Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Bu sorun ve çözümde ilk konu paylaşımım olacak. Şimdiden yardımlarınıza teşekkür ederim.
- Aslında buna sorun demek ne kadar doğrudur bilemem ama yine de paylaşmak istiyorum; aracım rolantide çalışırken direksiyonda kısa süren vızırtılı bir ses var ve sadece direksiyon hareket edince devreye giriyor ve direksiyon hareketsiz kaldığında birkaç saniye sonra susuyor, öncesinde EPS adlı bir sistem duymuştum ve bu sistem aracın hidrolik direksiyon sisteminde enerji kullanımını minimum seviyeye indiriyor diye bu sesi buna yorumladım. Bu yorumum doğru mu yanlış mı?
- Araç rolantide çalışırken direksiyonu çevirdiğimde elektrik aksamında anlık bir kısılma oluyor ve hemen ardından vızırtılı sistem devreye giriyor; ancak o vızırtı devam ettiğinde direksiyon çevirirken böylesi elektrik aksamında kısılma kesinlikle olmuyor. Bu durumun zararı var mıdır, çözümü var mıdır?
- Hani bazı model araçlarda olur ya "araç hareket ettiği zaman 20 km hıza ulaşınca kapılar otomatik kilitleniyor." ben de aracımda böyle bir şey istiyorum bu mümkün mü?
- "Yine bazı far sensörü olan araçlarda kontak açıldığında far yanmayıp araç çalıştıktan sonra farlar yanıyor." böyle bir özellik benim aracımda da olur mu? Bunun her hangi bir programlaması var mıdır?
- Son olarak aracımın kaportasında ufak tefek ezikler var boyada herhangi bir sıkıntı yok "würth" marka ürünlerin satış yerlerinde boyaya zarar vermeden bu ufak tefek ezikler gideriliyormuş böyle bir durum söz konusu mudur? Ya da siz bana bu konuda ne önerirsiniz?
Şimdilik sorunlarım bunlar. Başta da ilettiğim gibi cevaplarınıza teşekkür ederim.
Soru
Mehmet Yaşamalı
Bu sorun ve çözümde ilk konu paylaşımım olacak. Şimdiden yardımlarınıza teşekkür ederim.
- Aslında buna sorun demek ne kadar doğrudur bilemem ama yine de paylaşmak istiyorum; aracım rolantide çalışırken direksiyonda kısa süren vızırtılı bir ses var ve sadece direksiyon hareket edince devreye giriyor ve direksiyon hareketsiz kaldığında birkaç saniye sonra susuyor, öncesinde EPS adlı bir sistem duymuştum ve bu sistem aracın hidrolik direksiyon sisteminde enerji kullanımını minimum seviyeye indiriyor diye bu sesi buna yorumladım. Bu yorumum doğru mu yanlış mı?
- Araç rolantide çalışırken direksiyonu çevirdiğimde elektrik aksamında anlık bir kısılma oluyor ve hemen ardından vızırtılı sistem devreye giriyor; ancak o vızırtı devam ettiğinde direksiyon çevirirken böylesi elektrik aksamında kısılma kesinlikle olmuyor. Bu durumun zararı var mıdır, çözümü var mıdır?
- Hani bazı model araçlarda olur ya "araç hareket ettiği zaman 20 km hıza ulaşınca kapılar otomatik kilitleniyor." ben de aracımda böyle bir şey istiyorum bu mümkün mü?
- "Yine bazı far sensörü olan araçlarda kontak açıldığında far yanmayıp araç çalıştıktan sonra farlar yanıyor." böyle bir özellik benim aracımda da olur mu? Bunun her hangi bir programlaması var mıdır?
- Son olarak aracımın kaportasında ufak tefek ezikler var boyada herhangi bir sıkıntı yok "würth" marka ürünlerin satış yerlerinde boyaya zarar vermeden bu ufak tefek ezikler gideriliyormuş böyle bir durum söz konusu mudur? Ya da siz bana bu konuda ne önerirsiniz?
Şimdilik sorunlarım bunlar. Başta da ilettiğim gibi cevaplarınıza teşekkür ederim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 13 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap