Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Toplu halde iken birbirimizle değil de kendimizle yarışmayı becerebilmeliyiz. En iyi önlem virajlara tampon tampona girmemek olur, çoğumuzun hemen önümüzdeki aracın spin atması halinde kendimizi kurtarabilecek kadar deneyimli/yetenekli/şanslı olamayabileceğini düşünüyorum... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Pistede yarışır gibi aynı anda başlamicaz belki 20 saniye aralıklarla çıkıcaz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Mertcan oraya gitmekle bitse Simde ben oraya gidince dayanamam pistede girerim. baya maliyetli olur.ama ilerde giderim kesin. Amacım piste girmenizi sağlamaktı zaten abi Bu seferlik seans kapatma ya da 10-15 araç olma işi zor ile imkansız arasında da umarım dertsiz, tasasız, tehlikesiz geçirip bir sonrakine insanları cesaretlendireceğiz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Mail atacağım daha atmadım Edit: Yollandı herkese Motorsikletim olduğu için kendi kaskım var..kask parasından yırtarız sanırım... Bir aksilik çıkmazssa bende gelmek istiyorum,ama lastiklerime ve arabama kıyamadığım için piste girip girmeme konusunda karasızım.. Listeye ekliyoruz ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2013 Pistede yarışır gibi aynı anda başlamicaz belki 20 saniye aralıklarla çıkıcaz tabi, çıkışlar arasında zaman var. güçlüden güçsüze ve bilgiden bilgisize çıkış yapılırsa karşılaşma oranıda minimum olur risk azalır herkes kendisi ile yarışmış olur. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
halil içingir Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 İstanbul'da olsakta gitsek be.. beraber gidelim erkan abi ayıpsın karsılarım gelırsen Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Ben de gelmek istiyorum ama F3'ümle piste çıkmayı düşünmüyorum Araç kiralamak çok mu aptalca olur?... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Ben de gelmek istiyorum ama F3'ümle piste çıkmayı düşünmüyorum Araç kiralamak çok mu aptalca olur?... Niye ki? Yani kendi aracınızla çıkmamak, kontrollu kullandıktan sonra bir şey olmaz. Kiralık aracın ne durumda olduğunu bilemezsiniz, zangır zangır titreyen bir kiralık araçla 160 km/h hızla viraja yaklaşıyor olmak istemem... Bakmayın siz o lastik rendeleme öykülerine, kaç kere yazdım, 2005'den beri kaç kere değişik türde araçlarla defaten turladım, daha bir olumsuz yıpranma görmedim! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 tabi, çıkışlar arasında zaman var. güçlüden güçsüze ve bilgiden bilgisize çıkış yapılırsa karşılaşma oranıda minimum olur risk azalır herkes kendisi ile yarışmış olur. En once gucsuzler ve bilgisizler ciksin. Simdi durduk yere tur yemek istemem Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 220 civarı araç çıktı geçen etkinliğe. Hepsi 4 lastik, 4 balata mı bitirdi sizce. Zaten en fazla 6-7 tur atacağız. 6-7 turda quattro ile sürekli pati filan çekmeniz lazım ki bitsin lastikler. 215/55/16 x 4 800-1000 arasında para eder. Focus gibi aile arabası sınıfındaki bir araç ile ilk kez piste çıkıp 1000 tl harcayacak bir durumum yok benim açıkçası. En fazla frenlerin ömründen biraz yerim. Pist hakkında en fazla şüphesi olup gereksiz detayları düşünen ben bile lastikleri dert etmiyorum @Ümit Vaysaloğlu, Tur yiyelim abi ne olacak. Yarış değil bu. İlk kez piste çıkıyorum zaten 1.4 getz bana tur bindirse dert etmem 5-10 etkinliğe katılıp, Körfez ve Ülkü'yü tattıktan sonra time attack kasar, kazanana bir hediye verebiliriz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Niye ki? Yani kendi aracınızla çıkmamak, kontrollu kullandıktan sonra bir şey olmaz. Kiralık aracın ne durumda olduğunu bilemezsiniz, zangır zangır titreyen bir kiralık araçla 160 km/h hızla viraja yaklaşıyor olmak istemem... Bakmayın siz o lastik rendeleme öykülerine, kaç kere yazdım, 2005'den beri kaç kere değişik türde araçlarla defaten turladım, daha bir olumsuz yıpranma görmedim! Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak... Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor... İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak... Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor... İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende... Videoları izlediniz mi eski buluşmadan. Diğer başlığımızda mevcut ilk mesajda ekli halde. Dikkat ederseniz güçsüz araçlar zaten çok yavaş gidiyor hani uçup kaçma olayı yok aman aman Formula yarışı değil yani bu araç zorlanmaz aman aman.. Dikkatli olmanız yeterli. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak... Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor... İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende... Kaza ihtimali haricindekilerin olma ihtimalini ben çok düşük buluyorum. şanzıman powershift ise yorum yapamam da yürüyen aksamdan hiç şüphem yok her yağmurda gereksiz denemeler yapan biri olarak 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 (düzenlendi) Kaza ihtimali haricindekilerin olma ihtimalini ben çok düşük buluyorum. şanzıman powershift ise yorum yapamam da yürüyen aksamdan hiç şüphem yok her yağmurda gereksiz denemeler yapan biri olarak Ben pek deneme yapmadım ve aslında motorun biraz 4-5 bin devir üstü çalışmasını da istiyorum ama tatile saklamaya niyetim vardı... Araç da manuel vites bu arada... Videoları izlediniz mi eski buluşmadan. Diğer başlığımızda mevcut ilk mesajda ekli halde. Dikkat ederseniz güçsüz araçlar zaten çok yavaş gidiyor hani uçup kaçma olayı yok aman aman Formula yarışı değil yani bu araç zorlanmaz aman aman.. Dikkatli olmanız yeterli. Videoları izledim ama Cem Bey 160 ile viraja girmekten bahsedince benim sürüş vizyonumun çok yavaş olduğunu anladım =) Videolarda pek de tehlikeli görünmüyor; tekrar düşüneyim... Kesinlikle herhangi bir tür yarış olduğunu da sanmıyorum, yalnızca pistte turlama... Mayıs 25, 2013 Ahmet Dursun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2013 Ben pek deneme yapmadım ve aslında motorun biraz 4-5 bin devir üstü çalışmasını da istiyorum ama tatile saklamaya niyetim vardı... Araç da manuel vites bu arada... Ben ehliyet sınavından sonra şimdiki aracımıza kadar hep otomatik kullanmış olmama rağmen şanzımanımız hala sağlam çok şükür. Ancak yinede pist heyecanı ile bir hata yapma ihtimalimi ortadan kaldırmak için forumdaki paylaşılmış olan dişli oranlarıyla ilgili excel tablosunu bulup, her vites için minimum vites düşürme hızına tekrar bakacağım ne olur ne olmaz diye. Siz de düşük olan bu ihtimali ortadan kaldırmak için aynısını yapabilirsiniz Bu arada piste çıkmadan önce bize gerekli temel bilgileri pist organizasyonu verecek zaten. O sebeple en temel şeyleri orada piste çıkmadan önce öğrenecek/hatırlayacağız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap