Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2013 (düzenlendi) Sanırım önemli olan aynı cihazda testleri öncesi / sonrası şeklinde yapmak. Bir de bilgim yok ama bu ölçüm değerleri lastikten alınan değer ise yola aktarılan gücün fabrika versinden düşük çıkması normal. Yola aktarılan güç aktarma kayıpları sebebiyle her zaman düşüktür.+1. Kayıpsız hiç bir şanzıman sistemi yok diye biliyorum. Bu sebeple "correction" adı altında çarpanları değiştiriyorlar. Tabi güvensizlik de burada çıkıyor. Kimi tekerlek gücündeki artış ve farkı ölçmeyi daha güvenilir buluyor, kimi motordaki farkı ve gücü görmek istiyor. Dyno'ların çarpanlarıyla oynamanın da çok kolay olduğunu bir çok yerde okudum da ne kadar doğrudur bilinmez.% kaç kayıp olduğu hakkında bir fikrim yok malesef. Nisan 12, 2013 Mertcan Çelik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2013 Benim bu dyno testlerine güvenim kalmadı. 3 farklı dyonya çıktım üçünde de farklı sonuçlar aldım. Hele en son aldığım çok komikti. Chipli 1.6 Tdci 115 Hp aracın beygir gücü 100 Hp çıktı. O yüzden ya bu dyno işini gerçek anlamda çok doğru yapan bir yerde test ettirmek lazım yada hiç bulaşmadan kendi hissiyatınızla beygir farkını tahmin etmeniz lazım. Mesela bana göre aracım enaz 25-30 beygir arttı. ama bu rakamı dyno da göremedim. Egemen arkadaşım Ankaraya yolum düşerse seninle buluşup bu ölçümü yaptırdığın yere birliikte gitmek isterim. Ankara da bu konuda tırt, keza istanbul'da herşey tecrübeyle sabit maalesef. Daha önceki araçlarımdada bu tarz dyno testini ankarada yaptırma gafletinde bulundum. 4 farklı yerde seninkine benzer farklı sonuçlarla karşılaştım. Bunun tek sebebi, kullanılan dyno cihazlarının farkı, daha çok kalitesinden kaynaklanıyor. Farklı ölçüm yapmalarının tek cevabı ise; kalitesiz dynolarda her araç için ayrı bir kalibrasyon yapma gereğidir. Fakat bizim insanımız bilmediğindenmi , üşendiğinden mi bilinmez; maalesef kalibrasyon yapmadıklarından farklı değerler çıkıyor. İstanbul da benim yaptırdığım firmanın kullandığı cihaz türkiye'de tek olmakla birlikte İngiltere dahil birçok avrupa ülkesinde kullanılan bir cihazdır. Google da maha şeklinde arattığınızda cihazın geniş açıklamalarına ulaşabilirsin. Son olarak; test için istanbul'a gitmen gerekiyor. Çoğu kişinin de dediği üzere gönül isterdiki; öncesi-sonrası olsun. Ancak yazılım yaptırdığım firmanın elinde bu test cihazı yoktu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sefer Can Darıcı Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2013 1.0 ecoboost zaten ödüllü ve kendi klasmanında muhteşem bir motor yakıt konusunda fena değil. Bence iyi bir secim yapmışsınız Allah kaza bela vermesin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Reis Yanıtlama zamanı: Kasım 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 17, 2014 yapılan işlemler sonucu yakıt tuketimindeki farklılık nedir acaba birde bu yapılan yazılım yükleme chip vs. turbo omrünü kısaltmaz mı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap