Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 3

Focus 3 Powershift Titreme


Cem Ergen

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

mrb.aracım focus değil ama powershift kullanıcısıyım,benzer sorunları bende yaşıyorum ,sorunumla ilgili şikayetler için yetkili servise gittim araç iki gün serviste kaldı,sonucunda karekteristik özelliği olduğunu söylediler.otosana mail attım,onlarda servisin verdiği cevabın tekrarını verdi.

bu arada farklı ilde başka bir servise gittim,orada focus 3 ün kavramasını değiştirmişler araç 25000 km de idi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracin karakteri budur demek musteriyi başından salmaktan öteye gitmez. Tamam bu sorunlar ben aracimi aldigim ilk gunden beri var diyelim , peki aracı gelmis 40 bin km ye son 3000 km dir bu sorunu yasiyorum diyene ne cevap verecekler ?:rolleyes:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yücel beyin mesaji durumu özetliyor sanırım. Ne olduğunu ve hangi üretim partisinde olduğunu anlamaya çalışıyorlar. Saçma cevaplar veren servisleri şu an için değiştirip başka ilgili bir servise gitmek gerekli sanıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Babam dsg yüzünden bir araç sattı. Biraz kumar bu çift kavramalılar.

Araç bakarken uzun dönem düşündüğüm için Golf için gittiğimde dsg istememiştim. Uzun dönem garanti sonrası korkutucu maliyetlerden bahsediliyordu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Cem hocam Almanya' yı takip ediyordu bir duyumu var mı acaba?

Yok, yani birincisi 1.6 Atmosferik PS kullanan sayısı çok ama çok az, PS genellikle 2.0 TDCi motorla tercih ediliyor, ikincisi sürüş karakteristiği açısından öznel tercihler tartışılsa da arıza bildirimi hiç gözüme çarpmadı küçük motorla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bu ps test aşamasında mı acaba, ucuz atmosferik motorla insanların alabileceği fiyatla satılarak.

neden eb ve dizel e koymuyorlar.  1.5 dizel otomatik gelecek deniyor, taa ne zamana. o zamana kadar düzeltiriz diyorlardır belkide.

komplo teorisi gibi ama olmaz diye bir şey yok. vw düzenli servise aracını getiripte dsg si bozulana iyi niyet garantisi ile değiştirdiği olmuş.

ama her bozulana mı yaptılar yoksa kısmına mı bilmiyorum.

hayırlısı diyelim. belki sorunları sıfırlanmış bir şanzıman çıkarsa gelecek 7-10 yılda belki bu aracımdan sonra otomatik düşünürüm.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

tabiri caizse kıl bir kullanıcıyım,problemleri bu kadar görmem ya bundan  yada bu araçtan evvel otomatik bmw kullanmamdanmıdır bilmiyorum,biraz evvel bir arkadaşımla görüştüm,oda 2013 vw tsi dsg şanzımanlı bir araç satın almış,aracıyla yanıma yanaşırken durma esnasında araçtan benim sorunuma benzer sesler geliyordu,sordum memnunmusun diye gayet memnunum dedi,sesin farkında değil bende hiç söylemedim. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Araca yazılım güncellemesi yapıldı bir problem görünmüyor. Titreme ortadan kalktı hatta seri bir araç oldu. Fakat bu önümüzdeki dönemde olmayacak anlamına gelmiyor. Zaman içinde göreceğiz. 



Benim bundan önceki aracım Getz otomatik vites, kavraması ve geçişlerinden çok memnundum. Hiç sorun yaşamadım. Ama Ford yıllardır araç üretiyor ve otomatik vites araçları da var. Neden bir maceraya girip ne olduğu belli olmayan bir vites sistemine geçiyor. Yada madem geçiyor otomatik viteste opsiyon yapsın. Tam otomatik veya PowerShift diye seçenek sunsun. Biraz konforlu olsun dedik Ford aldık ama hata mı ettik acaba. Aynı fiyata Honda Civic Sedan almadım pişmanım açıkcası.... En azından otomatik viteste maceraya gitmiyor Japonlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Araca yazılım güncellemesi yapıldı bir problem görünmüyor. Titreme ortadan kalktı hatta seri bir araç oldu. Fakat bu önümüzdeki dönemde olmayacak anlamına gelmiyor. Zaman içinde göreceğiz. 

Benim bundan önceki aracım Getz otomatik vites, kavraması ve geçişlerinden çok memnundum. Hiç sorun yaşamadım. Ama Ford yıllardır araç üretiyor ve otomatik vites araçları da var. Neden bir maceraya girip ne olduğu belli olmayan bir vites sistemine geçiyor. Yada madem geçiyor otomatik viteste opsiyon yapsın. Tam otomatik veya PowerShift diye seçenek sunsun. Biraz konforlu olsun dedik Ford aldık ama hata mı ettik acaba. Aynı fiyata Honda Civic Sedan almadım pişmanım açıkcası.... En azından otomatik viteste maceraya gitmiyor Japonlar. 

 

Herkese merhaba;

 

Konuyu canlandırmak istedim.  :) 15 mayıs araca yazılım güncellemesi yapılmıştı. Fakat aynı problemi tekrarlamaya başladı. Diğer arkadaşlarda da tekrarlıyorsa yazabilirler mi? Önümüzdeki haftalarda tekrar servise götürüp baktıracağım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Konuyu canlandırmak istedim. 15 mayıs araca yazılım güncellemesi yapılmıştı. Fakat aynı problemi tekrarlamaya başladı. Diğer arkadaşlarda da tekrarlıyorsa yazabilirler mi? Önümüzdeki haftalarda tekrar servise götürüp baktıracağım.

 

 

Merhaba

 

Benim aracımdada vites geçişlerinde  silkeleme sorunu vardı yazılım güncellemesei yapıldı şu an 500 km yi geçtim herhangi bir sorun yok eski pürüzsüz vites geçişleri tekrar geldi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.