Bekir B. Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Seçenek ikiye indiyse tercih tabiki focus olurdu.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa K. Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Arkadaşların dediği gibi ikinci elde değer kaybı çok az ise golf alın, 2015 başında makyajlı focus gelecek satar ona dönersiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M Sait Epçaçan Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Evinizde zaten kullanilmakta olan bir focus 3 varmis.Octavia hakkinda bir yorum yapamam hic bir zamanda almiycagim bir arac olacak ama gordugum kadariyla bildigin jetta.Jetta gereksiz pahali.Bence bunlar arasindaki en mantikli secenek cam tavanli xenon`lu golf olur.Boyut olarak focus az bisey buyuk olsada asagi yukari aynilar.Banada golf`un ici daha ferah gelmisti mesela.Isin ozu ben olsam focus ve golf arasinda kalirdim.Evde focus oldugundan dolayida golf`u secerdim.Bunlar`in yaninda cok az km yapmis 1.16d bakabilirsiniz.Hacim olarak daha ufaktir ama kullanim zevki olarak mukemmel bir araba. Suanki arabam da anneme kalacak 3 focus olacak yani golf e ısınmaya çalışıyorum. Yarın gidip bidaha inceleyeceğim arabayı. Arkadaşların dediği gibi ikinci elde değer kaybı çok az ise golf alın, 2015 başında makyajlı focus gelecek satar ona dönersiniz. Arabalar illaki satılır ama ben bu kadar kısa süreli kullanım düşünmüyorum. En az 4-5 sene kullanacağım bir araba almak istiyorum. Octavia'yı şuan eledim gibi bişey. Golf ve Focus karşılaşmasına çevrildi Değerli görüşlerinizi paylaştığınız için hepinize bir kez daha teşekkür ederim. Tabi paylaşmaya devam edelim tabii arkadaslar ve abiler Şuan aracım mevcut, hemen almak mecburiyetinde değilim o yüzden iyi düşünüp pişman olmayacağım bir karar vermek istiyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 sedan araç seviyorsanız tercihinizi neden hb yapmaya çalışıyorsunuz. her nekadar jetta anlamsız derecede pahalı olsada ve illa c sınıfı diyorsanız ve bu parayı karşılama gücünüz varsa biraz statü, ciddi tasarım, iç mekan ve bagaj genişliği,yol tutuş ve stabilite, 2. el avantajı gibi nedenllerle ben jetta derdim.fakat focusun dinamik tasarımının gençlere daha yakıştığını unutmamak lazım. ancak 75 bin tlye çıkınca bazı markalar d sınıfı araçlarda sunuyor. belki alt donanım c5 veya latitude bulunabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M Sait Epçaçan Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 75.000 TL ye çıkacak olsam mondeo alırdım. HB asla olmaz demiyorum. Sedan seviyorum diyorum. Ama diğer seçeneklere gözümü kapatmıyorum. Focus'un sportif karakterini gayet iyi biliyorum. Bu araçta focus olursa evde 3 tane focus olmuş olacak. Beni düşündüren de bu. Acaba farklı mı olsun ? Farklı olacaksa hangisi ? Var mı sizin öneriniz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercan Altunbaş Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Jetta - Herbat malzeme kalitesiyle. arka diz mesafesi hoşuma gidiyor. Golf - Harbiden tek iyi arabaları bence. Octavia - Similar to jetta Focus - Diğerlerine göre harika zevkli sürüş sunuyor. pilot abimin benzetmesi gibi Ford=Boeing Volkswagen=Airbus Ama 0 araç alacak olsam Kesinlikle Leon alırdım dizelde almazdım Yeni TSİ alırdım nerdeyse dizel kadar yakacak Leonuda bir sürün drive select seçeneğiyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Octavia'daki iç malzeme kalitesini beğenmiyorum. Focus kadarda sağlam olacağını düşünmüyorum. Satış sonrası olarak Focus daha ucuza mal olur bakımları. Garanti konusunda Ford ve Skoda da aynı zorluğu gösterirler. İkiside gıcıklık yapar ikiside garsntiden yapmamak için binbir dereden su getirir. Yakıt tüketimi konusunda 1.0 eb ve 1.2 tsi aşağı yukarı aynı yakar demek isterdim ama 1.0 eb daha az yakıyor yorumlar öyle. Dizellerde de 1.6 dizel 115 lik Focus, 1.6 tdi 105 lik Octavia'yı yer:) motor açısından ister dizel ister benzinli Focus daha üstün. Tabi fiyat konusunda aldığınız fiyatlara göre yorumu siz yapacaksınız ama bu sınıfta bir araç almayı kafaya koyduysanız kesinlikle Focus. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 siz konya skoda nın methini duymamışsınız sizi bir arkadaşla tanıştırayım anlarsınız. skoda yı ben almam ama alacak olsam konya da hiç almam. hele hele tsi motorlu alacaksanız. bakım masrafı focus u 2 ye katlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M Sait Epçaçan Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Jetta - Herbat malzeme kalitesiyle. arka diz mesafesi hoşuma gidiyor. Golf - Harbiden tek iyi arabaları bence. Octavia - Similar to jetta Focus - Diğerlerine göre harika zevkli sürüş sunuyor. pilot abimin benzetmesi gibi Ford=Boeing Volkswagen=Airbus Ama 0 araç alacak olsam Kesinlikle Leon alırdım dizelde almazdım Yeni TSİ alırdım nerdeyse dizel kadar yakacak Leonuda bir sürün drive select seçeneğiyle. Leon'u deneyeceğim inşallah. Ben TSI olayını anlamış değilim. Azıcık pedala yüklensem yakıt tüketimi çıldırıyor Octavia'daki iç malzeme kalitesini beğenmiyorum. Focus kadarda sağlam olacağını düşünmüyorum. Satış sonrası olarak Focus daha ucuza mal olur bakımları. Garanti konusunda Ford ve Skoda da aynı zorluğu gösterirler. İkiside gıcıklık yapar ikiside garsntiden yapmamak için binbir dereden su getirir. Yakıt tüketimi konusunda 1.0 eb ve 1.2 tsi aşağı yukarı aynı yakar demek isterdim ama 1.0 eb daha az yakıyor yorumlar öyle. Dizellerde de 1.6 dizel 115 lik Focus, 1.6 tdi 105 lik Octavia'yı yer:) motor açısından ister dizel ister benzinli Focus daha üstün. Tabi fiyat konusunda aldığınız fiyatlara göre yorumu siz yapacaksınız ama bu sınıfta bir araç almayı kafaya koyduysanız kesinlikle Focus. Çağlar bey servis noktasında Ford'da pek sorun yaşamıyoruz. O yönden Focus'tan yana kafam rahat. Benim düşüncem sedan araç almak ama ısrar üzerine golf e tekrar bakacağım ve leon u test edeceğim. 1.0 eb motorun uzun yolda 140-150 ile giderken pek tutumlu olacağını düşünmüyorum. Focus 3 1.6 TDCI ile Konya-Adana arası gidişte ilk 180km ilk kısmını 120-130 ile, kalan kısmını 140-150 ile gidiyorum. Ortalama 4.8-5.0 arası oluyor. Dönüşle birlikte 5.4ü görebiliyorum. Pozantı'ya tırmanış sebebiyle yükseliyor. Bazen ayarı kaçırıp aracı zorladığım da oluyor. Focus 3 ile denemedim ama 2010 model olan aracımlam 235i gördüm. 240 demedi ama. Dizel benim için daha mantıklı ve seviyorum dizel motorun sesini siz konya skoda nın methini duymamışsınız sizi bir arkadaşla tanıştırayım anlarsınız. skoda yı ben almam ama alacak olsam konya da hiç almam. hele hele tsi motorlu alacaksanız. bakım masrafı focus u 2 ye katlar. Mehmet bey Konya insanı ile Skoda markası arasında özel bir durum olduğunu düşünmekteyim ben bu markayı Konya dışında ne gördüm ne duydum desem yalan olmaz. İkinci el konusunda satış problemi ve fiyat düşüklüğünü duydum. Yetkili satıcı olan arkadaşla epey samimi olduk bu durumu sorduğumda "olur mu hiiç ikinci el bekleyen 10 notum var skoda'nın ikinci elinde bişey yapmaya gerek yok Konya'da alıcı sizi bulur" dedi. Konya'da mı dedim. Diğer illere oranla Konya'da satışlar çok iyiymiş ve ikinci eli canlıymış. TSI zaten düşünmüyorum. Octavia&Focus ikileminde octavia'yı konfor olarak beğensemde Focus daha ağır basıyor. Ama bu durumu paylaştığım birçok kişi Golf veya Leon a bakmamı istiyor. Leon'da donanım ne seviyede çok detaylı bakmadım ama yarın müsait olursam Adana'daki satıcılara uğrayacağım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Octavia gerçekten bir çok açıdan başarılı ve dengeli bir araç ancak fiyatı bence piyasadaki sınıfına göre gereğinden fazla yüksek, ve o fiyatlarda tutunabileceğini de sanmıyorum, 1 yıla kadar makul indirimlerle edinilebilir gibi sübjektif bir kanaat taşıyorum ayrıca... Bir diğeri Golf ü seçmemiş olmak için bagaj yetersizliği geçerli bir neden ancak şayet bu aşılabilirse Golf aralarında en alınabilir olanı, kolay kolay üzmez ve emin olun sevdirir... 1.6 TDI motor 7. nesil kasa da tork ve güç değerlerinin devir aralıkları konusunda yazılımsal olarak nispeten iyileştirilmiş durumda ancak 1-2 yıla kadar 1.6 TDI da mekanik revizyon eşliğinde daha verimli 120-125 Hp ve daha yüksek tork değerleri pek sürpriz olmayacağa benziyor... Bence Golf bir nokta haricinde tereddütsüz seçilebilecek durumda şu an; o nokta da dizel motorlarında aşırı fark istemeleri... 20 Bin Km yi geçmeyeceğinizden eminseniz 1.2 TSI Comfortline C kompaktlar arasında en alınabilir araç... Bu arada Yeni Leon'un iç mekan işçiliği ve kalitesi Octavia 'yı aratabilir... Ne kadar göze güzel gözükse de Leon'un bence hala en başarısız tarafı iç mekandaki malzeme kalitesi, konforu ve işçiliği.. Sırf bu yüzden Leon'da elenebilir... Focus III ise bence ömrünü doldurdu ve bence ülkemiz piyasasında eskisi kadar kabul görmedi, Bu fiyatlarla şahsen alternatiflerim arasına almazdım bile... Bu arada Octavia ve Leon değerlendiriliyorsa, düz vites dizel i30 ve Ceed 'de kesinlikle değerlendirilmeli, zira sağlam iskontolar alınabiliyor ve bence fiyatına göre oldukça başarılılar... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M Sait Epçaçan Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 21, 2013 Octavia gerçekten bir çok açıdan başarılı ve dengeli bir araç ancak fiyatı bence piyasadaki sınıfına göre gereğinden fazla yüksek, ve o fiyatlarda tutunabileceğini de sanmıyorum, 1 yıla kadar makul indirimlerle edinilebilir gibi sübjektif bir kanaat taşıyorum ayrıca... Bir diğeri Golf ü seçmemiş olmak için bagaj yetersizliği geçerli bir neden ancak şayet bu aşılabilirse Golf aralarında en alınabilir olanı, kolay kolay üzmez ve emin olun sevdirir... 1.6 TDI motor 7. nesil kasa da tork ve güç değerlerinin devir aralıkları konusunda yazılımsal olarak nispeten iyileştirilmiş durumda ancak 1-2 yıla kadar 1.6 TDI da mekanik revizyon eşliğinde daha verimli 120-125 Hp ve daha yüksek tork değerleri pek sürpriz olmayacağa benziyor... Bence Golf bir nokta haricinde tereddütsüz seçilebilecek durumda şu an; o nokta da dizel motorlarında aşırı fark istemeleri... 20 Bin Km yi geçmeyeceğinizden eminseniz 1.2 TSI Comfortline C kompaktlar arasında en alınabilir araç... Bu arada Yeni Leon'un iç mekan işçiliği ve kalitesi Octavia 'yı aratabilir... Ne kadar göze güzel gözükse de Leon'un bence hala en başarısız tarafı iç mekandaki malzeme kalitesi, konforu ve işçiliği.. Sırf bu yüzden Leon'da elenebilir... Focus III ise bence ömrünü doldurdu ve bence ülkemiz piyasasında eskisi kadar kabul görmedi, Bu fiyatlarla şahsen alternatiflerim arasına almazdım bile... Bu arada Octavia ve Leon değerlendiriliyorsa, düz vites dizel i30 ve Ceed 'de kesinlikle değerlendirilmeli, zira sağlam iskontolar alınabiliyor ve bence fiyatına göre oldukça başarılılar... Öncelikle 2010 model aracım 87 binde. Km fazlaca yapılıyor yani. Şehir dışı yolculuk fazla olduğu gibi Konya'da biyerden biyere gitmek için de çok uzun mesafeler katetmek gerekiyor. Depoyu dolduralı 1 hafta anca olmuştur herhalde. Sadece şehir içi 720 km olmuş durumda. Bunlar çok mesele değil ben araba satmayı seven bir insan değilim. Alıcıya derdimi anlatacağıma anahtarı kardeşime veririm o kullanır. Golf'un motoru konusundaki tespitiniz doğru ise beni soğutursunuz VW ailesinden Focus'un motoruyla bir sorunumuz yok. Motor revizyonunu bir kenara bırakıp leon'u incelemeyi düşünüyorum. Hiç degilse aklımdan çıksın. İ30 albenili duruyor ama bence beş para etmez. O markanın araçlarında en azından benim bindiğim araçlarında konfor sıfırdı.. Ceed konusunda kia'dan genelde memnuniyetle söz ediyorlar. Onu da araştırmak lazım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 (düzenlendi) Elbette söylediklerim resmi açıklamalar değil. Vw nin yeni nesil dizel motorları ile ilgili son bir yıl içerisinde vwvortex.com kaynaklı (ki vw grubunda hatırı sayılır bir sitedir) bir takım haberler yayınlandı, VW grubunun yeni 2.0 Litre 150Ps dizel motorları; motor bloğu ve yazılım açısından köklü bir değişiklik geçirdi sanırım, ancak 1.6 litrelerde değişim şimdilik yazılımdan ibaret denilebilir, mekanik olarak köklü bir değişiklik için gibi henüz açıklanmış official olarak bir tarih yok bildiğim kadarıyla, vw grubu bu tür bilgileri son dakkaya kadar gizlemekte oldukça başarılı. Avrupadaki ekonomik kriz otomotiv sektöründeki gelişim ve kaliteye dönük yenilikleri bir süre geciktirebilir de, 1-2 yıldır yeniliklerin tamamı neredeyse üretim maliyeti odaklı.Bence şu an satılan dizel motorların psa gruba ait dizellerden pekte eksik kalır yanı yok ancak şahsen 1.6 litre hacminde 120 Hp civarı bir verimlilik ve performans iyileştirmesinin rekabet kaynaklı olarak gelmesinin 2 yılı pek aşmayacağına inanıyorum. i30 konusunda maalesef katılmıyorum size, bizzat test ettiğim elite paket i30 markadan beklentilerimin çok üzerinde bir algı yarattı bende. Oldukça tok bir araç, nedense kalite olarak daha önce 1 yıl kadar kullandığım Golf4 hissi vermişti, tabi ki dizel kıyaslamamda Golf4 ten daha sessizdi... i30 Dizel otomatiği günümüz teknolojisine göre aşırı verimsiz şanzımanı sebebiyle alınmaz ancak düz vitesi gayet makul bir araç bence, liste fiyatları yanıltmasın, indrim konusunda VW grubu kadar katı olmadıkları gibi dönem dönem bazı bayiler agresif indirimler yapabiliyor. Ceed altyapı ve yürüyen olarak olarak aynı araç zaten bence dikkate değer en büyük farkı iç/dış tasarımı ve kabin içi malzeme kalitesi, ancak marka algısı olarak Hyundai bir tık önde ve daha da iyiye doğru gidiyor diyebilirim... Hyundai ve Kia'da asıl cezbeden şey Fiyat/Performans başarısı... Marka prestijine ihtiyacınız yoksa ve tasarımını beğeniyorsanız gayet düşünebilir araçlar... Haziran 22, 2013 Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Çağlar bey servis noktasında Ford'da pek sorun yaşamıyoruz. O yönden Focus'tan yana kafam rahat. Benim düşüncem sedan araç almak ama ısrar üzerine golf e tekrar bakacağım ve leon u test edeceğim. 1.0 eb motorun uzun yolda 140-150 ile giderken pek tutumlu olacağını düşünmüyorum. Focus 3 1.6 TDCI ile Konya-Adana arası gidişte ilk 180km ilk kısmını 120-130 ile, kalan kısmını 140-150 ile gidiyorum. Ortalama 4.8-5.0 arası oluyor. Dönüşle birlikte 5.4ü görebiliyorum. Pozantı'ya tırmanış sebebiyle yükseliyor. Bazen ayarı kaçırıp aracı zorladığım da oluyor. Focus 3 ile denemedim ama 2010 model olan aracımlam 235i gördüm. 240 demedi ama. Dizel benim için daha mantıklı ve seviyorum dizel motorun sesini O hızlarda o tüketimi elde etmeniz şaşırtıcı doğrusu. O hızlarda bendeki tüketim 140-160km/s ise 6,5-7 litre/100 km civarı,120-130km/s 5,5-6 lt/100km civarı.Tabi kısmen rampa aşağı iniyormuşsunuz fakat dönüşteki ortalamanızda o hızlarda ise gerçekten çok iyi.Dik bir rampadan aşağı hız denemesi yaparsanız f3 te 240'ı görebilirsiniz. Düz yolda 215-220 nin üstüne asla çıkamıyor 10 dakika dip gaz gitsenizde. 1.0 eb ile o hızlarda seyrederseniz ne yakacağını saptamak zor. Sakin kullanımda şehirler arasında yani 110un üstüne çıkmayıp, 80 km nin altına düşmeyip 5 litre/100 km rakamını görmeniz oldukça kolay. Renault 1.6 dCi 130 beygir yaptı,160 beygir çift turbo yolda. Vw ise 1.6 tdi 105 beygir ile yetiniyor. Gülünç durum. 10 senedir psa 109-110 1.6hdi-tdci var. Adamların yaptığının üstünde bile yapmadı Vw 3 sene önce. Yuh olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
M Sait Epçaçan Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 O hızlarda o tüketimi elde etmeniz şaşırtıcı doğrusu. O hızlarda bendeki tüketim 140-160km/s ise 6,5-7 litre/100 km civarı,120-130km/s 5,5-6 lt/100km civarı.Tabi kısmen rampa aşağı iniyormuşsunuz fakat dönüşteki ortalamanızda o hızlarda ise gerçekten çok iyi.Dik bir rampadan aşağı hız denemesi yaparsanız f3 te 240'ı görebilirsiniz. Düz yolda 215-220 nin üstüne asla çıkamıyor 10 dakika dip gaz gitsenizde. 1.0 eb ile o hızlarda seyrederseniz ne yakacağını saptamak zor. Sakin kullanımda şehirler arasında yani 110un üstüne çıkmayıp, 80 km nin altına düşmeyip 5 litre/100 km rakamını görmeniz oldukça kolay. Pozantı'dan inişe geçtiğinizde gaz pedalı ile pek ilişkiniz kalmıyor. O sebeple ortalama tüketim hızlı şekilde düşüyor. Bir defasında Adana'dan Konya'ya acil gelmem gerekiyordu gece 4 gibi çıkmıştım gaz pedalı döşemeye yapışık geldim pozantıya tırmanış hariç 190ın altına düşmedim,ortalama 8.5ti geldigimde. 1saat 50 dakika sürmüştü. 2010 focus da 220nin üstüne çıkmıyor düz yolda. Çok uğraştım ama orada duruyor. Limit falan mı var acaba? Focus 3te o hızlara çıkamıyorum çünkü yanımda annem ve babam oluyor, ibre 140a gelince akılları çıkıyor ama focus 3 eskisine göre çok daha güven verici. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 (düzenlendi) Yazacak çok şey çıkmış: 2010 focus da 220nin üstüne çıkmıyor düz yolda. Çok uğraştım ama orada duruyor. Limit falan mı var acaba? Aracın fabrika verisi son hızı zaten 190 km/h, %10 gösterge sapması koysak üstüne olacağı 210 km/h. Yani iyi bile çıkmış, muhtemelen rüzgardan ve eğimden etkilenen değerlerdir 210'un üzerindekiler. Ayrıca abi nasihatı bu hızlarda uzun süre yol almak için ne araç yeterince güvenli ne de yollarımız, yasak oluğundan bahsetmeye gerek bile yok herhalde, bari kendi kendinizi ihbar etmeyin. ama focus 3 eskisine göre çok daha güven verici. Ne açıdan? Daha sessiz olabilir, ama yol tutuş olarak çoğu kişi daha güvensiz hissediyor, hafif ve az turlu direksiyon nedeniyle muhtemelen. Ben yeni Focus'u bir önceki kasaya göre daha konforlu buluyorum, ama daha güvenli demek zor. Hyundai ve Kia'da asıl cezbeden şey Fiyat/Performans başarısı... Bu da geçmişte kaldı, bugün dizel i30 ve Ceed fiyatları üst donanım paketinde 55-65.000 arasında oynuyor. Aslında Kia Hyundai'nin bir altı gibi sunulacak iken Peter Schreyer'in etkisi ile hem tasarım hem de malzeme kalitesi ile bir üstüne yerleşti ve fiyat olarak da bu böyle, tabii farklar küçük. Alınabilir arabalar, bu doğru, ama o paraya özgün bir şey sunmuyorlar, dizel motor hantal, direksiyon sistemi hissiz ve sürüş keyfi ancak vasat olarak tanımlanabilir. Ben almam... Golf'un motoru konusundaki tespitiniz doğru ise beni soğutursunuz VW ailesinden VW 2.0 dizellerini EA228 serisi ile yenilmeye ve geliştirmeye başladı, 1.6 için de söylentiler ve piyasa beklentisi var. Bence de birkaç yıl içerisinde daha rekabetçi bir motor çıkartırlar. Ancak bu şu anda kullanılan eski motorun kötü olduğu anlamına gelmez, olabildiğince verimli ve sorunsuz bir motor, ayrıca piyasada kabul gördüğünden dert etmeye gelmez. Hala peynir ekmek gibi satılıyor, hem de tüm pazarlarda... Haziran 22, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap