Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
19 mayıs sabahı Ankara dan yola çıktım, Rize ye dönüyorum. Hesabıma göre ortalama 90 km hızla en kötü ihtimalle 18:00 de varırım diye düşünüyorum. Saat 19:30 da arkadaşımın düğününe yetişmem gerekiyordu çünkü. Her şey olağan sakin sakin geliyordum ki, kader çoktan ağlarını örmeye başlamıştı bile:)
Samsun çıkışında Otokoç Opet ' e yakıt almak üzere durdum. Yakıtımı aldım, su, çikolata v.s alışverişimi yaptım, aracıma dönüm, çalıştırdım..... ki. Ekranda bir mesaj. " DİREKSİYON SİSTEMİ ARIZASI. LÜTFEN SERVİSE GİDİNİZ. Direksiyon kilitli değil fakat bildiğiniz taş, çevirmek ne mümkün. Neyse ki Ford Otokoç 30 m. ilerde, ama günlerden Pazar. Hemen acil yardımı aradım. Sağolsun 10 dk da geldi arkadaşlar. Test cihazına bağladılar, aküyü çıkararak resetlemeye çalıştılar fakat olmadı.
_ Abi, direksiyon kutusunun değişmesi lazım, o da ancak yarın serviste yapılabilir. Sanırım manyetik alandan etkilenmiş sistem, yapacak şu an birşey yok dedi, tamirci arkadaş.
Kaderime razı oldum, ama bütün planlarım da alt üst olmuştu.
Telefonla görüştüğüm Ford call center daki bayan istediğim minimım üç yıldızlı herhangi bir otelde kalabileceğimi, faturayı kendilerine ibraz etmem halinde konaklama bedelini karşılayacakları söyledi. Acil yardıma gelen usta arkadaş beni güzel bir otele yerleştirdi.
Gece Samsun' da konakladıktan sonra Pazartesi sabahı saat 10 gibi servisi aradım.
_ Beyefendi aracınıza başladık, bitince sizi haberdar edeceğiz, deyip biraz daha beklememi söylediler. Saat 14:30 da tekrar arayıp aracımın hazır olduğunu, gelip alabileceğimi belirttiler.
Diyeceğim o ki;
Henüz 10 bin km deki aracımın arızalanması, beni yolda bırakması kesinlikle bir kusur değil. Her marka da olabilecek şeyler. Olmasaydı tabii ki iyi olurdu, fakat neticede kul yapısı. Önemli olan markanın sizi mağdur etmemesi. Otel konaklamanızı sağlaması, ve cebinizden bir kuruş para harcamadan eksiği gidermesi. Şimdi bazıları bunda ne var ki diyecektir, her marka bu ve buna benzer şeyler yapar. Pekii her marka acaba elinde pahalı bir parça olan direksiyon kutusu stoğunu da bulundur mu? Ya parça beklemek zorunda kalsaydım 1-2 gün boyunca, ellerin diyarında. Mesela bu bir çok marka da muhtemel dir...
Soru
Uğur G.
19 mayıs sabahı Ankara dan yola çıktım, Rize ye dönüyorum. Hesabıma göre ortalama 90 km hızla en kötü ihtimalle 18:00 de varırım diye düşünüyorum. Saat 19:30 da arkadaşımın düğününe yetişmem gerekiyordu çünkü. Her şey olağan sakin sakin geliyordum ki, kader çoktan ağlarını örmeye başlamıştı bile:)
Samsun çıkışında Otokoç Opet ' e yakıt almak üzere durdum. Yakıtımı aldım, su, çikolata v.s alışverişimi yaptım, aracıma dönüm, çalıştırdım..... ki. Ekranda bir mesaj. " DİREKSİYON SİSTEMİ ARIZASI. LÜTFEN SERVİSE GİDİNİZ. Direksiyon kilitli değil fakat bildiğiniz taş, çevirmek ne mümkün. Neyse ki Ford Otokoç 30 m. ilerde, ama günlerden Pazar. Hemen acil yardımı aradım. Sağolsun 10 dk da geldi arkadaşlar. Test cihazına bağladılar, aküyü çıkararak resetlemeye çalıştılar fakat olmadı.
_ Abi, direksiyon kutusunun değişmesi lazım, o da ancak yarın serviste yapılabilir. Sanırım manyetik alandan etkilenmiş sistem, yapacak şu an birşey yok dedi, tamirci arkadaş.
Kaderime razı oldum, ama bütün planlarım da alt üst olmuştu.
Telefonla görüştüğüm Ford call center daki bayan istediğim minimım üç yıldızlı herhangi bir otelde kalabileceğimi, faturayı kendilerine ibraz etmem halinde konaklama bedelini karşılayacakları söyledi. Acil yardıma gelen usta arkadaş beni güzel bir otele yerleştirdi.
Gece Samsun' da konakladıktan sonra Pazartesi sabahı saat 10 gibi servisi aradım.
_ Beyefendi aracınıza başladık, bitince sizi haberdar edeceğiz, deyip biraz daha beklememi söylediler. Saat 14:30 da tekrar arayıp aracımın hazır olduğunu, gelip alabileceğimi belirttiler.
Diyeceğim o ki;
Henüz 10 bin km deki aracımın arızalanması, beni yolda bırakması kesinlikle bir kusur değil. Her marka da olabilecek şeyler. Olmasaydı tabii ki iyi olurdu, fakat neticede kul yapısı. Önemli olan markanın sizi mağdur etmemesi. Otel konaklamanızı sağlaması, ve cebinizden bir kuruş para harcamadan eksiği gidermesi. Şimdi bazıları bunda ne var ki diyecektir, her marka bu ve buna benzer şeyler yapar. Pekii her marka acaba elinde pahalı bir parça olan direksiyon kutusu stoğunu da bulundur mu? Ya parça beklemek zorunda kalsaydım 1-2 gün boyunca, ellerin diyarında. Mesela bu bir çok marka da muhtemel dir...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
11
6
4
3
Popular Days
May 21
37
May 22
2
May 23
1
Top Posters For This Question
Uğur G. 11 posts
Cem Boneval 6 posts
Mertcan Çelik 4 posts
Bekir B. 3 posts
Popular Days
May 21 2013
37 posts
May 22 2013
2 posts
May 23 2013
1 post
Popular Posts
Uğur G.
19 mayıs sabahı Ankara dan yola çıktım, Rize ye dönüyorum. Hesabıma göre ortalama 90 km hızla en kötü ihtimalle 18:00 de varırım diye düşünüyorum. Saat 19:30 da arkadaşımın düğününe yetişmem gerekiyor
Cem Boneval
Nedeni belirlenemeyen her sorun manyetik alana bağlanıyor...
ufuk özdemir
Benim düğün arabam CJ5ti.Üzerimde damatlık evin önünde vurdurarak çalıştırdık.
Bu soruda 39 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap