ercan palabıyık Oluşturma zamanı: Nisan 10, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 10, 2013 merhaba arkadaşlar bu pazar günü vogtland yay almayı düşünüyorum ama aracı iyice düşürmek istiyorum 5 mm olanmı daha çok düşürüyo 35 mm olanmı birde yayın zararları varmı sürtme yaparmı arabayı istediğim gibi atlayıp zıplayabilirmiyim sağ sola bide bi arkadaşım bahsetti coilover yapıyorlarmış orjinal amortisöre yaptıran varmı varsada ne kadar acaba birde hactback araca takmış arkadasların yada konusu varsa resimleri varsa çok harika olur herkese teşşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 35 lik yada 50 lik dediği mm cinsinden aracı düşürme mesafesidir. Yani 50mm daha çok düşürür aracı fakat, 35mm den daha çok düşürecekseniz aracın orjinal amortisörlerini de değiştirmeniz daha sağlıklı olur. Değişmezsen amortisörlere ve alt takımlara zarar verirsin. Bizim yollarımızda 35 ideal. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 5, 2013 Bir kere istedigin gibi girmeyi unut O tumseklerden o kadar yavas gecmeme ragmen on taraf dusuyor resmen Avm otoparklari can sıkıcı. Yuksek hizda farkedilmiyor konfor farki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 (düzenlendi) Türkiye şartlarında 35 üstü beraberinde sık sık altını sürtme sorununu getirir, uygun jant ve lastik seçilmezse hızlı virajlarda lstiğin çamurluğa sürtmesi de olası. Coil-over ile yay-amortisör arasında iki fark var: 1. Coil-over sistemlerde düşürme miktarı ayarlanabiliyor 2. Amortisör yaya ve beklenen sürüş karakterine uygun oluyor. Tabii bu Eibach, Bilstein, KW vb. markaların ürettiği hazır sistemler için geçerli. Çakma/yapma coil-over'dan ben uzak dururdum açıkcası. "mış gibi" eğiliminin bir sonucu olan salt görsel amaçlı düşürmeyi anlamakta hep zorluk çektim. Sürüş etkinliğini arttırma adına yapılacak işlemlerde de para varsa markalı coil-over, yoksa doğrudan yay der ve 35 mm üstünü önermem. Kasım 6, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 (düzenlendi) 200 hp üzeri aracın olupta yolda tutmaya çalışmıyorsan coilover'a filan gerek yok ... 35'lik yay ile istediğin her sonucu alabilirsin ... coilover pahalı bir oyuncak ... ama show amaçlı istiyorsan şu şekil gezenler var http://www.youtube.com/watch?v=ZzeC7XfUWFA http://www.youtube.com/watch?v=FMrwzmFRg78 Kasım 6, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Tolga abi bu jetta air ride coilover degil. Coiloverda arabayi lifte kaldirip el ile ayarliyorsun. Air rideda ise bagajdaki basincli tank sayesinde tek tusla ayarlayabiliyorsun. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap