Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 30000 bakiminda dehisecek parcalari alarak servise gitsek. Al kardesim yap bakimini parcalar burada degis bakalim. Iscilik neyse verecem desek olmazmi. Absurt gibi ama bu kadar pahali bakim olmaz ki. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 Hava ve yağ filtresi servislerde ucuz, yağ fark ediyor. Bir de işçilik. Mazot filtresinden çok emin değilim. Kabul eden servis çıkabilir. Ama nadir olur... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13, 2017 7 dakika önce, Cem Boneval yazdı: Hava ve yağ filtresi servislerde ucuz, yağ fark ediyor. Bir de işçilik. Mazot filtresinden çok emin değilim. Kabul eden servis çıkabilir. Ama nadir olur... Geçen gün 75bin bakımı için servise fiyat sordum.. 350-400 arası olur dedi.. geçen sene mazot filtresini değiştirmediyseniz onu eklersek 700ü geçermiş... geçen seneki gibi erol otodan malzemeleri alıp dışarda yaptırırım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 (düzenlendi) Merhaba Arkadaşlar, Ford sayfasında yeni bir servis bakım periyodu listesi eklemiş. Bu liste ile tartışmalı olan bir konuyu kısmen kapatıp yeni bir tartışma konusu yaratmışlar :). Şöyle ki, 1.0 ecoboost motorların triger değişimi yıl olarak 9 yıla çıkarılmış. Listede bu net olarak görünüyor. Tabi kilometre gene 135.000 (Kendilerinin de bilmediği sebeplerden olsa gerek....). Neyse bu konuyu tartışmaya gerek yok, burada kimse bu kilometrede bu kayışı değiştirmeyecek nasıl olsa. Asıl tartışılacak konu diğer bütün motorların değişim yılları da 9 olmuş . Hepsi 9 yıl 135.000 km. 4 yıl zorunluluğu yüzünden bu kayışları değiştiren arkadaşların paralarına yazık değil mi?. Madem 9 yıl oluyordu, neden 4 yıl yazdınız?. Üretici firma çok daha uzun süreler veriyorken, siz hiç bir araştırma, test deneme yapmadan kafanıza göre bir yıl belirleyip bu insanların paralarını boş yere niye harcattınız?. Konu ile ilgili olarak her aradığımda bana dediğiniz, Türkiye'nin yol ve hava şartları bir anda değişti mi?. Türkiye'nin en güçlü sanayi firması seçilen bir markaya bu yakışıyor mu?. Neyse herkeze geçmiş olsun, en azından kayışlar yenilendi iyi tarafından bakalım.... Mayıs 11, 2017 Kaan Zaim tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 (düzenlendi) 12 dakika önce, Kaan Zaim yazdı: ecoboost motorların triger değişimi yıl olarak 9 yıla çıkarılmış. Çıkarılmış ifadesi yanlış, indirilmiş olacaktı. Çünkü ETIS'e göre hala 10 yıl. İzleyenler bilir, bu 4 yılın sehven, yani yanlışlıkla yazıldığını, sonra bi aklıevvelin bunu 4/9 yıl olarak düzeltmeye çalıştığını, önünde sonunda bu yanlıştan döneceklerini ve 9 yıl olarak belirtileceğini defaten yazmıştım. 4 yıllık değişim ticarilerde hor kullanılan 1.8 Lynx motor için geçerli, kim bunu Ecoboost'lara adapte etti bilemem ama yetkili servislerden bolca ödül almıştır herhalde. Geçen haftalarda Otosan müşteri ilişkileri ile bu konuyu 4-5 kez ciddi olarak tartıştım, sonuç alamayınca Otosan'da çalışan arkadaşlardan bu saçmalığa dikkat çekmelerini rica ettim. Sonunda iş normal döndü. Açıkcası bu kadar anlı şanlı kurumların böyle alakasız ve hatalı bildirimleri insanı hem şaşırtıyor hem üzüyor. Neyse en azından "yahu boş yere triger değiştirmeyin" demelerim sona ermiştir. Benim için artık 9 yıl ve 160.000 km'dir Mayıs 11, 2017 Cem Boneval tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2017 Cem Bey, Ben yazılarınızı takip ediyorum. Açıkçası ilk yorumun sizden gelmesini bekliyordum ve de geldiğine çok sevindim. :). Bir yanlıştan kısmen döndüler diyelim :). (1.0 lar açısından hala bir bağlayıcılığı yok.). Ben bu işin biraz daha filo kiralama şirketleri yüzünden olduğunu düşünüyorum. Onların tercihlerini bu yöne çekebilmek için atılmış bir adım gibi geliyor. Bu araçları alan bir kiralama şirketi, hiç bir şekilde ağır bakım masrafına girmeden, araçları kullanıp parasını kazanıp daha sonra piyasaya tekrar satabilecek. Biz son kullanıcılarda bu işten nasiplenmiş olacağız...Ben artık bu işlerin tamamen ticari hesaplar üzerine döndüğüne eminim. Gene de hepimize hayırlı olsun diyelim . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Karakılıç Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Arkadaşlar merhaba focus 2015 1.5 tdci powershift ile aranıza katıldım aracıma 45 bin bakımı yaptırmak istiyorum daha önce yaptıran var mı ne kadar tuttu neler değişiyor bilgi verecek kimseler varsa yardımlarınızı bekliyorum bu arada tan oto yu aradım telefonda 45 bin bakımının 1300 tl ye yakın tutacağını söylediler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 58 dakika önce, Samet Karakılıç yazdı: Arkadaşlar merhaba focus 2015 1.5 tdci powershift ile aranıza katıldım aracıma 45 bin bakımı yaptırmak istiyorum daha önce yaptıran var mı ne kadar tuttu neler değişiyor bilgi verecek kimseler varsa yardımlarınızı bekliyorum bu arada tan oto yu aradım telefonda 45 bin bakımının 1300 tl ye yakın tutacağını söylediler. İlk mesajda kapsam pdf'i yer almaktadır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Benim 60 bin geldi. Yakup şemaya baktım da şu K falan harfler ne demek anlamadım ben . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2017 Kontrol edin diyor, eğer gerekirse ona göre işlem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Paçacı Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Focus 3 2014 Dizel Aracın triger değişimi kac km de gerçekleşir ? Tesekkur ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 5 yıl yada 135 bin km de hangisi önce dolarsa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 İlk mesajda güncel bilgiler yer almaktadır. 9 yıl'da değiştirilmektedir. 5 değil artık Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 1.0 EB motorda triger Bizde 90.000 km 5 yıl.sanırım bu konuyu Otosan'da gündeme getirmek lazım. Niyesini sorgulamakta yarar var. -------------Cem abinin 2013 de yazdığını Otosan yine kendine göre yorumlamış sanırım. Km yi 135k yaparken yılı 4 e düşürmüş. İnş yanlış okumamışımdır. Dolayısıyla 62k km olan arabam ekimde triger kayışı değiştirmeli görünüyor. Aklıma uzatılmış garantisi olan araçların trigerini , aracın garantisi bitmeden kendisine bağımlı bırakıp parayı kendisine alma istekleri geldi. 5 yıl olursa serviste neden feğiştiriyim dimi ama. Neden geldiyse aklıma birden. Şizofrenmiyim ne. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 31, 2017 Tablo hala aynı, 135K 4/9 yıl. (Tüm focuslar) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap