Servet Ö. Oluşturma zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Oluşturma zamanı: Haziran 20, 2013 Daha ne diyeyim bilemiyorum. Şöför kapısında yaklaşık 1-2cm arasında zigzaglı baya derin bir çizik oluşmuş. Öyleki alttaki astarı görebiliyorum, boya bildiğin katman katman yarık vaziyette. Boyaylım dediler kabul etmedim, pasta cila ile düzeltmeyi deneyelim hemde değer kaybı olmaz dedilerdediler (halkla ilişkiler tarafında) delimisiniz pasta cila bunu nasıl götürsün dedim, dibine kadar iş bilmedikleri de ortada tabi. En sonunda bu arabanın sorununu çözeceksiniz öyle veya böyle ayrıca değer kaybı raiç bedeli neyse onu vereceksiniz, vermezseniz yasal yoldan ben alırım dedim, tutuştular. Yedek araba verdiler biz çözüm üretelim bilgi verelim dediler. Bunun yanında arabanın arka bagaj kapağı sağlı sollu yamuk duruyor. Stop lambalarından ölçüldüğünde bir tarafa kalem girmezken diğer tarafa bariz giriyor. Kaporta bölmüyle görüştüğümde otosandan böyle arabalar gelebiliyor bazen boyalı bile çıkabiliyor dendi. Bende o zaman ayıplı araba satıyosunuz yani dedim iyice mala bağladılar. Eski bir hasarda çamurluğu değiştirirken değiştirirken diğer çamurluğa boya damlattıklarını falan ferkettik. Hepsi üst üste bindi delirttiler sonunda. Kısacası dakika itibariyle servisten/araçtan/ustalardan nefret eder oldum. Yasal yoldan ilerlemek adına ankarada bu tip davalarda yardımcı olabilecek bir avukat tanıdığınız var mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alparslan Kaplan Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Çok geçmiş olsun bence avukatla uğraşmayın dava uzun sürer servisle anlaşmaya çalışın (para, 2 yada 3 servis ücretsiz vb. ) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 geçmiş olsun abi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Geçmiş olsun. Hangi servis olduğunu belirtirseniz memnun olurum. İşimiz düşerse Ankaraya o servisten uzak dururuz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Şimdi avukatla görüştüm, arka bagaj konusunda sulh mahkemesinden bilir kişi isteyip, servis sonrası kapağın eğri takılıp düzeltilmediğine dair veya fabrikasyon bir sorun olduğuna dair rapor alabiliyorum. Bu rapor sonucunda fabrikasyon ise otosasana dava açıyorum, eğerki değilse servise dava açabiliyorum. Eğerki fabrikasyon çıkarsa ayıplı mal sınıfına giriyor (yeni yasa gereği ayıplı malın tespiti nezaman olursa olsun gerçerli oluyormuş, 8 gün 30 gün hikayesi kalkıyormuş) Diğer problemde ise aracın hasarının yapılması daha sonrada hasarın nedeninin servisin kabul ettiği bir belgeyle ister uzlaşma yoluna gidilebiliyor, duruma görede dava açılabiliyor. Değer kaybı az ufak birşey olursa eğer avukat masrafları vs bana kaçabiliyor. Geçmiş olsun. Hangi servis olduğunu belirtirseniz memnun olurum. İşimiz düşerse Ankaraya o servisten uzak dururuz. TurOto maltepe servisi, mekanik bölümünden menunum fakat kaporta/hasar bölümünde oluyor bunlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Alan Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Daha ne diyeyim bilemiyorum. Şöför kapısında yaklaşık 1-2cm arasında zigzaglı baya derin bir çizik oluşmuş. Öyleki alttaki astarı görebiliyorum, boya bildiğin katman katman yarık vaziyette. Boyaylım dediler kabul etmedim, pasta cila ile düzeltmeyi deneyelim hemde değer kaybı olmaz dedilerdediler (halkla ilişkiler tarafında) delimisiniz pasta cila bunu nasıl götürsün dedim, dibine kadar iş bilmedikleri de ortada tabi. En sonunda bu arabanın sorununu çözeceksiniz öyle veya böyle ayrıca değer kaybı raiç bedeli neyse onu vereceksiniz, vermezseniz yasal yoldan ben alırım dedim, tutuştular. Yedek araba verdiler biz çözüm üretelim bilgi verelim dediler. Bunun yanında arabanın arka bagaj kapağı sağlı sollu yamuk duruyor. Stop lambalarından ölçüldüğünde bir tarafa kalem girmezken diğer tarafa bariz giriyor. Kaporta bölmüyle görüştüğümde otosandan böyle arabalar gelebiliyor bazen boyalı bile çıkabiliyor dendi. Bende o zaman ayıplı araba satıyosunuz yani dedim iyice mala bağladılar. Eski bir hasarda çamurluğu değiştirirken değiştirirken diğer çamurluğa boya damlattıklarını falan ferkettik. Hepsi üst üste bindi delirttiler sonunda. Kısacası dakika itibariyle servisten/araçtan/ustalardan nefret eder oldum. Yasal yoldan ilerlemek adına ankarada bu tip davalarda yardımcı olabilecek bir avukat tanıdığınız var mı? çizikleri yetkili servis bakımsırasında mı olmuş onu anlamadım? Bende arabamı teslim alırken arkadaşım Yetkili Serviste ilk bagaj kapağına baktı, sorun olabiliyor öyle geliyor demişti. Benimkinin ikiside neredeyse eşit boşlukta idi. Bende de yıkamacı arkadaş beyaz diye fırça ile yıkamış bir kaç yeri sıkıntı vardı, neyse kavga dövüş bişiler aldık boya koruma şudur budur,teflonla gitti o kılcal çizikler... Geçmiş olsun, yalnız müşteri hizmetlerinden memnuniyetten çok çekiniyorlar, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Hatta durum şöyle; Ayıplı Mal Madde 4-(Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanmakılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcıtarafından bildirilen veya standardındaveya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırıolan ya datahsis veya kullanım amacıbakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydalarıazaltanveya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplımal olarak kabuledilir. Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbısatıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsızmisliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi yada ücretsiz onarım isteme haklarınasahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlikhaklarından biri ile birlikte ayıplımalın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veyakullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına dasahiptir. (Değişik üçüncü fıkra: 21/2/2007-5582/22 md.)İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçıve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren,ayıplımaldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanıkuruluşununsorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığıkredi miktarıile sınırlıdır. Konutfinansmanıkuruluşlarıtarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerindevrolmasıhalinde dahi, kredi veren konut finansmanıkuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyidevralan kuruluşbu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplımalın neden olduğu zarardan dolayıbirden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplıolduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz. Bu madde ile ayıba karşısorumlu tutulanlar, ayıba karşıdaha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplımaldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beşyıldır. Ayıplımalın neden olduğu her türlü zararlardan dolayıyapılacak talepler ise üçyıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü gündenbaşlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuruveya hile ile gizlenmişse zamanaşımısüresinden yararlanılamaz.Ayıplımalın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplıolduğubilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz. Satışa sunulacak ayıplımal üzerine ya da ambalajına, imalatçıveya satıcıtarafından tüketicininkolaylıkla okuyabileceğişekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulmasızorunludur. Yalnızcaayıplımal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplımal satışına,tüketicinin bilebileceğişekilde tahsis edilmişyerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malınayıplıolduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fişveya satışbelgesi üzerinde gösterilir. Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703sayılıÜrünlereİlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanmasıve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleriuygulanır.Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır. çizikleri yetkili servis bakımsırasında mı olmuş onu anlamadım? Bende arabamı teslim alırken arkadaşım Yetkili Serviste ilk bagaj kapağına baktı, sorun olabiliyor öyle geliyor demişti. Benimkinin ikiside neredeyse eşit boşlukta idi. Bende de yıkamacı arkadaş beyaz diye fırça ile yıkamış bir kaç yeri sıkıntı vardı, neyse kavga dövüş bişiler aldık boya koruma şudur budur,teflonla gitti o kılcal çizikler... Geçmiş olsun, yalnız müşteri hizmetlerinden memnuniyetten çok çekiniyorlar, Araç bakımdan çıkıp kaporta bölümüne söylediğim bagaj kapapağı probleminden dolayı indi, yukarı çıktığında ise kapıda çizik vardı. Bu arada çizik öyle pasta cila vs ile geçecek gibi görünmüyor, ciddi derecede derin. Altta katman katman geçmiş, genişliği 1mm den fazla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Serviste özensizlik ve tedbirsizlikten bir kaza olmuş, bunu da kabul etmişler. Fotoğrafını çektirin, boyatın, antetli kağıda durumu bildirir bir belgeyi alın satışta kullanmak üzere, daha önce yazıldığı gibi değer kaybı için de ücretsiz bakım talebinde bulunun. Bence daha fazla germeyin ve gerilmeyin, dünyanın sonu değil! Bagaj kapağına gelince düzgün bir şekilde ayarlayabilmeleri lazım, onlar yapamıyorsa yapabilecek bir yere yönlendirsinler. Sakin ve çözüm üretici yaklaşmakta yarar var. Geçmiş olsun... 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Serviste özensizlik ve tedbirsizlikten bir kaza olmuş, bunu da kabul etmişler. Fotoğrafını çektirin, boyatın, antetli kağıda durumu bildirir bir belgeyi alın satışta kullanmak üzere, daha önce yazıldığı gibi değer kaybı için de ücretsiz bakım talebinde bulunun. Bence daha fazla germeyin ve gerilmeyin, dünyanın sonu değil! Bagaj kapağına gelince düzgün bir şekilde ayarlayabilmeleri lazım, onlar yapamıyorsa yapabilecek bir yere yönlendirsinler. Sakin ve çözüm üretici yaklaşmakta yarar var. Geçmiş olsun... Kaza olduğunun ve bu tip durumlar olabileceğinin bilincindeyim. Fakat olay biraz kaytarma/kandırma üçkaat işlerine girince gerildim. Aksi taktirde anlayışlı bir insanım. Açıkcası durum sonucunda bu vatandaşlara papuç bırakmayacağım. Bagaj kapağı konusunda hiçbir yerine anahtar değmemiş bi bagaj olduğunu ve bu şekilde fabrikadan böyle geldiğini söylemeye direttiklerinden dolayı (ki bu ayıplı mal satmak demek) olayı farklı bir boyuta taşıyorlar. Bende durum öyleyse otosanla muhattap olurum. Bu olayların arkasında aracın hasar düzeltilmesi sırasında deposundan yakıt çekilmiş olması gibi çirkin bir durumda var. Bununda bir özrü veya telafisi olmadığını düşünmüyorum. Durum böyle bir halde iken hem sorunlarımın çözülmesi, hem mağduriyetimin giderilmesi için önce uzlaşma yoluna gideceğim. Eğerki yola gelmezlerse tutacak yeri yok bu işin, davalık oluruz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Durum oldukça karışmış. Fakat bagaj kapağını şikayeti daha öncede konuşuldu ve ayar ile düzeltildi diye biliyorum. Kolay gelsin gerilmemeye çalışın. Çok fazla birşey çıkaramazsınız ve süreç uzun diye düşünüyorum. Biraz daha gerip anlaşın bence. Otosan sizi başka bir servise yönlendirse daha uyumlu bir ortam oluşabilir aslında. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa K. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Bu olayların arkasında aracın hasar düzeltilmesi sırasında deposundan yakıt çekilmiş olması gibi çirkin bir durumda var. Bununda bir özrü veya telafisi olmadığını düşünmüyorum. Öncelikle geçmiş olsun. Yalnız benim bu cümleden anladığım servis deponuzdan yakıt mı çekmiş? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Benim en çok korktuğum durumların başında gelir. Acaba arabaya serviste bişey olur mu acaba hor kullanırlar mı diye ? İlk gittiğim seferlerde başında durdum hep sonraki seferlerde güvenerek bırakıyorum aracı. Serviste o kadar sıkışık yerde o kadar çok araç var bir de binanın yapısında o kadar çok kolon var ki. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Durum oldukça karışmış. Fakat bagaj kapağını şikayeti daha öncede konuşuldu ve ayar ile düzeltildi diye biliyorum. Kolay gelsin gerilmemeye çalışın. Çok fazla birşey çıkaramazsınız ve süreç uzun diye düşünüyorum. Biraz daha gerip anlaşın bence. Otosan sizi başka bir servise yönlendirse daha uyumlu bir ortam oluşabilir aslında. Konuşmuştuk evet, ama ben bakım zamanını bekledimi, iki kez git gel yapmamak için, bir kuruşumu bile bırakmam, güzelce çözer hakkımıda yemezse sorun yok. Bu olayların arkasında aracın hasar düzeltilmesi sırasında deposundan yakıt çekilmiş olması gibi çirkin bir durumda var. Bununda bir özrü veya telafisi olmadığını düşünmüyorum. Öncelikle geçmiş olsun. Yalnız benim bu cümleden anladığım servis deponuzdan yakıt mı çekmiş? Evet aynen öyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Servet geçmiş olsun.bazen aksilikler üst üste gelebiliyor.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 20, 2013 Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap