Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 3

Focus 3 Powershift Titreme


Cem Ergen

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Düzenli servis bakımı varsa yetkili servise danışın.Bu konu içerisinde vs arada fiyat paylaşan oluyor, okumak lazım.

servise sorduğumda net bir cevap alamıyorum 18bine kadar masraf çıkabiliyor aracı bırakmanız arza tespit yapmamız gerekiyor cevabını alıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bende bugün bence az olarak nitelendirebileceğim kalkışlarda ve yokuşlarda ki titremelerim için sabah Başer Otoya gittim.

Amacım ilerde doğabilecek sorunlar için kayıt oluşturmaktı.

Ama ustayla çıkılan kavrama testi sonuçlarına göre öğleden sonra tarafıma dönüş yapıldı ve kavrama değişimi için onay verildiği söylendi.

Servis yetkilisi Gökhan Bey çok ilgili alakalı sağolsun değişim için çekincelerimi görünce sorunlu olan parçaların yerine güncel sorunsuz parçalar takılacak bi sorun  olmadığını söyledi.

Aracım 2014 model powershift ve daha 19000 km de.

Bakalım hayırlısı sonuçları paylaşırım.

Not: Servis randevu kağıdında 3 adet titreme randevusu vardı.Ayrıca 1 adet 2011 focus iyi niyet kapsamında değişim iş emri belgesi vardı.

Kronik soruna doğru gidiyor mu ne?

Yusuf Sarı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Yusuf Sarı yazdı:

Kronik soruna doğru gidiyor mu ne?

Öyle zaten... Bazı arkadaşlar kabul etmese de öyle :) 

Ama sorun olabilir, sonucunda mekanik ve elektronik bir olay bu. Ve başka bir çok markada da benzer sorunlar var. Önemli olan sağlıklı bir çözümünün olması. Açıkcası bu konuda Otosan üzmedi, tebrikler. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Özer Aksu yazdı:

Bu iyi niyetler neden bizi bulmaz . Anlamış değilim. Yapmak isteyen her türlü garanti için uğraşıyor bir şekilde

Genel bir sorun değil de münferit bir sıkıntı yaşadığın için olabilir mi? Ya da tükenmeye dayalı parçalarda bir sorun yaşadığın için belki... Ama bu aralar arabayla ilgili işlerin yolunda gitmiyor belli. Bu işi yapabilecek tek servisle çalışıyorsun zaten, başka bir yerde daha iyi hizmeti alabileceğine inanmıyorum. Yapılacak bir şey varsa onlar yapar :) 

Mert Yürüyen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Mert Yürüyen yazdı:

Genel bir sorun değil de münferit bir sıkıntı yaşadığın için olabilir mi? Ya da tükenmeye dayalı parçalarda bir sorun yaşadığın için belki... Ama bu aralar arabayla ilgili işlerin yolunda gitmiyor belli. Bu işi yapabilecek tek servisle çalışıyorsun zaten, başka bir yerde daha iyi hizmeti alabileceğine inanmıyorum. Yapılacak bir şey varsa onlar yapar :) 

Katalitizör ile ilgili sorunum yaklaşık 1 yıldır var. K&N filtre taktıktan sonra arabada bütün herşey sarpa sardı diyebilirim. Katalizör arızası başladı, turbodan yağ sızıntıları gördüm, baskı balata değişti problem yaşıyorum hala, Kİ bunların hepsi yetkili serviste ve faturalı yapıldı.Geçen gün faturaları hesapladığımda aracı aldığımdan beri harcadığım para 8600 ₺ olmuş.  iyice soğudum arabadan artık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracımı sabah kavrama değişi için bıraktım.Gelişmelerden ve sonrasından haber veririm.

Ayrıca sabah serviste  kavrama değişimi yaptırmış arkadaşla karşılaştım.

Aracı 2013 Powershift Fiesta'ydı.Sonrasında hemen müşteri katkılı garanti yaptırdı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

2013 stlye paket powershift aracım var. Titreme sorununu bende yaşıyorum. Bu forumdan okuduklarıma göre kavrama değişimi soruna geçici bir çözüm getiriyor. Tekrardan titremeye başlaması büyük ihtimal gibi.

 

Aracımı 30000 bakımı için Ankara'da OTOKOÇ'a götürdüm. Titreme konusunda test yaptılar. Sonuç olarak herhangi bir değişim için olması gereken eşik değerinin yarısı kadar titreme var, şuan bir şey yapamayız daha sonra tekrar kontrole getirin dediler. Eğer eşik değeri geçilseydi kavrama değişecekmiş ancak dediğim gibi bu sorunun çözümü değil. Kavramanın değişmesi 3000TL'ye mal olurken şanzumanın fiyatı 20000TL. İlerde kendi parasıyla şanzuman değiştirmek zorunda kalmayı zannediyorum kimse istemez.

 

Bazı arkadaşlar 2015 yılında yeni bir şanzuman üretildiğini, bu şanzumanın titreme yapmadığını söylüyorlar. Bakım yapılırken OTOKOÇ'ta ustaylada konuştum. 2015'te yeni bir şanzumanın üretildiğini doğruladı. Ancak bu şanzuman 2015'ten önceki araçlara uygun olmadığını söyledi.

 

Sonuç olarak 2015'te üretilen yeni şanzumanı aracına taktırabilen var mı acaba? Ve bu sorunu çözdü mü? Ayrıca şanzuman değişimini Otosan'a nasıl kabul ettireceğiz? Adam kavramayı değiştirdikten yıllar sonra da titremenin tekrar eşik değeri aşmasını beklemek istemiyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Onur Kayaa yazdı:

2013 stlye paket powershift aracım var. Titreme sorununu bende yaşıyorum. Bu forumdan okuduklarıma göre kavrama değişimi soruna geçici bir çözüm getiriyor. Tekrardan titremeye başlaması büyük ihtimal gibi.

 

Aracımı 30000 bakımı için Ankara'da OTOKOÇ'a götürdüm. Titreme konusunda test yaptılar. Sonuç olarak herhangi bir değişim için olması gereken eşik değerinin yarısı kadar titreme var, şuan bir şey yapamayız daha sonra tekrar kontrole getirin dediler. Eğer eşik değeri geçilseydi kavrama değişecekmiş ancak dediğim gibi bu sorunun çözümü değil. Kavramanın değişmesi 3000TL'ye mal olurken şanzumanın fiyatı 20000TL. İlerde kendi parasıyla şanzuman değiştirmek zorunda kalmayı zannediyorum kimse istemez.

 

Bazı arkadaşlar 2015 yılında yeni bir şanzuman üretildiğini, bu şanzumanın titreme yapmadığını söylüyorlar. Bakım yapılırken OTOKOÇ'ta ustaylada konuştum. 2015'te yeni bir şanzumanın üretildiğini doğruladı. Ancak bu şanzuman 2015'ten önceki araçlara uygun olmadığını söyledi.

 

Sonuç olarak 2015'te üretilen yeni şanzumanı aracına taktırabilen var mı acaba? Ve bu sorunu çözdü mü? Ayrıca şanzuman değişimini Otosan'a nasıl kabul ettireceğiz? Adam kavramayı değiştirdikten yıllar sonra da titremenin tekrar eşik değeri aşmasını beklemek istemiyorum. 

2015'de gelen yeni şanzıman dizel araçlar için. Bu şanzımanın sizdekinden farkı, yağlı bir mekanizmaya sahip olması. Bu segmentte hemen hemen piyasadaki en iyi şanzıman diyebiliriz. 

 

Gelelim sizdeki şanzımana... Otokoç'u boşverin, başka bir ford servisine gidin (yetkili servis tabiki). Onlarda tekrar ölçüm yapsınlar, muhtemelen kavrama değişimi yapılır... Bu değişim sonrası sorununuz çözülmüş olacak. Çünkü takılacak olan kavrama seti aracın üzerinde gelen stock kavrama seti değil. Problemin çözümüne yönelik update edilmiş bir set. Ben yaptırdım bizzat, şuan çok memnunum...

 

Şanzıman değişimini aklınızdan şu aşamada çıkarın, enerji kaybı... Başer'e gidebilirsiniz belki, yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Kavrama değişimi olayına bizde girdik. Dün Şahsuvara emanet ettik kuzuyu. Geçen hafta bakim sırasında ölçüm talep ettim. Bakim bitip ödemeyi tamamlamadan kavrama değişim onayı geldi. (Savaş usta otomatiğe bağlamış :) cama yapışıp baktim)
Önemli olan servis ve Ford'un arkasinda durması.
Yeni kavrama değişiminden sonra manda kaymağı performansı bekliyorum. Olmazsa Mert kahvalti ısmarlayacak :)


  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Volkan Ö. yazdı:

Kavrama değişimi olayına bizde girdik. Dün Şahsuvara emanet ettik kuzuyu. Geçen hafta bakim sırasında ölçüm talep ettim. Bakim bitip ödemeyi tamamlamadan kavrama değişim onayı geldi. (Savaş usta otomatiğe bağlamış :) cama yapışıp baktim)
Önemli olan servis ve Ford'un arkasinda durması.
Yeni kavrama değişiminden sonra manda kaymağı performansı bekliyorum. Olmazsa Mert kahvalti ısmarlayacak :)

 

Merak etme, bal/kaymak yaparız, pürüzsüz lezzet ^_^

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
2 saat önce, Mert Yürüyen yazdı:

2015'de gelen yeni şanzıman dizel araçlar için. Bu şanzımanın sizdekinden farkı, yağlı bir mekanizmaya sahip olması. Bu segmentte hemen hemen piyasadaki en iyi şanzıman diyebiliriz. 

 

Gelelim sizdeki şanzımana... Otokoç'u boşverin, başka bir ford servisine gidin (yetkili servis tabiki). Onlarda tekrar ölçüm yapsınlar, muhtemelen kavrama değişimi yapılır... Bu değişim sonrası sorununuz çözülmüş olacak. Çünkü takılacak olan kavrama seti aracın üzerinde gelen stock kavrama seti değil. Problemin çözümüne yönelik update edilmiş bir set. Ben yaptırdım bizzat, şuan çok memnunum...

 

Şanzıman değişimini aklınızdan şu aşamada çıkarın, enerji kaybı... Başer'e gidebilirsiniz belki, yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

 

Hızlı cevabınıza teşekkürler. perşembe günü için Başer'den randevu aldım. Umarım kavramayı değiştirip sorunu çözerler. Yalnız hala şu titreme değeri konusundan şüpheliyim. Servislerin farklı davranmaması gerek. Eşik değeri geçiyorsa geçiyordur.

Birde Otosan'ın bu konuda bir değer belirlemesi de yanlış bence. Titreme var ve beni rahatsız edecek değere gelmiş. Bu değeri Otosan belirleyemez. Sonuçta rahatsız olan benim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bende gerekli değişimler yapıldı güya ama sorun devam ediyor.

Çok az bi düzelme var ama özellikle kalkışlarda sorun devam ediyor.

Sanırım birazda gaza nasıl bastığınla alakalı biraz sert bastığında mümkün değil titrememesi.

Acaba benmi hatalı kullanıyorum arabayı bilemedim?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.