Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Renault Duster, Ama S Klasse Konforunda :)


Ümit Vaysaloğlu

Önerilen Mesajlar

Herkesin arazi derken kasıt ettiği farklı sanırsam da arazi arabası düz gitmeyeceği için dengeli olmak zorunda. Ağırlık merkezinin yere yakın olması bu dengede en önemli faktörlerden biridir ki bu zaten çoğunlukla otomatikman oluyor şaseleri güçlü olduğu için.

Piyasadaki AWD, 4WD ayrımı ile ne demek istediğini tam anlamış değilim. Günümüzdeki 4 sürekli çekerlerin çoğunluğu elektronik destekli, genelde %60-%40 diye ayrılmakta da bu baya derin ve ilginç bir konu. Yapılan testlerin çoğunluğu yanlı olduğu için de somut bilgi edinemiyoruz.

Awd araba sadece 4 çekere ihtiyaç olduğunda 4 tekere güç veriyor. Diff. kilidi olmayınca birde tcs , esp işin içine girdi mi apışıp kalıyorlar. Merkezi kilit olması şart stock halde arazide arabanın yürüyebilmesi için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.