Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Bmw 116D Ile Focus 1.6 Eb Virajlı Bir Yolda Boy Ölçüşseler Ne Olur?


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Parkur bu:

 

FocusClubTr--1371906318.jpg

 

Solda Demre çıkışından başladık Finike istikametine yürüdük.

İki sürücü de işinin ehli, trafik müsait sayılır, mütevazi bir sürüş olmadı, benim hız ortalamam yalnız bu yol için 86 km/h çıktı.

 

Nasıl geçti dersiniz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İki tane orta seviyede sürücü alırsanız BMW virajlarda geçer düzlükte izler, iki tane yolu, asfaltı ve araçlarını bilen ileri seviye sürücü alırsanız malesef ki 2-3 viraj 1-2 düzlük sonrası BMW dikiz aynanızdan kaybolur.

 

Sürücülerin işinin ehli olarak belirttiğinize göre parkur uzunluğuna ve trafiğe göre birbirinizi kaybetmeseniz de fark 4-5 arabadan aşağı inmemeli. BMW hayranı olsam da araçların gerçek limitleri arasındaki farkın çok fazla olduğunu düşünmüyorum. Virajlarda mantıklı riskler alarak BMW'yi öne geçirmemişsinizdir diye tahmin ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

116d değilde 1.6eb ile güçleri yakın olan yeni kasa 118i ile o yollarda 1.6 eb ile kapışmanın sonucunca 118i yerdi eb'u.Güçlü motorla arkadan itiş birleşimce heleki 1 serisi gibi mükemmel bir ağırlık dağılımının olduğu araçta o yoldaki en keskin virajlar bile sıradan gelir. O yolu iyi bilirim Kaş'a sık sık gittiğim için. Zorladığımda Focus arkada kaymaya başlıyor hemde 225 tabanlı lastik ile. Eski kasa yani Focus 2 1.6 tdci 109 luk ile birebir aynı mekaniğe sahip olan Volvo ilede sıkça arkadan kaymalar yaşadım sert girdiğimde. Ki arabada 4 kişi idik Volvo ile geçtiğimde. Eski kasa 118i otomatik 143 beygir ile o virajlarda 160 beygirlik düz vites Vw scirocco'yu geçtim. Sürücü faktörüde önemli fakat eşdeğer sürücüleriz diyebilirim Vw kullanıcısı Metin için. Ki ben o zamanlar 180 kg idim,Metin 80-90 kilo civarıydı :) Arkadan itişli 1 serisinin virajlardaki tek sorunu önden kayma. Buda direksiyonu virajın içinde kırıp,tam gaz yüklenmediğiniz sürece olmuyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.