Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Şimdi neden yok peki? Yani en iyi en ilginç şeyi üretmesinin bana ne faydası oldu. Focus 1 tam bağımsız ürettiğinde neler olduğunu biliyorsun değil mi mesela vw üretimi durdurup bu sisteme geçtiğini falan yani her zaman işe yarayacak şeyler ses getirir. Ekstrem örnekler ile olmuyor Standart megane 2 ve yol tutuş dedin değil mi ? Valla bu sebeple tercih edenler sanırım ilk uçuş sonrası satmıştır. Sürmüşmüydün hiç megane 2 ? Şimdi neden yok derken? Yeni C5'te test edildiğini yukarıda yazdım. Türkiye'de niye yok bilemem, Türkiye'de niye ST olmadığını da çözebilmiş değilim. İngiltere sitesinde Hydractive 3+ olarak sunulmakta olan aynı sistem değil mi. Standart Megane 2 ve yol tutuş işini senin örneğin üzerinden dedim. Yol tutuşunu umursayan insan gidip ring'i ne kadar sürede dönmüş pist testlerinde ne yapmış bakmadan mı almakta? Bakıp alıyorsam kullanmama gerek yok, gözüm kapalı alırım sürücülüğüme güveniyorsam. Yol tutuş sebebiyle alanlar ilk uçuş sonrası satmışsa biz niye yol tutuş, süspansiyon konuşuyoruz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Savı doğruluyorsun derken alnmayacağını mı savunmuş oldum tam tersini mi onu tam anlamadım. Pist rekoru kırdı da önceliği yol tutuşu olanlar tercih etmedi mi? Burada yazdığına cevap verdiğim için olabilir mi? Ya da ben anlama özürü yaşadım o an. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Zaten isteyen istediğine biniyor, neden üzüyorsunuz tatlı canınızı? Ben bütçeme göre aklımdaki arabayı alırım aynı şekilde biri Renault veya Peugeot istiyorsa zaten alacaktır önemli olan insanın ne istediğini bilmesi. Kriterlerini karşılayıp memnun eden araç iyidir yok etmiyorsa bulaşmamak lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Şu an bir karar almak üzereyim. Bu konuyu her gördüğümde konu başlığındaki soruya cevaben " Alınır." yazıp bıraksam mı diye düşünüyorum. @Nihat Abukan, Ne güzel demiş, Ben bütçeme göre aklımdaki arabayı alırım aynı şekilde biri Renault veya Peugeot istiyorsa zaten alacaktır önemli olan insanın ne istediğini bilmesi. Aynen öyle. Kim neyi isterse onu alır. Yok yol tutuş yok bilmem ne, c segmenti araç sahiplerinin % kaçı yol tutuşunun x modelin y modelden daha iyi olduğunu ispatlayabilir ki? Bana sorsan bu konuda en iyisi Focus, bir başkasına sorsan en iyisi Jetta, öbürüne sorsan Megane GT Line çok çok üstün. Hatta Megane RS, Nurburgring'te (Doğru mu yazdım bilmiyorum.) en hızlı önden çekişli araba ünvanını elde etti.... bilmem ne. Ne şekilde iddialarını ispat edeceklerini şaşırırlar. Bizim burada bir telefon firmasının ve bir bankanın avukatı var. Adam Telefon firmasının karadeniz bölge avukatıydı. Her yıl 30 bin kadar dosyası geliyor. Yani anlayacağınız paraya para demiyor. Adam sürekli Citroen alıyor. Eşinde DS 3, kendisinde önceden C5, şu an C4 Grand Picasso var. Satsa DS 5 alır galiba. Yani o adamı Citroen den başka arabaya bindiremezsiniz. İsterseniz kapısına Mercedes koyun adam Citroen diyor başka bir şey demiyor. Tercih meselesi işte. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Fransız arabası alınmaz diyenler (ki bunu söyleyenlerin sadece Türkiye de yaşadığını düşünüyorum) kendilerini yüksekte ve eşsiz görüp Fransız arabalarına binenleri küçümsemek amacıyla söylediğini düşünüyorum. Bazı şeyleri iyi tanımlamak gerekir. Alman otoları her zaman araba piyasasında üst seviyeyi belirleyici olmuştur. Japon arabalarıda Fransız arabalarıda ve diğer ülke araçlarıda her zaman kendi klasmanında alman araçları ile karşılaştırılır ki bu neredeyse kural olmuştur. bu durum japon araçlarının veya Fransız araçlarının alınmayacağı manasına gelmez. ben senelerce reno kullandım arabalarından her zamanda memnun kaldım eksiklikleri olabilir ancak üstün yanları da bulunmaktadır. mesela megane II yi öldüresiye eleştirirler aşağılarlar ancak fevkalade güzel araçtır. hiç bir eksiği olmadığı gibi çok iyi tasarlanmış bir arabadır. megane 2 ye iyi diyenin aklına şaşarım , focus 1 bile megane 2 den kat kat iyidir.arkadaşım magane 2 almıştı 1 ay içinde geri sattı arabayı beğenmediği için ..megane 2 kullandım ve beş para etmez megane 2 ...iç dizaynı malzeme kalitesi sağlamlığı falan saçma sapan bi araba.mesela arka oturuş pozisyonu berbat arabanın arabanın içine gömülüyor insan ,uzun yolculukta bacağı yoruluyor insanın.madem megane 2 güzeldi neden focus 3 aldınız megane 3 alsaydınız onun yerine...ben focus 1le başladım focus 2 yle devam ettim focus 3 le de hala devam ediyorum .Hiç bir eksiği yokmuş megane 2 nin !!!arabaya donanım eklemekle eksiksiz olmuyor araba ben birsürü eksik sayarım megane 2 de.. Valla sizin ne gördüğünüzü bilmiyorum ama bildiğiniz aluminyum. Mondeonun ön paneli plastik diyorum siz hala kasası sağlam diyorsunuz. Öne panelin ne olduğunu bilmiyorsanız daha açık yazayım. Hani kaput kilidinin takılı olduğu aracın iki şasesine bağlı olan radyatörü farların falan monte edildiği alet var ya.. İşte o.. Onu geçince zaten motor geliyor karşınıza.. Git sağlam bi tekme at ayağın emme manifoltuna kadar girer. Bu arada siz güvenmeyin ve almayın. Milyonlarca insan alıp biniyor. Çakallık yapma lem. Hiçbir arabanın o noktasında metal birşey yok. Senin arabaylada vursan sonuç değişmez. biz kaportadan bahs ediyoruz siz daha ön panel diye tutturmuş gidiyorsunuz arabaların zaten çoğunun ön paneli plastiktir .ön panelin plastik olmasıyla aracın önden darbe sonucu az hasar almasının ne ilgisi var?Ona bakarsanız tamponda plastik ,o zamn darbe aldığında araç hemen önden içine göçsün .biz kaputtan çamurluktan şase den vs den bahs ediyoruz siz daha tutturmuş yok ön panel plastik .herhalde plastik ön panel hangi binek arabanın ön paneli çelikmiş? ona bakarsanız dacıa da tr de yılda 20 binden fazla araç satıyor ama n cup testlerine bakın sonuç berbat ötesi ...milyonlarca kişi biniyor diye iyi mi olacak bir araba ? ona bakarsanız tofoşa da milyonlarca kişi biniyor ,toros a da milyonlarca kişi biniyor ,el arabasına da milyonlarca kişi biniyor Valla sizin ne gördüğünüzü bilmiyorum ama bildiğiniz aluminyum. Mondeonun ön paneli plastik diyorum siz hala kasası sağlam diyorsunuz. Öne panelin ne olduğunu bilmiyorsanız daha açık yazayım. Hani kaput kilidinin takılı olduğu aracın iki şasesine bağlı olan radyatörü farların falan monte edildiği alet var ya.. İşte o.. Onu geçince zaten motor geliyor karşınıza.. Git sağlam bi tekme at ayağın emme manifoltuna kadar girer. Bu arada siz güvenmeyin ve almayın. Milyonlarca insan alıp biniyor. Çakallık yapma lem. Hiçbir arabanın o noktasında metal birşey yok. Senin arabaylada vursan sonuç değişmez. sonuç bence bayağı bir değişir böyle berbat arabalarla vurursan tampon öyle içine geçer ama sağlam arabayla vurursan da bisiklet içine geçer Şu an bir karar almak üzereyim. Bu konuyu her gördüğümde konu başlığındaki soruya cevaben " Alınır." yazıp bıraksam mı diye düşünüyorum. @Nihat Abukan, Ne güzel demiş, Aynen öyle. Kim neyi isterse onu alır. Yok yol tutuş yok bilmem ne, c segmenti araç sahiplerinin % kaçı yol tutuşunun x modelin y modelden daha iyi olduğunu ispatlayabilir ki? Bana sorsan bu konuda en iyisi Focus, bir başkasına sorsan en iyisi Jetta, öbürüne sorsan Megane GT Line çok çok üstün. Hatta Megane RS, Nurburgring'te (Doğru mu yazdım bilmiyorum.) en hızlı önden çekişli araba ünvanını elde etti.... bilmem ne. Ne şekilde iddialarını ispat edeceklerini şaşırırlar. Bizim burada bir telefon firmasının ve bir bankanın avukatı var. Adam Telefon firmasının karadeniz bölge avukatıydı. Her yıl 30 bin kadar dosyası geliyor. Yani anlayacağınız paraya para demiyor. Adam sürekli Citroen alıyor. Eşinde DS 3, kendisinde önceden C5, şu an C4 Grand Picasso var. Satsa DS 5 alır galiba. Yani o adamı Citroen den başka arabaya bindiremezsiniz. İsterseniz kapısına Mercedes koyun adam Citroen diyor başka bir şey demiyor. Tercih meselesi işte. adam citroen den başka arabaya binmediği için diğer arabalarin kalitesini anlayamamış ,eğer başka markaları da alıp kullansaydı eğer bir daha cıtroen e binmeyeceğine eminim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Şu an bir karar almak üzereyim. Bu konuyu her gördüğümde konu başlığındaki soruya cevaben " Alınır." yazıp bıraksam mı diye düşünüyorum. @Nihat Abukan, Ne güzel demiş, Aynen öyle. Kim neyi isterse onu alır. Yok yol tutuş yok bilmem ne, c segmenti araç sahiplerinin % kaçı yol tutuşunun x modelin y modelden daha iyi olduğunu ispatlayabilir ki? Bana sorsan bu konuda en iyisi Focus, bir başkasına sorsan en iyisi Jetta, öbürüne sorsan Megane GT Line çok çok üstün. Hatta Megane RS, Nurburgring'te (Doğru mu yazdım bilmiyorum.) en hızlı önden çekişli araba ünvanını elde etti.... bilmem ne. Ne şekilde iddialarını ispat edeceklerini şaşırırlar. Bizim burada bir telefon firmasının ve bir bankanın avukatı var. Adam Telefon firmasının karadeniz bölge avukatıydı. Her yıl 30 bin kadar dosyası geliyor. Yani anlayacağınız paraya para demiyor. Adam sürekli Citroen alıyor. Eşinde DS 3, kendisinde önceden C5, şu an C4 Grand Picasso var. Satsa DS 5 alır galiba. Yani o adamı Citroen den başka arabaya bindiremezsiniz. İsterseniz kapısına Mercedes koyun adam Citroen diyor başka bir şey demiyor. Tercih meselesi işte. Çok samimi bir dostumun 2000 model Şahin'i var, bu tür mukayeseler olduğunda; ''en güzeli benim arabam, çünkü bu benim arabam'' demesine bitiyorum. Arabasıyla böylesine barışık birini daha görmedim. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 biz kaportadan bahs ediyoruz siz daha ön panel diye tutturmuş gidiyorsunuz arabaların zaten çoğunun ön paneli plastiktir .ön panelin plastik olmasıyla aracın önden darbe sonucu az hasar almasının ne ilgisi var?Ona bakarsanız tamponda plastik ,o zamn darbe aldığında araç hemen önden içine göçsün .biz kaputtan çamurluktan şase den vs den bahs ediyoruz siz daha tutturmuş yok ön panel plastik .herhalde plastik ön panel hangi binek arabanın ön paneli çelikmiş? ona bakarsanız dacıa da tr de yılda 20 binden fazla araç satıyor ama n cup testlerine bakın sonuç berbat ötesi ...milyonlarca kişi biniyor diye iyi mi olacak bir araba ? ona bakarsanız tofoşa da milyonlarca kişi biniyor ,toros a da milyonlarca kişi biniyor ,el arabasına da milyonlarca kişi biniyor Önce üslubunuzu düzeltirseniz sevinirim. Tutturmuş falan hoş kelimeler değil. Panel aracın önünü toplayan parça. Kaporta hiçbirşey değil. Ne sağlamlığa ne dayanıklılığa hiçbir katlısı olmayan teneke parçasının aracın şasesinden gelen iki taşıyıcıyı birbirine bağlayan parçadan daha önemli olduğunu savunuyorsanız zaten tartışılabilecek birşey yok demektir. Focus1 in ön paneli çelik. Beğenmediğiniz Torosun Tofaş ın ön paneli keza çelik. O parça şaseden gelen iki motor taşıyıcısını birbirine bağlıyor ve arabanızın dörtgenliğini sağlıyor. Plastik olması kötü birşey de değil. Onun darbe anında kırılması sayesinde araç önden darbe aldığında daha rahat dağılıp içindeki yolculara darbe iletimini hafifletiyor. Ama anlaşılan o ki siz gelişmek yerine dogmalarınızı savunmayı tercih ediyorsunuz. Milyonlarca sineği bilemem ama bilin ki bu işin içinde olan dünyanın geri kalanı sizinle aynı fikirde değil. sonuç bence bayağı bir değişir böyle berbat arabalarla vurursan tampon öyle içine geçer ama sağlam arabayla vurursan da bisiklet içine geçer Yarın sabah aracınızı lifte kaldırıp davlumbazı çıkartın bi bakın ondan sonra konuşalım bu konuyu... O sizin gördüğünüz şey sadece kaplama. Tampon değil. Tampon öndeki demire denir. O da köşelere kadar zaten uzamaz. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Kısmi görsel Bu da arkası - Sağ kısım hasarlı yani kesilmiş. sol'a dikkat 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Fransız arabası kullanmamış,sahip olmamış birisi olupta buradaki bazı yorumları okusaydım 'lan Fransız arabasıda bir halt değilmiş' derdim. Ford sağlamdır iyidir diye dediğiniz arabadan çektiğimi başka hiçbir arabadan çekmedim.Gerek araç hatası gerek servis hatası yüzünden. Megane 2,c3,c4,c5,307,308,206,207 nin kimisinin benzinli kimisinin dizel motorlu araçlarını kullandım.Kimisinin hem dizel hem benzinlisini kullandım. İyiki kullanmışım yoksa burdaki yorumlardan sonra Fransız aracı almazdım. Çok saçma örnekler var. Şunu bilmek lazım geyik testlerinde takla atanda bir Almandı,tampona etkiyi azaltsın diye amortisör koyanda almandı. Her alman her Fransız bir değil.Kazada ikiye ayrılmış Megane da gördüm, deniz kıyısındaki kayalıklara uçup,8-10 takla atıp her tarafı dağıldığı halde içinden ufak sıyrıklarla çıkan 6 kişiyi taşıyan 308i de. Tamponu plastikmiş çamurluğu plastikmiş önemli değil.Maksat onun içi. Bmw e91-92-93 te çamurluklar plastikten ama iç çamurluğunu kaportacı doğrultamadı,araçtan kesme aldık eskisini kesip yenisini kaynattı 2 günde. Alüminyum ve bakır çokta sert olmayan metallerdendir.Alaşımları ise mükemmel sertlikte olabiliyor.Sertlik kaza esnasında ne kadar önemli orası meçhul.Parçanın yerine göre,darbe aldığı kuvvete,darbeyi aldığı yöne göre değişir. Öyle camlar varki aynı ebattaki metallerden sağlam oluyor. Konu sağlamlık değil. Fransız arabası alınır mı alınmaz mı? Cevap mantıklı yorumlarda olduğu gibi.Tabiki alınır. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Sonuç... rusa binelim... Eee şey yani rus arabasına.. 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Sonuç... rusa binelim... Eee şey yani rus arabasına.. Böyle forumdaş her foruma lazım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Sonuç... rusa binelim... Eee şey yani rus arabasına.. Valla kaportası olarak düşünürseniz Lada Niva taş gibi.. Adam gibi motoru olsa hiçbirşey olmadan kullanılır. Motor işini kıvıramadılar bir türlü. Keza Samaralarda ölmüyor, öldürüyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Valla kaportası olarak düşünürseniz Lada Niva taş gibi.. Adam gibi motoru olsa hiçbirşey olmadan kullanılır. Motor işini kıvıramadılar bir türlü. Keza Samaralarda ölmüyor, öldürüyor. ilk arabamız samaraydı..ilkokul yıllarımdı... babam keçi bu keçi derdi iyi çıkıyormuş yokuşları .. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2013 Bizim arkadaş elektronik el frenli passatlarının çıkmadığı yokuşu broadway yarım el freni ile çıktığında baya sövmüştü O günden beri elektronik el freni olan araçlara sıcak bakamıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap