Cem Ergen Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2013 mrb arkadaslar Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor Arizasi ne olabilir acaba? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Savas Karaoglu Yanıtlama zamanı: Temmuz 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 9, 2017 merhaba bendede 26000 kilometrede kavrama degisti sorun cozuldu dediler titreme kesilmisti bugun araci teste soktuk satmak icin usta ayni sikayet gene var dedi bende sonrasinda aracimi bu sefer daha dikkatli kullandim hakkatten titreme var yarin servise gidecegim bakalim nedeyecekler eger ford bozuk araba satiyorsa vay haline uretenden baslayip saticisina kadar ..... arada kim varsa dava acacagim ford otosana duyrulur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serhat Şenyürek Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Bugün aracımdaki titreme için serviste öncelikle yazılım yükledik neredeyse tamamen yok oldu, bakalım inşallah bozmaz bozarsa iyi niyet garantisine basvurcaz değişim icin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 7/13/2017 - 22:02 tarihinde, Serhat Şenyürek yazdı: Bugün aracımdaki titreme için serviste öncelikle yazılım yükledik neredeyse tamamen yok oldu, bakalım inşallah bozmaz bozarsa iyi niyet garantisine basvurcaz değişim icin İşlem hangi serviste yapıldı acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serhat Şenyürek Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 Ankara tur oto Maltepe de Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Hakan Yaylaci Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2017 22.04.2016 - 10:26 tarihinde, Yasin K. yazdı: Merhaba, Benimde yaşadığım sorun noter aracılığıyla çektiğim ihtar metninde açıkça görülmekte: İhtar Edilen (Muhatap) : ……. Otomotiv Sanayi A.Ş. Adresi : …… / İSTANBUL Tel : ……. İhtar Eden (Keşideci) : ……… Adresi : ………… Tel : …………… İhtar Tarihi : …/04/2016 İhtar Konusu : Sahibi olduğum ve garanti sözleşmesi gereği üreticisi/satıcısı olarak firmanız uhdesinde bulunan mal ayıplıdır. 6502 Sayılı Kanundan doğan seçimlik hakkımı kullanmak istiyorum. Açıklamalar : 18/11/2015 tarihinde ikinci el olarak satın aldığım ve garanti süresi halen devam eden 2013 model …… Focus Style 1.6L 125PS PowerShift Oto. 4K binek tipi otomobil (Şase No: ……….., Güncel Plaka: ……..) ayıplıdır. Şöyle ki; 1) 25.11.2015 tarihinde vites geçişlerinde rahatsız edici sarsıntılar ve mekanik sesler duyup …… yetkili servisine (…… Otom. Akaryakıt San. Tic. Ltd. Şti.) gösterdim. Şanzıman ile ilgili güncelleme garanti kapsamında yapılıp araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….) 2) 08.12.2015 tarihinde aynı problem tekrar nüksettiği için aynı yetkili ….. servisine aracı gösterdim ve bu kez şanzıman ile ilgili kavrama, garanti kapsamında değiştirilerek araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….) 3) 30.12.2015 tarihinde problem tekrar kendini gösterdiği için aracı aynı yetkili servise gösterdim. Kavrama garanti kapsamında ikinci defa değişti. (…… Servisi İş Emri No: ……) 4) 19.02.2016 tarihinde aynı problemden dolayı aracı yine servise göstermek zorunda kaldım bu sefer garanti kapsamında yazılım güncellemesi ve ayar yapıldığı ifade edilerek araç tarafıma teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: Tarafıma teslim edilmedi) 5) 08.03.2016 tarihinde problemin devam ettiğini gördüm ve yine aynı servise bıraktım. Kavramanın değişmesi gerektiğini ve yine garanti kapsamında olacağını ilettiler. (…..Servisi İş Emri No: …….) Ancak dört ay gibi kısa bir sürede 5 defa aynı arızadan dolayı servise girerek …….. yetkili servisi tarafından da arızanın varlığı tespit edilmiş ve yine ……. yetkili servisi tarafından 4 defa benzer müdahale yapılmasına rağmen arıza giderilememiştir. Bu süreçte arızanın giderilmesinin mümkün olmadığı ve aracın ayıplı mal olduğu açıkça görüldüğünden onarım işlemi tarafımca kabul edilmemiştir. 6502 Sayılı TKH Kanunun ilgili maddeleri hükmünce tarafınızı yasal süresi içinde ihtar ediyorum. Bu ihtar mucibince satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi seçimlik hakkımı talep ediyorum. İşbu yazılı İhtar’ın tarafınıza tebliğ olunduğu tarih itibariyle 15 (Onbeş) gün içinde yerine getirilmesini; aksi takdirde ilgili mahkemeye müracaatla aleyhinize davalar ikame olunacağını ve icra takibatı yapılacağını, bu uğurda sarf olunmuş ve olunacak mahkeme ve icra masrafları ile tutulacak avukat için takdir ve tespit olunacak ücreti vekâletinde keza şahsınıza ait olacağını, ayrıca aracı bahse konu arızadan dolayı kullanım esnasında doğabilecek olan veya aracı kullanamamaktan doğabilecek diğer zararlarımın karşılanması ile sorumlu olacağınızı ihbar ve ihtar ederim. Bu problemi yaşayan 5-6 kişiyle görüştüm. Herkese farklı çözüm yolları sunuyorlar. Yazılım güncelleme, kavrama değişimi, keçeler yağ kaçırıyor vs. gibi ama çözüme kavuşan görmedim. Dikkat etmek gerek. Merhaba, 2013 model focus style powershift aracımla ilgili yaşadığım problemi aşağıda noter aracılığıyla gönderdiğim ihtar metninde açıklayayım: İhtar Edilen (Muhatap) : ……. Otomotiv Sanayi A.Ş. Adresi : …… / İSTANBUL Tel : ……. İhtar Eden (Keşideci) : ……… Adresi : ………… Tel : …………… İhtar Tarihi : …/04/2016 İhtar Konusu : Sahibi olduğum ve garanti sözleşmesi gereği üreticisi/satıcısı olarak firmanız uhdesinde bulunan mal ayıplıdır. 6502 Sayılı Kanundan doğan seçimlik hakkımı kullanmak istiyorum. Açıklamalar : 18/11/2015 tarihinde ikinci el olarak satın aldığım ve garanti süresi halen devam eden 2013 model …… Focus Style 1.6L 125PS PowerShift Oto. 4K binek tipi otomobil (Şase No: ……….., Güncel Plaka: ……..) ayıplıdır. Şöyle ki; 1) 25.11.2015 tarihinde vites geçişlerinde rahatsız edici sarsıntılar ve mekanik sesler duyup …… yetkili servisine (…… Otom. Akaryakıt San. Tic. Ltd. Şti.) gösterdim. Şanzıman ile ilgili güncelleme garanti kapsamında yapılıp araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….) 2) 08.12.2015 tarihinde aynı problem tekrar nüksettiği için aynı yetkili ….. servisine aracı gösterdim ve bu kez şanzıman ile ilgili kavrama, garanti kapsamında değiştirilerek araç teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: …….)3) 30.12.2015 tarihinde problem tekrar kendini gösterdiği için aracı aynı yetkili servise gösterdim. Kavrama garanti kapsamında ikinci defa değişti. (…… Servisi İş Emri No: ……) 4) 19.02.2016 tarihinde aynı problemden dolayı aracı yine servise göstermek zorunda kaldım bu sefer garanti kapsamında yazılım güncellemesi ve ayar yapıldığı ifade edilerek araç tarafıma teslim edildi. (…… Servisi İş Emri No: Tarafıma teslim edilmedi) 5) 08.03.2016 tarihinde problemin devam ettiğini gördüm ve yine aynı servise bıraktım. Kavramanın değişmesi gerektiğini ve yine garanti kapsamında olacağını ilettiler. (…..Servisi İş Emri No: …….) Ancak dört ay gibi kısa bir sürede 5 defa aynı arızadan dolayı servise girerek …….. yetkili servisi tarafından da arızanın varlığı tespit edilmiş ve yine ……. yetkili servisi tarafından 4 defa benzer müdahale yapılmasına rağmen arıza giderilememiştir. Bu süreçte arızanın giderilmesinin mümkün olmadığı ve aracın ayıplı mal olduğu açıkça görüldüğünden onarım işlemi tarafımca kabul edilmemiştir. 6502 Sayılı TKH Kanunun ilgili maddeleri hükmünce tarafınızı yasal süresi içinde ihtar ediyorum. Bu ihtar mucibince satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi seçimlik hakkımı talep ediyorum. İşbu yazılı İhtar’ın tarafınıza tebliğ olunduğu tarih itibariyle 15 (Onbeş) gün içinde yerine getirilmesini; aksi takdirde ilgili mahkemeye müracaatla aleyhinize davalar ikame olunacağını ve icra takibatı yapılacağını, bu uğurda sarf olunmuş ve olunacak mahkeme ve icra masrafları ile tutulacak avukat için takdir ve tespit olunacak ücreti vekâletinde keza şahsınıza ait olacağını, ayrıca aracı bahse konu arızadan dolayı kullanım esnasında doğabilecek olan veya aracı kullanamamaktan doğabilecek diğer zararlarımın karşılanması ile sorumlu olacağınızı ihbar ve ihtar ederim. Anı problemi yaşayan çok kişiyle tanıştım. Farklı farklı çözümler sunuluyor. Yazılım güncelleme, kavrama değişimi, keçeler yağ kaçırıyor vs. gibi ama çözüme kavuşan görmedim. B 03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı: mrb arkadaslar Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor Arizasi ne olabilir acaba? Ben de bu sorunu yaşadım,en son durumda yazılım güncellendi,eskiden fren den ayağımı çekince araç hızlı kalkıyordu,sanırım bu kalkış yavaslatildi,bu durumda titreme bitti,araç kalkışı yapıp sonra işi sürücüye bırakıyor,donanım ile oynatmadan yazılım denemesini yapmani tavsiye ederim. 03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı: mrb arkadaslar Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor Arizasi ne olabilir acaba? 03.04.2013 - 00:30 tarihinde, Cem Ergen yazdı: mrb arkadaslar Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor Arizasi ne olabilir acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Kalmış Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Merhabalar aracım 2015 model 1.6 focus powershift. Aracım kalkışlarda 1 den 2 ye geçerken silkeleme yapıyordu. İzmir otokoç servisine götürdüm ve kavrama değişimi olacağı söylendi ve değişim yapıldı. Aracı bugün aldım. Silkeleme olayı gitmiş geçişler gayet güzel ancak Eve gelirken ışıklarda durduğumda frene tam bastğımda titreme oluyor bu 5 10 saniye arası kadar sürüyor sonra geçiyor. Devire bakıyorum 1 in altına inince titreme kesiliyor. Frene tam basınca kavrama ayrılıyor kendini boşa alıyor diye duymuştum acaba kavrama yeni olduğu için mi yapıyor bunu yoksa anormal birşey mi tekrar servise gitmelimiyim ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serhat Şenyürek Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Değişimden bir süre sonra yazılım attirin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Kalmış Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2017 Aracı teslim aldığım gün titreme yapmıştı ancak ertesi günden beri kullanıyorum titreme kayboldu. Kavramadan sonra son çıkan yazılım atılmış olsa gerek, araç tepkilerime daha çabuk cevap veriyor gereksiz vites değişimleri yapmıyor. Bu arada Aracımın normal garantisi 2018 martta dolacak tüm işlemlerim garanti kapsamında halledildi hiçbir sorun yaşamadım. Teşekkürler izmir otokoç. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 volkan karakuş Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2017 ozan bey merhaba bakım çizelgesinde bağzı pws modellerde diye belirtmiş ben ford ataşehire sordum bu konuyu servis danışmanın dediğini aynen yazıyorum evet 45 binde değiştiriyoruz ama 1.5 olan dizelleri dedi diğerleri değişmez dedi ben anlamadım o zaman pws 1.6 benzinlide değişmiyormu yani sonuçta burdada 1.5 lt yağ var benim bildiğim ısınan ve soğuyan her türlü cisim veya akışkan değişime uğrar benim anladığım kadarı ile bu yağ zamanla özelliğini kaybediyor zira yağın buharını kullanıyor bu şanzuman, buharlaşan hertürlü sıvı incelir eğer bu keçeler incelen sıvıyı tutamıyor kaçırıyor ise o zaman servis danışmanıda eksik bilgiye sahip demektir yanılıyormuyum bu durumda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 12, 2017 Servis danışmanında bir hata yok Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 bektas ceylan Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Merhabalar, malum 42 sayfanın hepsinde oludugu gibi benim sorunumda kavrama.ilk değişim 20.000'de oldu su an 39.000'de aynı sorunlar baş gösterdi ben yukarıda yazılanlardan anlıyorum ki kavrama değişimi genel olarak, geçici bir çözüm çünkü aynı sorunlar 15.000'i devirdikten sonra tekrar başlıyor. Araç engelli aracı olduğu için satamıyorum zaten bu kadar servis geçmişi olan bir araçta zor satılır heralde tekrar değişim için başvuracağım. Sayın üyeler bu işi kesin olarak çözen varsa yardımcı olabilir mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Teoman S. Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Kesin diye bir şey diyemem ama 4-5 kere kavrama değiştiren biri olarak TCM değişimi baya farkettirdi... (bütün bakımlar servist eolduğu için garanti bittiği halde hepsi %100 oranda kabul edildi) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 bektas ceylan Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 teoman bey hep sizi örnek aldım: sizin süreçleri hep okudum inş bizin sorunda hallolur 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Teoman S. Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Sonuda güzel olur umarım. Buarada yanlız T büyük Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 bektas ceylan Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 23, 2017 Acemilik Teoman bey. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Cem Ergen
mrb arkadaslar
Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor
Arizasi ne olabilir acaba?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
78
57
55
27
Popular Days
Ock 13
21
Şbt 14
20
Ekm 23
19
May 14
18
Top Posters For This Question
Yakup Ç. A. 78 posts
Soner Erik 57 posts
Teoman S. 55 posts
Mert Yürüyen 27 posts
Popular Days
Ock 13 2017
21 posts
Şbt 14 2014
20 posts
Ekm 23 2015
19 posts
May 14 2013
18 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
...evet, tabi ki. Sonuçta bununla ilgili TSB var. Tekrar gibi olacak ama işlem sırası şu şekilde icra ediliyor. - Şikayet varsa ... Servis "Öğretme" yani yazılım yüklemesi yapıyor, gerekirse -temiz
Saruhan Özkan
Arabayı yaklaşık 2 saat önce servisten aldım. Önce Tem'de hızlı sonra e-5'te düşük hızlarda daha sonra ilçe sınırlarına girerek sürekli durup kalkan trafikte test ettim. Hiçbir sorun kalmamış gibi göz
Özer Öztürk
Arkadaşımın aracında da bu sorun uzun zamandır var. Defalarca servise gidildi. Bir defa komple şanzuman değişti. Defalarca keçe değişimi temizlik vs. yapıldı sorun düzelmedi. Son olarak titreme öl
Posted Images
Bu soruda 656 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap