Serdar Duman Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Duman Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 ewet arkadaşlar konunun tam anlamıyla üzerine düştüm ve ford otosanla görüştüm 135.bin km 9 yıl dediler. sonra tekarar bursa sönmez koçu aradım. Sönmez koç bana triger değişiminin 9 yıl olayı focus 4 kasalar için geçerli 3 kasalar için geçerli değil sizin 4 yıl dedi. sonra tekrar ford otosanı aradım anlattım bana böyle dediler dedim. Tekrar plakamı isteyip detaylı baktılar 9 yıl olduğunu söyledir. Buradan anlaşılacağı üzere servisin tamamen para tuzağına çekme politikası öne çıkıyor. Ama benim kafamdaki soru işaretleri gitti artık. Belki 9 yıl değil ama 7 yıl falan değiştirmem artık. Saygılarımla... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 28 dakika önce, Serdar Duman yazdı: ewet arkadaşlar konunun tam anlamıyla üzerine düştüm ve ford otosanla görüştüm 135.bin km 9 yıl dediler. sonra tekarar bursa sönmez koçu aradım. Sönmez koç bana triger değişiminin 9 yıl olayı focus 4 kasalar için geçerli 3 kasalar için geçerli değil sizin 4 yıl dedi. sonra tekrar ford otosanı aradım anlattım bana böyle dediler dedim. Tekrar plakamı isteyip detaylı baktılar 9 yıl olduğunu söyledir. Buradan anlaşılacağı üzere servisin tamamen para tuzağına çekme politikası öne çıkıyor. Ama benim kafamdaki soru işaretleri gitti artık. Belki 9 yıl değil ama 7 yıl falan değiştirmem artık. Saygılarımla... Yani bu konuda kaç tane açıklamalı ve kanıtlı mesaj yazdığımı hatırlamıyorum, ama demek ki insanları ikna etmek kolay değil. Gözünüz aydın madem. İkna olmuşsunuz nihayetinde... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Duman Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 Teşekkürler Cem bey aynen ikna oldum. --1 dakika sonra eklendi-- Ama ben sikayetimi söyledim telefonda inşallah dikkate alırlar. İnsanları kandirmasinlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 18, 2019 https://www.ford.com.tr/getmedia/95d6314e-0a48-4f90-b1d6-8901d70e9af3/Focus-Bak1m-Formu.pdf.aspx şunuda koyalım şuraya pürüz kalmasın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Duman Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Valla konuyu hortlatmak istemem ama 444 3 673 nolu telefondan aradılar bu sabah. Ford Otosandan 2019 yılı öncesi araçlarda triger değişim zamanı 135.000 km 4 yıl diye bilgi verdiler. 9 yıl 2019 modeller için geçerli dediler. sadece bana gelen telefona istinaden yazıyorum buraya.bilginiz olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 34 dakika önce, Serdar Duman yazdı: Valla konuyu hortlatmak istemem ama 444 3 673 nolu telefondan aradılar bu sabah. Ford Otosandan 2019 yılı öncesi araçlarda triger değişim zamanı 135.000 km 4 yıl diye bilgi verdiler. 9 yıl 2019 modeller için geçerli dediler. sadece bana gelen telefona istinaden yazıyorum buraya.bilginiz olsun. Bu saçmalıkları dikkate almayın. Bir konu ancak bu kadar bulandırılabilir ve kötü yönetilebilir. Otosan'ı gönülden kutluyorum. Vatandaşı aptal yerine koyma politikasından nasibini almış görünüyorlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 19 dakika önce, Cem Boneval yazdı: Bu saçmalıkları dikkate almayın. Bir konu ancak bu kadar bulandırılabilir ve kötü yönetilebilir. Otosan'ı gönülden kutluyorum. Vatandaşı aptal yerine koyma politikasından nasibini almış görünüyorlar. Cem Abi sana güveniyorum, yemişim otosanı ? 2011 kasım fabrika çıkışlı 95bin km de trigerden sorun çıkarsa gelirim Antalyaya ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 1 dakika önce, Onur Sezgin yazdı: Cem Abi sana güveniyorum, yemişim otosanı ? 2011 kasım fabrika çıkışlı 95bin km de trigerden sorun çıkarsa gelirim Antalyaya ? Ankara üzeri git. Bana uğra da ilk ben zopalıyım seni. Cem abiye bişey kalmasın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 5 dakika önce, Doğan Kurban yazdı: Ankara üzeri git. Bana uğra da ilk ben zopalıyım seni. Cem abiye bişey kalmasın. Jantları değiştirirken zopalarsın artık ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kerem B. Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 (düzenlendi) Sadece triger değişim süresi konusunda oluşturdukları bulanıklık bile son kullanıcıyı pek de umursamadıkları hissini oluşturuyor. Babadan bu yana Ford kullanıcısı olarak çoğunlukla kendimi neden Ford kullanmaya devam ediyorum derken bulduğum durumlar yaşıyorum. Satış deneyimi, servis deneyimi, distribütör (Otosan) deneyimi (gerek getirilen araçların konfigürasyonu, gerekse garanti ve triger değişim süresi gibi konulardaki yaklaşımları)... Mart 21, 2019 Kerem Bozdoğan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Bir saat önce, Kerem Bozdoğan yazdı: Sadece triger değişim süresi konusunda oluşturdukları bulanıklık bile son kullanıcıyı pek de umursamadıkları hissini oluşturuyor. Babadan bu yana Ford kullanıcısı olarak çoğunlukla kendimi neden Ford kullanmaya devam ediyorum derken bulduğum durumlar yaşıyorum. Satış deneyimi, servis deneyimi, distribütör (Otosan) deneyimi (gerek getirilen araçların konfigürasyonu, gerekse garanti ve triger değişim süresi gibi konulardaki yaklaşımları)... Bu çok da net konu değil çünkü tüm o listelerde 4/9 ibaresi vardı ve gerçekten belli bir tarihten sonra eklendi bu haliyle yapılan açıklama bana garip gelmiyor bu sebeple şahsen hep pdf’e yönlendiriyorum sen ne anlarsan o diye çünkü geçmiş araçları 9 yapıldı diye net bir ibare hiç olmadı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kerem B. Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 17 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Bu çok da net konu değil çünkü tüm o listelerde 4/9 ibaresi vardı ve gerçekten belli bir tarihten sonra eklendi bu haliyle yapılan açıklama bana garip gelmiyor bu sebeple şahsen hep pdf’e yönlendiriyorum sen ne anlarsan o diye çünkü geçmiş araçları 9 yapıldı diye net bir ibare hiç olmadı. Net 9 yıl olmadı hiç evet ama tam da bu zaten bu konudaki problem. Çıkıp şu şu model şu yıllar x yıl, sonrası y yıl diyen, değişkenlik göstermeyen, yorumu kullanıcıya bırakmayıp konuyu anlaşılır kılan net bir duruş olmadı otosan tarafında. Ve bu olmayış, yılı neye göre belirlediklerindeki samimiyeti de kaybettiriyor. Ticari beklentilerle mi yıl belirliyorlar? Dedirtiyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 1 saat önce, Onur Sezgin yazdı: Jantları değiştirirken zopalarsın artık ? Konuyu sulandırma bakim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 48 dakika önce, Kerem Bozdoğan yazdı: Net 9 yıl olmadı hiç evet ama tam da bu zaten bu konudaki problem. Çıkıp şu şu model şu yıllar x yıl, sonrası y yıl diyen, değişkenlik göstermeyen, yorumu kullanıcıya bırakmayıp konuyu anlaşılır kılan net bir duruş olmadı otosan tarafında. Ve bu olmayış, yılı neye göre belirlediklerindeki samimiyeti de kaybettiriyor. Ticari beklentilerle mi yıl belirliyorlar? Dedirtiyor. Benim mantığıma göre şöyle olmalı yani böyle anlardım kendi aracım olsa, arabayı aldığım yıl/dönemde durum ne ise ben ondan meshulum tıpkı garanti gibi. Aksi durumda açıklama yapmak gerekirdi bence de, bu sebeple ekstra bir şey denilmemiş olabilir. Etik veya yasal olarak bir hatayı bilerek yapacaklarını düşünmüyorum. Servislerin de hepsinin 4 diye belirtmesi aslında bir direktifin olduğunu yani müşterinin bakım yaptıracağı servisten net bilgiyi alabileceği yorumu yapılabilir. Ticari mi? Bence %100. Ayrıca yeni araçların bakım aralıkları Avrupa’da arttı ama Türkiye’de bunlarda değişiklik olmadı tıpkı triger gibi bunun farkına varınca ses çıkartacağız o zamana kadar daha erken bakım yaptırmaya devam edeceğiz ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap