Cem Ergen Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2013 mrb arkadaslar Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor Arizasi ne olabilir acaba? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Deniz Türkmen Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Selamlar; Bu problemimi diğer bir başlık altında daha yazdım. F3 PS şanzıman aracım (Otomatik-LPG'yi yeni taktırdım). Düşük devirde titreme yaşıyorum. Yazılım güncellemesiyle sorun çözülüyor yazıyor. Sorunu çözülmeyip başka yöntemler deneyenler varmı. Araç 2012'nin 1. ayında trafiğe çıkmış. Bu tarihten sonrası için yazılım güncellemesi çıkmış mı? bilgi verirseniz sevinirim. iyi günler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Sezer Mira Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 (düzenlendi) Balatalar bitmiş, ben diyorum uzun zamandır dsg de ne yaşadıysa aynısı ps de yaşanacak umarım sadece balatadır ps de makatronikte vardır sanırım, en pahalı olan parçada bu. Toyota işte bu yüzden çift kavrama kullanmıyor Temmuz 26, 2013 Sezer Mira tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Balatalar bitmiş ben diyorum uzun zamandır dsg de ne yaşadıysa aynısı ps de yaşanacak umarık sadece balatdır ps de maktronikte vardır sanırım en pahalı olan parçada bu. Toyota işte bu yüzden çift kavrama kullanmıyor Nereden biliyorsunuz ? Her firma kullanmak zorunda değil ki yani belki müşterisinden talep yok. Yani böyle kesin konuşmak için birşeyleri kaynağından öğrenmek lazım diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Sezer Mira Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 (düzenlendi) merhaba yankı yapan bir yerden geçerken vites geçiş seslerini duymanız normal,(ayrıca düşük süratte stabilize yolda şıngırtı seside geliyor).aynı sorun benim aracımdada var tan otoya bir kaç defa bu sebepten dolayı aracımı getirdim,şanzımanın karekteristik özelliği olduğunu ,çözümünün olmadığını söylediler,fakat kugada kullanılan p/s lerde bu sorun yok. Kuga 2.0 dizel motorda ıslak kavrama 370 nm torka dayanan yağda çalışan ps var, işte o yüzden onda o ses yok. Sizde ise yağda çalışmayan 280 max torka dayanan kuru kavramam var, 2010 lı yıllarda dsg de parke taşlı yollarda yaşanan şangırtı sesi işte bu yüzden ps de de olacak, daha bunlar güzel günler 2014 doğru servisler ps nedeniyle kaynayacak. Nereden biliyorsunuz ? Her firma kullanmak zorunda değil ki yani belki müşterisinden talep yok. Yani böyle kesin konuşmak için birşeyleri kaynağından öğrenmek lazım diye düşünüyorum. Hocam olmaz olur mu, herkes dizelde kaç yıldır mmt den şikayetçi; dizelde mmt yerine ne kullanabilir bir düşünelim? Cvt mi: Bakalım cvt yi kimler nerede kullanmış: toyota+nissan+subaru+reno fluance tüm bunların ortak özelliği ne hepsi de benzlide kullanmış ee burdan bir sonuç çıkarabiliriz; dizelde kullanmazlar. Çift kavrama: Toyota dizeline çift kavrama koyarsa yaşayacaklarını almanların yaşadığı tecrübeden iyi biliyor. Geriye ne kaldı mmt+auto6r+mcp+eastronik şanzımanlar; yani tek kavrama görece olarak daha ucuz maliyeti ve tamiri daha ucuz eeee tek mantıklı seçenek bu, o sebepten ısrarla mmt de kalıyor çünkü adamın alternatifi yok. Siz mmt'yi mi seçerdiniz yoksa formula 1 den daha hızlı vites değiştiren çift kavramayı mı? Tabiki ikincisine müşteriden talep var ama toyotada biliyor başına ne geleceğini. Bugatti vyronda dsg var. Kalite çok önemli. Vw dsg de 10 bin fark alıyor nerdeyse feci bir durum, usada 10 yıl garanti veriyor satamıyor dsg yi, mmt corolla ile düz corolla şanzıman fiyat farkı çok düşük. Yok, yani birincisi 1.6 Atmosferik PS kullanan sayısı çok ama çok az, PS genellikle 2.0 TDCi motorla tercih ediliyor, ikincisi sürüş karakteristiği açısından öznel tercihler tartışılsa da arıza bildirimi hiç gözüme çarpmadı küçük motorla... Sayın Cem, sizin baktığınız 2.0 lar dizel, yanlışsam düzeltin. O dizellerde kullanılan pslerin getragın sitesindeki koduyla, benzinlide kullanılan ps nin yine getragın sitesindeki kodları tamamen farklı; biri kuru kavrama yani dsg 7 gibi hani şu çok sıkıntı yaşanan dsg 7 -benzinlideki-, diğeri dizeldeki ıslak kavrama hani dsg 6 da sorun yaşanmayan dsg6. Benim yabancı dilim iyi değil siz getragın sitesine bakarsanız bunu net olarak göreceksiniz max tork değerleride farklı biri 280 diğeri 370. Temmuz 26, 2013 Sezer Mira tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alperen G. Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Kuga 2.0 dizel motorda ıslak kavrama 370 nm torka dayanan yağda çalışan ps var, işte o yüzden onda o ses yok. Sizde ise yağda çalışmayan 280 max torka dayanan kuru kavramam var, 2010 lı yıllarda dsg de parke taşlı yollarda yaşanan şangırtı sesi işte bu yüzden ps de de olacak, daha bunlar güzel günler 2014 doğru servisler ps nedeniyle kaynayacak. Masallah gamli baykus gibisiniz. Yazdiklarinizi okuyunca Bizimkilerdeki Cemil aklima geldi... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 daha bunlar güzel günler 2014 doğru servisler ps nedeniyle kaynayacak.Haha, amatör Nostradamus Sayın Cem, sizin baktığınız 2.0 lar dizel, yanlışsam düzeltin. O dizellerde kullanılan pslerin getragın sitesindeki koduyla, benzinlide kullanılan ps nin yine getragın sitesindeki kodları tamamen farklı; biri kuru kavrama yani dsg 7 gibi hani şu çok sıkıntı yaşanan dsg 7 -benzinlideki-, diğeri dizeldeki ıslak kavrama hani dsg 6 da sorun yaşanmayan dsg6. Benim yabancı dilim iyi değil siz getragın sitesine bakarsanız bunu net olarak göreceksiniz max tork değerleride farklı biri 280 diğeri 370.ne alaka, bana sorulan Almanya'da 1.6PS arızası yok mu? Ben de cevaplamışım yok ama kullanan az diye... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Haydaaa şimdiden tedirgin olmamız gerekiyor gibi...... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 M.Altuğ Özdemir Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 (düzenlendi) 280nm dayanımlı powershiftin 160 nm torkta sıkıntı çıkarması pek olası gözükmüyor...Birde getrag var arkasında sanmıyorum getragın sorunlu şanzıman üreteceğini.. Temmuz 27, 2013 M.Altuğ Özdemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Saruhan Özkan Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2013 (düzenlendi) Herkese bu konudan selamlar. Konu hortlatmaya bayılıyorum . Başlığın ilk ve diğer bir çok iletisinde anlatıldığı gibi ben de 2 gün önce aynı sorunu yaşadım. Hazır yoldaydım eve dönüyordum işim yok diye servise gittim hemen. Keşke önce bir forumda araştırma yapsaydım. Beni de kandırdılar. Kalibrasyon yaptık. Güncelleme yaptık dediler. Hiçbir sorun yok. bugün aldım arabayı. ben de bir sorun göremedim taa ki güzelim e-5 trafiğine katılana kadar. Silkeleme durumu yeniden aksetti. Araba şu an 14.450 km'de. Güncelleme de güzel olmuş manuele alıp hızlanınca vitesi arttır diye yeşil bi ok çıkıyor yol bilgisayarında . Yarın tekrar götürüp ısrarcı bir şekilde yazılıma değilde mekanik aksama bakmalarını rica edicem. Eylül 25, 2013 Saruhan Özkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Soner Erik Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2013 Herkese selamlar. Bu konu ile ilgili bilgi ve tecrübesizliğimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Güncellemeden 2.000 km sonra titreme sorunum tekrarlamaya başladı. Zeytinburnu Aydoğanlar servisine (aracı aldığım bayi) götürdüm 1.5 gün test sürüşü yaptılar, problem yok dediler. Araya Tatil ve bayram girince tekrar gidemedim. Uzun yolda herhangi problemi yok. Ama İstanbul trafiğine girince yine silkeleme ve teklemeleri başladı. Bu gün aracım 28.000 km tekrar servise gittim. Bu sefer Mahmutbey Çetaş servisine götürdüm. Araç ile test sürüşü yaptık ve bariz bir şekilde titremeler yaptı. Stop etti edecek derken toparladı. Uzman Servis yetkilisinin bana cevabı: ' Bu arıza değil, 2012 ve sonrası focus araçlarda ps şanzıman bu şekilde çalışıyor. 2014 modellerde de ps devam ettiğini ve bu şanzımanın karakteristik özelliği olduğunu söyledi.' Bunun arıza olduğunu kabul etmiyor. Hatta bunu Ford bile hata olarak kabul etmiyor. Powershift şanzımanın karakteristik özelliği olduğunu belirtiyorlar. Tüketici mahkemesine gitseniz bile nafile. Bundan öncede böyle idi bundan sonrada böyle diyorlar. Servisteki yetkili arkadaşı suçlayamam, çünkü bu arıza dolayısı ile 2-3 araç geldiğini, kendilerinin bunu ford'a bildirdiklerini söylediler. Aldıkları cevap şanzıman özelliği olmuş. Bunun üzerine yapacak birşey yok. Bu arıza değil özelliktir. Nedendir bilinmez, ps reklamları tv de gösterimi artmıştır. Özellik olarak vurgulamak istiyorlar. Şimdi biz ne yapacağız, bunu ya kabulleneceğiz yada hakkımızı arayacağız. Servisteki yetkili arkadaş güzel bir konuya parmak bastı "Abi aracı denemediniz mi?" dedi. Bende aracı aldığım dönemde otomatik vites Focus 3 test aracı olmadığını belirttim. Her bayide olmaya bilirmiş. Sonuç: Ford Direk Hattını aradım. Cevap bekliyorum. Olmadı Almanya Ford a mail atacağım. Dediğim gibi arıza değil özellik. Herkes arızalı ürettiği ürüne özellik derse yanmışız.... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Ertekin Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2013 Herkese selamlar. Bu konu ile ilgili bilgi ve tecrübesizliğimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Güncellemeden 2.000 km sonra titreme sorunum tekrarlamaya başladı. Zeytinburnu Aydoğanlar servisine (aracı aldığım bayi) götürdüm 1.5 gün test sürüşü yaptılar, problem yok dediler. Araya Tatil ve bayram girince tekrar gidemedim. Uzun yolda herhangi problemi yok. Ama İstanbul trafiğine girince yine silkeleme ve teklemeleri başladı. Bu gün aracım 28.000 km tekrar servise gittim. Bu sefer Mahmutbey Çetaş servisine götürdüm. Araç ile test sürüşü yaptık ve bariz bir şekilde titremeler yaptı. Stop etti edecek derken toparladı. Uzman Servis yetkilisinin bana cevabı: ' Bu arıza değil, 2012 ve sonrası focus araçlarda ps şanzıman bu şekilde çalışıyor. 2014 modellerde de ps devam ettiğini ve bu şanzımanın karakteristik özelliği olduğunu söyledi.' Bunun arıza olduğunu kabul etmiyor. Hatta bunu Ford bile hata olarak kabul etmiyor. Powershift şanzımanın karakteristik özelliği olduğunu belirtiyorlar. Tüketici mahkemesine gitseniz bile nafile. Bundan öncede böyle idi bundan sonrada böyle diyorlar. Servisteki yetkili arkadaşı suçlayamam, çünkü bu arıza dolayısı ile 2-3 araç geldiğini, kendilerinin bunu ford'a bildirdiklerini söylediler. Aldıkları cevap şanzıman özelliği olmuş. Bunun üzerine yapacak birşey yok. Bu arıza değil özelliktir. Nedendir bilinmez, ps reklamları tv de gösterimi artmıştır. Özellik olarak vurgulamak istiyorlar. Şimdi biz ne yapacağız, bunu ya kabulleneceğiz yada hakkımızı arayacağız. Servisteki yetkili arkadaş güzel bir konuya parmak bastı "Abi aracı denemediniz mi?" dedi. Bende aracı aldığım dönemde otomatik vites Focus 3 test aracı olmadığını belirttim. Her bayide olmaya bilirmiş. Sonuç: Ford Direk Hattını aradım. Cevap bekliyorum. Olmadı Almanya Ford a mail atacağım. Dediğim gibi arıza değil özellik. Herkes arızalı ürettiği ürüne özellik derse yanmışız.... mrb. ford direk hattını aramanızda bir şeyleri değiştirmeyecek,ben defalarca aradım,geri dönüş oldu fakat servisin dediklerinin birebir aynısı... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 M.Altuğ Özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Powershift şikayetleri baya artmışsa benziyor son durumlar nedir acaba ? Benimde bir konum vardı powershift ile ilgili 2 ay önce sıfır almayı düşünüyordum ama şimdi 2. El ps focus buldum bu sorunları okuyunca biraz çekindim açıkcası vites oranı kısalığı çok yakması çok önemli değilde şanzıman arızası beni korkuttu açıkcası.. Tavsiye eder misiniz powershift kullanıcıları bu şanzımanı ? Teşekkürler iyi bayramlar.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Powershift şikayetleri baya artmışsa benziyor son durumlar nedir acaba ? Benimde bir konum vardı powershift ile ilgili 2 ay önce sıfır almayı düşünüyordum ama şimdi 2. El ps focus buldum bu sorunları okuyunca biraz çekindim açıkcası vites oranı kısalığı çok yakması çok önemli değilde şanzıman arızası beni korkuttu açıkcası.. Tavsiye eder misiniz powershift kullanıcıları bu şanzımanı ? Teşekkürler iyi bayramlar.. Daha öncede yazmıştım, kullanıyorum ve memnunum....Tabii aracı alırken kontrolleri yaptırmayı ihmaletmeyin.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 M.Altuğ Özdemir Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2013 Daha öncede yazmıştım, kullanıyorum ve memnunum....Tabii aracı alırken kontrolleri yaptırmayı ihmaletmeyin.... Teşekkür ederim cevabınız için galiba forumda powershift kullanıp da sorun yaşamayan tek siz kaldınız umarım böyle devam edersiniz .. Kaç km oldu aracınız? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2013 Teşekkür ederim cevabınız için galiba forumda powershift kullanıp da sorun yaşamayan tek siz kaldınız umarım böyle devam edersiniz .. Kaç km oldu aracınız? Bende de sorun yok... ya da sorun oldugunu anlamayacak kadar cahil kullaniyorum araci Soru bana degildi ama ben de cevaplayayim: 15000 km. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Cem Ergen
mrb arkadaslar
Bende benzinli style ps var ve bu arac hizlanirken birinci viteste titreme yapiyor. Durmak uzereyken ve trafikte durkalk esnasinda da titreme yapiyor
Arizasi ne olabilir acaba?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
78
57
55
27
Popular Days
Ock 13
21
Şbt 14
20
Ekm 23
19
May 14
18
Top Posters For This Question
Yakup Ç. A. 78 posts
Soner Erik 57 posts
Teoman S. 55 posts
Mert Yürüyen 27 posts
Popular Days
Ock 13 2017
21 posts
Şbt 14 2014
20 posts
Ekm 23 2015
19 posts
May 14 2013
18 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
...evet, tabi ki. Sonuçta bununla ilgili TSB var. Tekrar gibi olacak ama işlem sırası şu şekilde icra ediliyor. - Şikayet varsa ... Servis "Öğretme" yani yazılım yüklemesi yapıyor, gerekirse -temiz
Saruhan Özkan
Arabayı yaklaşık 2 saat önce servisten aldım. Önce Tem'de hızlı sonra e-5'te düşük hızlarda daha sonra ilçe sınırlarına girerek sürekli durup kalkan trafikte test ettim. Hiçbir sorun kalmamış gibi göz
Özer Öztürk
Arkadaşımın aracında da bu sorun uzun zamandır var. Defalarca servise gidildi. Bir defa komple şanzuman değişti. Defalarca keçe değişimi temizlik vs. yapıldı sorun düzelmedi. Son olarak titreme öl
Posted Images
Bu soruda 656 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap