Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi forumlar.Bugün iş çıkışı Chevrolet bayisine gidip Captiva için bi fiyat alayım dedim.Benim aracında kaç para edeceğini felan sordum.Sağına soluna cihaz tuttular ve sol arka çamurluk boyalı çıktı.Hatta bazı yerlerinde cihaz okumadı.Oranın da macunlu olduğunu söyledi.Bunun üzerine Honda'ya gittim onlara da ölçtürdüm aracı ve onlar da boyalı dedi.2 yere ispatlattıktan sonra atladım aracı aldığım bayiye gittim ve onlara da satacakmışım gibi yapıp ekspertiz yaptırdım ve sol arka çamurluğun boyalı olduğunu söylediler.Yani olayın özeti sıfır aldığım aracın sol arka çamurlukta işlem var.
Bayi(ismini vermeyeceğim sorunu halletmezlerse her yerde ifşa edeceğim o ayrı mesele) aracın kayıtlarına felan baktı herhangi bir işlem olmadığını gördü.Benim dikkatimi çeken aracı ben 02/10/2012'de aldım ama araç 27/04/2012'de DFi mi ne öyle bişey için servise girmiş.Bunun ne olduğunu sorunca teknik servis bülteniyle egsoz manifolt bilmem bişeylerini değiştirdiklerini söylediler.Böyle bişey mümkün mü?Velhasıl aracı yarın otosandan birine göstereceklermiş.Benim çamurlukta olan boyayla ilgili kararı o verecekmiş.Boya kalınlığı 280 mikrona kadar normal olabiliyormuş.Boya tamam da macun neyin nesi?Eğer otosandan gelecek yetkili araçla ilgili benim aleyhime bir karar verirse anında mahkemeye başvuracağım.Bayi sorunun onlarla değil otosanla alakalı olduğunu söyledi.Yani onlar ellerine gelen ve sattıkları her arabayı kontrol edemezlermiş.Ben bayiden çıkarken tek kriterim olduğunu söyledim o da boyasız araç istiyorum.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu sürecin sonu ne olur?
Soru
ufuk özdemir
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi forumlar.Bugün iş çıkışı Chevrolet bayisine gidip Captiva için bi fiyat alayım dedim.Benim aracında kaç para edeceğini felan sordum.Sağına soluna cihaz tuttular ve sol arka çamurluk boyalı çıktı.Hatta bazı yerlerinde cihaz okumadı.Oranın da macunlu olduğunu söyledi.Bunun üzerine Honda'ya gittim onlara da ölçtürdüm aracı ve onlar da boyalı dedi.2 yere ispatlattıktan sonra atladım aracı aldığım bayiye gittim ve onlara da satacakmışım gibi yapıp ekspertiz yaptırdım ve sol arka çamurluğun boyalı olduğunu söylediler.Yani olayın özeti sıfır aldığım aracın sol arka çamurlukta işlem var.
Bayi(ismini vermeyeceğim sorunu halletmezlerse her yerde ifşa edeceğim o ayrı mesele) aracın kayıtlarına felan baktı herhangi bir işlem olmadığını gördü.Benim dikkatimi çeken aracı ben 02/10/2012'de aldım ama araç 27/04/2012'de DFi mi ne öyle bişey için servise girmiş.Bunun ne olduğunu sorunca teknik servis bülteniyle egsoz manifolt bilmem bişeylerini değiştirdiklerini söylediler.Böyle bişey mümkün mü?Velhasıl aracı yarın otosandan birine göstereceklermiş.Benim çamurlukta olan boyayla ilgili kararı o verecekmiş.Boya kalınlığı 280 mikrona kadar normal olabiliyormuş.Boya tamam da macun neyin nesi?Eğer otosandan gelecek yetkili araçla ilgili benim aleyhime bir karar verirse anında mahkemeye başvuracağım.Bayi sorunun onlarla değil otosanla alakalı olduğunu söyledi.Yani onlar ellerine gelen ve sattıkları her arabayı kontrol edemezlermiş.Ben bayiden çıkarken tek kriterim olduğunu söyledim o da boyasız araç istiyorum.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu sürecin sonu ne olur?
ufuk özdemir tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
35
16
14
7
Popular Days
Nis 4
29
Mar 28
23
Nis 24
16
Mar 29
14
Top Posters For This Question
ufuk özdemir 35 posts
Yakup Ç. A. 16 posts
Engin Uzunoğlu 14 posts
Cem Boneval 7 posts
Popular Days
Nis 4 2013
29 posts
Mar 28 2013
23 posts
Nis 24 2013
16 posts
Mar 29 2013
14 posts
Popular Posts
Sabri Özer
Yeni araç alındı zaten yazmadan önce konuyu okuyun, ve lütfen yazım kurallarina dikkat edin
Kutluhan A.
Edebiyat dersinde olmayabiliriz ancak Türkçe önemli. Elimizden kayıp gitmesine izin verirsek ileride elimizde; sadece Türkçe değil hiçbir şey kalmaz .
Mertol Kip
Yaptiklari nitelikli dolandiricilik. Gemiden inerken falan olacak is degil bu. Eger arac faturalanmadan once hasar gorurse Otosan bu araclari ihale ile bayiilere satiyor. Yani normal surecle satilm
Bu soruda 136 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap