Osman Hamdi Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Osman bey, 01 eibacha gore 1.6 Tdci ve ön aksa 985 kg yuk binen araca uygun yani bizim araclara. 02 kod ise 2.0 Tdci onun aksa binen yuku 1100 civari. Daha 2 gun once Bekir abi aracina 01 kodlu yayi uygulatti arka 2,5 ön 3,5 gibi dustu yani ön birazcik daha basik kaliyor. Ben 01 kodlu yayi haftaya takmayi planliyorum mesela Edit: Buyrun, http://www.focusclubtr.com/index.php?/topic/931-Focus-3'e-En-Çok-Yakışan-jant-modelleri#entry159297 Bende büyük ihtimalle eibach ın 01 kodlusunu almayı planlıyorum ama aklımda H&R 3.5mmlik de var! Orijinal jantına Eibach 01 takan arkadaşımız olsa resmini bir görsem hiç tereddüt etmeden alacam Eibachları, fakat hep 18jantlı resimler var. Resimler aracın tam ortasından kapı kolu hızasından çekilse hersey tam anlaşılacak nasıl görünüyor ön arka kombinasyonu neyse hayırlısı diyelim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Resimler aracın tam ortasından kapı kolu hızasından çekilse hersey tam anlaşılacak nasıl görünüyor ön arka kombinasyonu neyse hayırlısı diyelim.. orjinal jantlı h&r'lı hali ... tam da yandan foto 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Osman Hamdi Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 orjinal jantlı h&r'lı hali ... tam da yandan foto Resim için teşekkürler... Fakat 3.5cmlik H&R benim için çok düşürüyor aracı resimden anladığım kadarıyla. Eibach 2.5cmlik helezonu almak daha mantıklı. Çünkü benim evin kapalı otoparkına giriş çıkışlarda önünü ve altını vurabilir. Resim karar vermemde çok yardımcı oldu tekrar teşekkürler Tolga bey... Şimdi birde 2.5cmlik Eibach takan orijinal jantlı arkadaşımız tam yandan bir fotoğrafını koysa süper olurdu... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Şimdi birde 2.5cmlik Eibach takan orijinal jantlı arkadaşımız tam yandan bir fotoğrafını koysa süper olurdu... 0,5-1 cm'lik farkı fotoğraftan nasıl ayırt edeceğinizi ve karar mekanizmasına etkisinin geçerliliğini çok sorgulanabilir buluyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Fotoğraflardan görsel olarak ciddi bir fark göremiyorum bende. Görsel pek getiri yok gibi gözüküyor. Sürüşte ne farklar var? Ne getiriyor ne götürüyor? Bunu yapımca 18lik jant ve 40 yanak lastik lazım gibi geliyor bana. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 (düzenlendi) Sürüşte ne farklar var? tutunma , frenaj , görsellik (+) yönleri yolda engebede yaylanmaz tabiri caiz ise seker , yaşlı ve hamileler rahat edemez , kasislerde gereğinden fazla yavaşlamanız gerekmekte (arkadakiler genelde kulak çınlatır ( - ) yönleri en basit açıklması bu Nisan 17, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Osman Hamdi Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 (düzenlendi) 0,5-1 cm'lik farkı fotoğraftan nasıl ayırt edeceğinizi ve karar mekanizmasına etkisinin geçerliliğini çok sorgulanabilir buluyorum... Bundan önceki aracım 1998 model Honda Cıvıc Vti Vtec Sıfır almıştım ve yaklaşık 12yıl kaldı 80bin kmde satmıştım. O yüzden modifiye konusunda baya bilgi ve tecrübe sahibiyimdir. İlk spor helezonu yıl 2000de takmıştım üstüne tam 4 kez spor helezon değiştirdim. En son VOGTLAND marka 5.5cmlik orijinal cıvıc vti vtec olanını (kutunun üstünde 160hp for vti vtec) yazanını alınca tamamdır spor helezon budur demiştim.Her helezon üstünde yazıldığı gibi bir indirme sağlamıyor.3cmlik alıyorsunuz araç 5cm düşüyor, 5cmlik alıyorsunuz araç 10cm düşüyor yani kutunun üstündeki kesin bir cm vermiyor. O yüzden fotoğraf görmek istedim. Mesela arkadaşımızın takmış olduğu 3.5lık H&R marka helezon benim için uygun değil otoparka giriş çıkış ızdıraba dönüşür yengeç gibi girip çıkmak lazım yoksa araca yazık olur. O yüzden aracın görünüşünden sürtüp sürtmeyeceğini bana uygun olup olmayacağını kumpasla ölçmüş gibi anlarım. Resimlerdeki helezon vogtland 5.5cmlik orijinal Vti için helezon ama 8cm düşürdü aracı ve ayrıca 2cmlik kaldırma kiti var önlerde.. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Nisan 17, 2013 Osman Hamdi tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Ben 385+80 fiyat aldim haftaya taktirmaya gidicem buyuk ihtimal. Fotografi patlasirim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Yavuz Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Spor yay konusunda bu siteyi ziyaret edin derim, ayrıca başka birçok konuda yardımcı olacağına inanıyorum www.carid.com http://www.carid.com/suspension-systems.html Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Osman Hamdi Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Ben 385+80 fiyat aldim haftaya taktirmaya gidicem buyuk ihtimal. Fotografi patlasirim Şimdiden hayırlı olsun. Güzel resimler bekliyoruz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 tutunma , frenaj , görsellik (+) yönleri yolda engebede yaylanmaz tabiri caiz ise seker , yaşlı ve hamileler rahat edemez , kasislerde gereğinden fazla yavaşlamanız gerekmekte (arkadakiler genelde kulak çınlatır ( - ) yönleri en basit açıklması bu Bu sekme işi sıkıntı yaratmıyor mu onu merak ediyorum ben. Yaylanma hoşuma gitmiyor da sekme tabiri çok soru işaretleri oluşturuyor kafamda niyeyse. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 (düzenlendi) Bu sekme işi sıkıntı yaratmıyor mu onu merak ediyorum ben. alışma meselesi , yaylanan arabada ben rahatsız oluyorum ... şimdiye kadar kullandığım bütün araçlarda spor yay taktırmışlığım var . ani frenli yön değişimlerinde standart haline göre %30 daha güven verdiğini rahatlıkla söyleyebilirim ... mantık olarak yolda , virajda gondol gibi yaylandığı vakit lastikle yol arasındaki basınçı absorve edip sürücü ve yolcuya konfor sağlamak için tutunmadan ödün veriyor ... spor yay olduğu vakit virajda yattığında veya yoldaki bütün engebeleri hissettirip absorbe edeceği yerde sektirmesi , lastik ile yol arasındaki basıncın maximum olduğunu ve buyüzden yere sağlam bastığı anlamı taşıyabilir ... yalnız yürüyen aksama çok yük bindiği için aks bilyesi dağıtma , lastikte balonlar , jant yamultma , balans kaçırma , amortisör patlatma çatlarma bissürü problem gelebilir (aks bilyesi dağıldı benimkinin sekme derkende benzetme anlamında , öyle suda taş sektirir gibide değil çok yaylanma tutunma için nekadar zararlı ise çok sertlikte yerine göre zararlı olduğu haller var ... yani ikisinin ortası olması lazım ... nedemişler herşeyin fazlası zarar Nisan 17, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2013 alışma meselesi , yaylanan arabada ben rahatsız oluyorum ... şimdiye kadar kullandığım bütün araçlarda spor yay taktırmışlığım var . ani frenli yön değişimlerinde standart haline göre %30 daha güven verdiğini rahatlıkla söyleyebilirim ... mantık olarak yolda , virajda gondol gibi yaylandığı vakit lastikle yol arasındaki basınçı absorve edip sürücü ve yolcuya konfor sağlamak için tutunmadan ödün veriyor ... spor yay olduğu vakit virajda yattığında veya yoldaki bütün engebeleri hissettirip absorbe edeceği yerde sektirmesi , lastik ile yol arasındaki basıncın maximum olduğunu ve buyüzden yere sağlam bastığı anlamı taşıyabilir ... yalnız yürüyen aksama çok yük bindiği için aks bilyesi dağıtma , lastikte balonlar , jant yamultma , balans kaçırma , amortisör patlatma çatlarma bissürü problem gelebilir (aks bilyesi dağıldı benimkinin sekme derkende benzetme anlamında , öyle suda taş sektirir gibide değil çok yaylanma tutunma için nekadar zararlı ise çok sertlikte yerine göre zararlı olduğu haller var ... yani ikisinin ortası olması lazım ... nedemişler herşeyin fazlası zarar Daha net anlatılamazdı herhalde. Teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Nisan 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 27, 2013 @T.Mete, @Tolga Başaran, Tolga abi sen kasislerden geçerken lok lok diye bir ses oluyor demiştin, bende öyle birşey yok ama direksiyonu sağa sola çevirirken o lok lok sesi geliyor kademeli olarak yani 30 derecede bir geliyor ses sendede var mı böyle bişey ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 27, 2013 sağa sola çevirirken o lok lok sesi geliyor kademeli olarak yani 30 derecede bir geliyor ses sendede var mı böyle bişey ? öyle bir ses yok bende ... diğer eibach takanalara sormak lazım ... takılırken tam oturmamış olabilir .. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap