis tam anlamıyla üçkağıt üzerine kurulmuş. zaten markada dandik müşteri memnuniyetine önem verilmiyor haklı iken haksız duruma düşüyorsunuz. Nisan 1, 2013 cem aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2013 Ben de bir klima bakıyorum. Artik umarım düzgün satıcıya denk gelirim. Darty den alamayacağım elbette. Darty ile ilgili başka sorunum da oldu. Electrolux buzdolabı almıştım. Srvis belgesi Türkçe kullanma kılavuzu falan yoktu. Aramıştım spot mu bu cihaz nasıl satıyorsunuz yasal olarak bunlar bulunmalı demiştim. Bana aa olur mu tabii var kargoyla yollayalım dediler. 3-4 kere aradım tabii asla gelmedi. Bu arada Darty veya nereden alırsak alalım. Taşınabilir bir cihaz arıza yaptıysa servisine değil aldığınız yerin müşteri hizmetleri merkezine götürmeniz lazım. BU olaylardan bunu öğrendim. hocam geç ollmuş amahocam geç ollmuş ama güç olmamış. değişimi kkendileri tekklif etmiş. ben acer marka laptop allmıştım. birkkaç ay içinde ekranda ölü pixeller dolaşmaya başladı. yetkili servise gönderdik kullanıcı hatası dediler. dedim kullanıcı hatası değil bu bilgisayarı çoluk çocuk kullanmıyor. o servise bir hanzo koymuşlar adam nuh diyor peygamber demiyor. birde üstüne üstlük 30 tl para istiyor ypksa bilgisayarı göndermeyecek. acer da durum bu. servis tam anlamıyla üçkağıt üzerine kurulmuş. zaten markada dandik müşteri memnuniyetine önem verilmiyor haklı iken haksız duruma düşüyorsunuz. Zaten farkındaysanız firmaya kızmadım. Kullanıcı hatası olmasına rağmen gecikmiş de olsa yeni cihaz teklifleri iyi. Zaten ürün tutulmamış bir an önce eldekilere bitirmeye uğraşıyorlar ki piyasadan çıksınlar. Böyle olmasa belki yenilemezlerdi. Aynı firma apple ürünü de getiriyor onu değiştireceğini sanmıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2013 Sabrınıza hayran kaldım da X, Y kişileri arasındaki muhabbet "al dedi git dedi"ye dönmüş sinir bozucu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap