Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 3

Focus 3 Powershift Titreme


Cem Ergen

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

merhaba bendede 26000 kilometrede kavrama degisti sorun cozuldu dediler titreme kesilmisti bugun araci teste soktuk satmak icin usta ayni sikayet gene var dedi bende sonrasinda aracimi bu sefer daha dikkatli kullandim hakkatten titreme var yarin servise gidecegim bakalim nedeyecekler eger ford bozuk araba satiyorsa vay haline uretenden baslayip saticisina kadar ..... arada kim varsa dava acacagim ford otosana duyrulur.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
7/13/2017 - 22:02 tarihinde, Serhat Şenyürek yazdı:

Bugün aracımdaki titreme için serviste öncelikle yazılım yükledik neredeyse tamamen yok oldu, bakalım inşallah bozmaz bozarsa iyi niyet garantisine basvurcaz değişim icin

İşlem hangi serviste yapıldı acaba

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
22.04.2016 - 10:26 tarihinde, Yasin K. yazdı:

Merhaba,

Benimde yaşadığım sorun noter aracılığıyla çektiğim ihtar metninde açıkça görülmekte: 

 

İhtar Edilen

(Muhatap)       : ……. Otomotiv Sanayi A.Ş.

Adresi             : …… / İSTANBUL

Tel                   : …….

 

 İhtar Eden

(Keşideci)        : ………

Adresi              : …………

Tel                   : ……………

 

İhtar Tarihi      : …/04/2016

 

İhtar Konusu   : Sahibi olduğum ve garanti sözleşmesi gereği üreticisi/satıcısı olarak firmanız uhdesinde bulunan mal ayıplıdır. 6502 Sayılı Kanundan doğan seçimlik hakkımı kullanmak istiyorum.

 

Açıklamalar     : 18/11/2015 tarihinde ikinci el olarak satın aldığım ve garanti süresi halen devam eden 2013 model …… Focus Style 1.6L 125PS PowerShift Oto. 4K binek tipi otomobil (Şase No: ……….., Güncel Plaka: ……..) ayıplıdır. Şöyle ki;

 

1)    25.11.2015 tarihinde vites geçişlerinde rahatsız edici sarsıntılar ve mekanik sesler duyup …… yetkili servisine (…… Otom. Akaryakıt San. Tic. Ltd. Şti.) gösterdim. Şanzıman ile ilgili güncelleme garanti kapsamında yapılıp araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….)

 

2)    08.12.2015 tarihinde aynı problem tekrar nüksettiği için aynı yetkili ….. servisine aracı gösterdim ve bu kez şanzıman ile ilgili kavrama, garanti kapsamında değiştirilerek araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….)

 

3)    30.12.2015 tarihinde problem tekrar kendini gösterdiği için aracı aynı yetkili servise gösterdim. Kavrama garanti kapsamında ikinci defa değişti. (…… Servisi İş Emri No: ……)

 

4)    19.02.2016 tarihinde aynı problemden dolayı aracı yine servise göstermek zorunda kaldım bu sefer garanti kapsamında yazılım güncellemesi ve ayar yapıldığı ifade edilerek araç tarafıma teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: Tarafıma teslim edilmedi)

 

5)    08.03.2016 tarihinde problemin devam ettiğini gördüm ve yine aynı servise bıraktım. Kavramanın değişmesi gerektiğini ve yine garanti kapsamında olacağını ilettiler. (…..Servisi İş Emri No: …….) Ancak dört ay gibi kısa bir sürede 5 defa aynı arızadan dolayı servise girerek …….. yetkili servisi tarafından da arızanın varlığı tespit edilmiş ve yine ……. yetkili servisi tarafından 4 defa benzer müdahale yapılmasına rağmen arıza giderilememiştir. Bu süreçte arızanın giderilmesinin mümkün olmadığı ve aracın ayıplı mal olduğu açıkça görüldüğünden onarım işlemi tarafımca kabul edilmemiştir. 

 

6502 Sayılı TKH Kanunun ilgili maddeleri hükmünce tarafınızı yasal süresi içinde ihtar ediyorum. Bu ihtar mucibince satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi seçimlik hakkımı talep ediyorum. İşbu yazılı İhtar’ın tarafınıza tebliğ olunduğu tarih itibariyle 15 (Onbeş) gün içinde yerine getirilmesini; aksi takdirde ilgili mahkemeye müracaatla aleyhinize davalar ikame olunacağını ve icra takibatı yapılacağını, bu uğurda sarf olunmuş ve olunacak mahkeme ve icra masrafları ile tutulacak avukat için takdir ve tespit olunacak ücreti vekâletinde keza şahsınıza ait olacağını, ayrıca aracı bahse konu arızadan dolayı kullanım esnasında doğabilecek olan veya aracı kullanamamaktan doğabilecek diğer zararlarımın karşılanması ile sorumlu  olacağınızı ihbar ve ihtar ederim.

 

 

Bu problemi yaşayan 5-6 kişiyle görüştüm. Herkese farklı çözüm yolları sunuyorlar. Yazılım güncelleme, kavrama değişimi, keçeler yağ kaçırıyor vs. gibi ama çözüme kavuşan görmedim.

 

Dikkat etmek gerek.

 

 

 

 

Merhaba,

 

2013 model focus style powershift aracımla ilgili yaşadığım problemi aşağıda noter aracılığıyla gönderdiğim ihtar metninde açıklayayım:

 

İhtar Edilen

 

(Muhatap)       : ……. Otomotiv Sanayi A.Ş.

 

Adresi             : …… / İSTANBUL

 

Tel                   : …….

 

 İhtar Eden

(Keşideci)        : ………

 

Adresi              : …………

 

Tel                   : ……………

 

 

 

İhtar Tarihi      : …/04/2016

 

 

 

İhtar Konusu   : Sahibi olduğum ve garanti sözleşmesi gereği üreticisi/satıcısı olarak firmanız uhdesinde bulunan mal ayıplıdır. 6502 Sayılı Kanundan doğan seçimlik hakkımı kullanmak istiyorum.

 

 

 

Açıklamalar     : 18/11/2015 tarihinde ikinci el olarak satın aldığım ve garanti süresi halen devam eden 2013 model …… Focus Style 1.6L 125PS PowerShift Oto. 4K binek tipi otomobil (Şase No: ……….., Güncel Plaka: ……..) ayıplıdır. Şöyle ki;

 

 

 

1)    25.11.2015 tarihinde vites geçişlerinde rahatsız edici sarsıntılar ve mekanik sesler duyup …… yetkili servisine (…… Otom. Akaryakıt San. Tic. Ltd. Şti.) gösterdim. Şanzıman ile ilgili güncelleme garanti kapsamında yapılıp araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….)

2)    08.12.2015 tarihinde aynı problem tekrar nüksettiği için aynı yetkili ….. servisine aracı gösterdim ve bu kez şanzıman ile ilgili kavrama, garanti kapsamında değiştirilerek araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….)3)    30.12.2015 tarihinde problem tekrar kendini gösterdiği için aracı aynı yetkili servise gösterdim. Kavrama garanti kapsamında ikinci defa değişti. (…… Servisi İş Emri No: ……)

4)    19.02.2016 tarihinde aynı problemden dolayı aracı yine servise göstermek zorunda kaldım bu sefer garanti kapsamında yazılım güncellemesi ve ayar yapıldığı ifade edilerek araç tarafıma teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: Tarafıma teslim edilmedi)

5)    08.03.2016 tarihinde problemin devam ettiğini gördüm ve yine aynı servise bıraktım. Kavramanın değişmesi gerektiğini ve yine garanti kapsamında olacağını ilettiler. (…..Servisi İş Emri No: …….) Ancak dört ay gibi kısa bir sürede 5 defa aynı arızadan dolayı servise girerek …….. yetkili servisi tarafından da arızanın varlığı tespit edilmiş ve yine ……. yetkili servisi tarafından 4 defa benzer müdahale yapılmasına rağmen arıza giderilememiştir. Bu süreçte arızanın giderilmesinin mümkün olmadığı ve aracın ayıplı mal olduğu açıkça görüldüğünden onarım işlemi tarafımca kabul edilmemiştir.

 

 

6502 Sayılı TKH Kanunun ilgili maddeleri hükmünce tarafınızı yasal süresi içinde ihtar ediyorum. Bu ihtar mucibince satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi seçimlik hakkımı talep ediyorum. İşbu yazılı İhtar’ın tarafınıza tebliğ olunduğu tarih itibariyle 15 (Onbeş) gün içinde yerine getirilmesini; aksi takdirde ilgili mahkemeye müracaatla aleyhinize davalar ikame olunacağını ve icra takibatı yapılacağını, bu uğurda sarf olunmuş ve olunacak mahkeme ve icra masrafları ile tutulacak avukat için takdir ve tespit olunacak ücreti vekâletinde keza şahsınıza ait olacağını, ayrıca aracı bahse konu arızadan dolayı kullanım esnasında doğabilecek olan veya aracı kullanamamaktan doğabilecek diğer zararlarımın karşılanması ile sorumlu  olacağınızı ihbar ve ihtar ederim.

 

 

 

Anı problemi yaşayan çok kişiyle tanıştım. Farklı farklı çözümler sunuluyor. Yazılım güncelleme, kavrama değişimi, keçeler yağ kaçırıyor vs. gibi ama çözüme kavuşan görmedim.

 

B

 

03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı:

mrb arkadaslar

Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor

Arizasi ne olabilir acaba?

Ben de bu sorunu yaşadım,en son durumda yazılım güncellendi,eskiden fren den ayağımı çekince araç hızlı kalkıyordu,sanırım bu kalkış yavaslatildi,bu durumda titreme bitti,araç kalkışı yapıp sonra işi sürücüye bırakıyor,donanım ile oynatmadan yazılım denemesini yapmani tavsiye ederim.

 

03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı:

mrb arkadaslar

Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor

Arizasi ne olabilir acaba?

03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı:

mrb arkadaslar

Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor

Arizasi ne olabilir acaba?

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Merhabalar aracım 2015 model 1.6 focus powershift. Aracım kalkışlarda 1 den 2 ye geçerken silkeleme yapıyordu. İzmir otokoç servisine götürdüm ve kavrama değişimi olacağı söylendi ve değişim yapıldı. Aracı bugün aldım. Silkeleme olayı gitmiş geçişler gayet güzel ancak Eve gelirken ışıklarda durduğumda frene tam bastğımda titreme oluyor bu 5 10 saniye arası kadar sürüyor sonra geçiyor. Devire bakıyorum 1 in altına inince titreme kesiliyor. Frene tam basınca kavrama ayrılıyor kendini boşa alıyor diye duymuştum acaba kavrama yeni olduğu için mi yapıyor bunu yoksa anormal birşey mi tekrar servise gitmelimiyim ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracı teslim aldığım gün titreme yapmıştı ancak ertesi günden beri kullanıyorum titreme kayboldu. Kavramadan sonra son çıkan yazılım atılmış olsa gerek, araç tepkilerime daha çabuk cevap veriyor gereksiz vites değişimleri yapmıyor. Bu arada Aracımın normal garantisi 2018 martta dolacak tüm işlemlerim garanti kapsamında halledildi hiçbir sorun yaşamadım. Teşekkürler izmir otokoç.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

ozan bey merhaba

bakım çizelgesinde bağzı pws modellerde diye belirtmiş ben ford ataşehire sordum bu konuyu servis danışmanın dediğini aynen yazıyorum evet 45 binde değiştiriyoruz ama 1.5 olan dizelleri dedi diğerleri değişmez dedi ben anlamadım o zaman pws 1.6 benzinlide değişmiyormu yani sonuçta burdada 1.5 lt yağ var benim bildiğim ısınan ve soğuyan her türlü cisim veya akışkan değişime uğrar benim anladığım kadarı ile bu yağ zamanla özelliğini kaybediyor zira yağın buharını kullanıyor  bu şanzuman,  buharlaşan hertürlü sıvı incelir eğer bu keçeler incelen sıvıyı tutamıyor kaçırıyor ise o zaman  servis danışmanıda eksik bilgiye sahip demektir yanılıyormuyum bu durumda   

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Merhabalar, malum 42 sayfanın hepsinde oludugu gibi benim sorunumda kavrama.ilk değişim 20.000'de oldu su an 39.000'de aynı sorunlar baş gösterdi ben yukarıda yazılanlardan anlıyorum ki kavrama değişimi genel olarak, geçici bir çözüm çünkü aynı sorunlar 15.000'i devirdikten sonra tekrar başlıyor. Araç engelli aracı olduğu için satamıyorum zaten bu kadar servis geçmişi olan bir araçta zor satılır heralde tekrar değişim için başvuracağım. Sayın üyeler bu işi kesin olarak çözen varsa yardımcı olabilir mi?  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.