Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2013 Yılı Tüm Marka Model Arıza İstatistikleri - Adac -


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Aşağıdaki dosyada detaylar mevcut. Ek olarak Focus'un istatistiklerini ekliyorum. 

Boşalmış akü (2006 ila 2012)
Arızalı jeneratör (2007 ila 2011)
Tıkanmış Dizel partikül filtresi (2011 yılına kadar)
Nemli Kıvılcım (2011)  ????? Çeviremedim 
Hatalı destek kontrolü (2009 - 2011)
Turbo hasarı (dizel 2007-2011)
Başarısız Hidrolik direksiyon (2009)
Elektrik motoru yönetimi. Hata (2007 ila 2012)
Arızalı marş motoru (2007 ila 2012)
Kabloların (yüksek gerilim) sansar ısırması (2012 yılına kadar)  - kabloları hayvan mı ısırmış şimdi :D arızaya bak :zha:
Abgasrückrührung/Ventil hängt (Diesel bis 2011)  ????? Çeviremedim

Arızalı Immobilizers (2012 yılına kadar)
Arızalı ateşleme bobinleri ( 2007 yılına kadar )
Kırık Kısa hüzmeli far / uzun huzme (2006 Yılı ile 2010)

 

 

Ford Focus
Entladene Batterie (2006 bis 2012)
Generator defekt (2007 bis 2011)

Dieselpartikelfilter verstopft (bis 2011)

Zündkerzen feucht (bis 2011)

Ladedruckregelung fehlerhaft (2009 bis 2011)

Turboladerschäden (Diesel 2007 bis 2011)

Servolenkung ausgefallen (bis 2009)

Motormanagement elektr. Fehler (2007 bis 2012)

Anlasser defekt (2007 bis 2012)
Zündkabel (Hochspannung) Marderverbiss (bis 2012)

Abgasrückrührung/Ventil hängt (Diesel bis 2011)

Wegfahrsperren defekt (bis 2012)
Zündspulen defekt (bis 2007)

Abblendlicht-/Fernlicht defekt (2006 bis 2010)

İlgili Pdf Dosyayı İndirmek İçin: (Almanca)

ADAC 2013 - FocusClubTr.pdf

Genel Sıralamalar

 

post-1-0-64074900-1369727475_thumb.png

post-1-0-89718000-1369727472_thumb.png

post-1-0-29226700-1369727470_thumb.png

post-1-0-38498900-1369727477_thumb.png

post-1-0-01469400-1369727479_thumb.png

post-1-0-44621900-1369727474_thumb.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunlara daha önce değinmiştim gibi hatırlıyorum ama forumları karıştırıyor da olabilirim.

Fransız başlığında da belirttiğim gibi metodolojisi nesnel açıklamalar yapmaya yetmeyecek bazı istatistiksel veriler bulunuyor, ADAC istatistikleri düzenli tutulanlardan.

Ancak burada mutlaka gözönünde bulundurulması gereken bunların yolda kalma ve ADAC yardım ekibini çağırma zemininde yapılan girişimlerin nedenleri olduğudur. Yani doğrudan servise intikal edenler olmadığı gibi yolda bırakmayan arızalar da kayıt altında değil.

Ve görüldüğü üzere Almanların bariz bir üstünlüğünden ya da Fransızların yetersizliğinden bahsetmek hiç kolay değil. 

Ayrıca Ford'un karnesi de bu kısıtlı pencereden bakıldığında çok parlak değil.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de son modellere bakıyorumda şaşırdığım noktalar;

 

Hyundai i30, i20, ix35'i okadar övdük çok kötü durumda araçlar.

Fiesta ve Kuga'daki son yıl düşüşü, ek olarak Jazz ve Punto da beklediğimden kötü.

C4 Picasso başarısı ile şaşırttı.

Mazda 3 ve 5'i daha iyi yerde görmeyi düşünmüştüm.

 

 

Diğerleri beklendiği gibi bence.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Alman kaynaklı herhangibir istatistikte alman üretimi olmayan herhangibirşeyin üst sıralara çıkması için cidden mükemmele yakın ve onların inkar edemeyeceği kadar iyi bir ürün olması şart. Ya da almanların o kategoride üretimi yoktur. :)

Keza aynısı ingilizler içinde geçerli.

 

Örneğin birisi bana Twingonun neden beşinci sırada olduğunu açıklayabilirmi? Ya da Caddy ile EOS un aynı listede olmasını?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.