Ömer Şahin Oluşturma zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 27, 2013 Arkadaşlar merhaba , Focus III arka romork çeki demiri fiyat ve montajı hakkında bilgisi olan var mı? Gördüğüm kadarıyla çok pahalı malzeme , proje , işletme vs vs .. Bunun ucuz bir yolu yok mu??? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Alan Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 ? ?? Aracın arkasına bağlanan römork ve bunun araç ile bağlantısını sağlayan şeyler için soru sorulmuş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Alan Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 ?? Aracın arkasına bağlanan römork ve bunun araç ile bağlantısını sağlayan şeyler için soru sorulmuş. cahilimden ötürü utanıyorum Ehliyetimi de askerde rütbeliyken ile aldım arkadaşlar dalga geçmeden diyeyim de Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Bu romörk işine nedense sarmıyor kafam. Şimdi ben aracımın yol tutuş limitlerine güvenerek normalden biraz hızlı girdiğim viraja arkamdaki süspansiyonunun (amortisör-helezon ikilisi) ne idüğü belirsiz (süspansiyon vardır değil mi, kara düzen kamyon aksı gibi makas falan mı var yoksa) olan romörkün nasıl gireceğini mi hesaplamalıyım. Yani romörk var diye arkada yavaş mı gitmeliyiz. Romörk yerine tavana takılan portatif bagajları tercih ederim. Hem görsel olarak hem güvenlik olarak galiba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Port bagaj ile römork ayrı dünyalar. Römork varsa tabiki normale göre daha yavaş gitmek gerekmekte. Servis bunu aksesuar olarak sunmakta mı ilk olarak ona bakılmalı bence. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Port bagaj ile römork ayrı dünyalar Maksat daha fazla eşya taşımak değil mi? Bana port bagaj fazlasıyla yeter, romörkta ne taşınır zaten onu da anlayabilmiş değilim. Tatile koltuk takımını mı götürüyorlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Maksat daha fazla eşya taşımak değil mi? Bana port bagaj fazlasıyla yeter, romörkta ne taşınır zaten onu da anlayabilmiş değilim. Tatile koltuk takımını mı götürüyorlar. Araba, ileride ss'im olursa şehirlerarası yolda römorkla götürürüm muhtemelen, karavan vs. de olabilir Abi bir yolunu bulalım da çeki demirinin takıp takmamak, kullanıp kullanmamak tercih meselesi zaten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Ümit arkaya bir sandal/motor bağlayıp çekebilirsin mesela, 1.6 dizel fren sistemli 1200 kg, frensiz 670 kg çekebiliyor, bunun ne kadarını portbagajda taşıyabilirsin? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Ümit arkaya bir sandal/motor bağlayıp çekebilirsin mesela, 1.6 dizel fren sistemli 1200 kg, frensiz 670 kg çekebiliyor, bunun ne kadarını portbagajda taşıyabilirsin? Sandalım/Motorum olsa, arkasına da romörk vs takmayı düşünsem compact suv gibi ya da 2,0 dizel d segmenti dizel bir araba almayı tercih ederdim. Focus gibi diğer c segmenti araçların arkasına yakışmaz diye tahmin ediyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Şahin Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Slm, Konu cok baska yerlere gitti. Ceki demirinin yasal proseduru ve fiyat hakkinda yardimci olursaniz sevinirim.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Çeki demirini taktıracağınız yer veya taktırdığınız yer diyeyim size makine mühendisliğinden onaylı plan ve E belgesi denen bir kaç evrağı hazırlayıp size vermesi lazım. Bu evraklarla TUVTURK'e gidip tadilat yaptırdığınız için EK-1 belgesi dolduracaksınız aracı normal muayeneye sokacaksınız. Egzost muayenesi yaptırıp gidin yoksa orda tekrar egzost muayenesi isterler. Araç muayeneden geçecek ruhsat değişimi için evraklarla trafik şubeye gideceksiniz. Çeki demiriniz ruhsata işlenecek. Çeki demirinin takılması muayenesi ruhsata işlenmesi derken 1200 lirayı buluyor. Babamlar connecte taktırmıştı ordan biliyorum. Eğer römork takacaksanız römorkun kendi ruhsatı plakası olması lazım. Eskiden 750 kg a taşıyan römorklarda plaka ruhsat olmuyordu ama yasa değişti römorklara da plaka ruhsat çıkıyor diye biliyorum. Saat geç oldu yarın babama sorarım ayrıntıları olmazsa. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Arık Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Slm, Konu cok baska yerlere gitti. Ceki demirinin yasal proseduru ve fiyat hakkinda yardimci olursaniz sevinirim.... fiyat hakkında bilgim yok. Ancak bildiğim kadarıyla ruhsatı değiştirmeniz gerekiyor. çeki demiri ruhsatta yazarsa yasal hale geliyor. bunun da nedeni geri geri gelirken ters direksiyon manevrasını öğrenmek gerektiğinden. düz sürüşde hız ve virajlardaki hız limitlerini bilmek gerektiğinden vs. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap