Yılmaz Tunç Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Sonunu tahmin edemediğimiz gerilim filmleri gibi oldu şuan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Eb almıştır diyorum. Ama öyle ahım şahım bir fark olmamıştır aralarında. Düz yol olsa eb atlar geçer bmw nin üstünden. Ama virajlıymış yol ara hızlanmaları iyi olan kazanmıştır. Sonuç olarak focus geçmiştir. Bmw de o torkla yürümüştür 40-120 gibi. Bende virajlarda 1.6 vti'ı geçmiştim ama düzde tepemden atlardı heralde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Cem Hocam'da reyting konusunda çok başarılı, az sonra müdahalelerini tam yerinde uyguluyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Dizel rampada düzde hiçbir yerde bu beygir ile yetişemez. 1000 km gittim o arabayla dizelin yarattığı gidiyormuş hissini yıkmak pek mümkün değil sanki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 dizelin yarattığı gidiyormuş hissini yıkmak pek mümkün değil sanki Maalesef.. Elimizden geldiğince çabalayalım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercan Altunbaş Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 22, 2013 teknik olarak bmw'nin önde götürme imkanı yok virajlı yolda arkadan itişli arabanın nasıl bir avantajı var (yanlamaksa? 1 serisi sınırlarını çok zor aşıyor). anlamış değilim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 (düzenlendi) Evet yeterine heyecan yaratmışım... Sürücülerin işinin ehli olarak belirttiğinize göre parkur uzunluğuna ve trafiğe göre birbirinizi kaybetmeseniz de fark 4-5 arabadan aşağı inmemeli. BMW hayranı olsam da araçların gerçek limitleri arasındaki farkın çok fazla olduğunu düşünmüyorum. Virajlarda mantıklı riskler alarak BMW'yi öne geçirmemişsinizdir diye tahmin ediyorum. En iyi özetleyen cevap bu oldu, Mertcan'ın kutluyorum. Öncelikle araçlar arasındaki fark, güç olarak 182'ye 116, tork olarak 240'a 260, ağırlık olarak hemen hemen aynı, ancak bende +100 kg yük vardı. Sürüş tekniğine gelirsek, viraj girişine kadar olabildiğince dip gaz, viraj girişinde sert - çok sert fren, viraj içinde yine dip gaz; nadiren 5000dd geçtim, 4000dd civarındaki itiş çok yeterli. "Torque vectoring" çok işe yarıyor, eğer bu şekilde kullanmazsanız virajda ESP benim o an için istediğimin ötesinde sert bir şekilde frenleme yapıyor ve arabayı aşırı yavaşlatıyor, nitekim birkaç virajda bu yüzden BMW'yi dibimde gördüm. Asfalt pütürlü, hatta yavaş yavaş ısıdan yumuşamaya başlamıştı, ancak çok iyi tutuyordu, hayret ettim; tüm sert virajları çok boğuk bir lastik gıcırtısı ile döndük. Dediğim gibi nadir olarak kaydı ve o zamanda dört tekerlek üzerinden, ne önden ne arkadan, bu kaymayı da ESP güvenlik açısından mükemmel, sportif açıdan "çirkin" bir şekilde düzeltti. Genel olarak viraj aralarındaki nadir düzlüklerde birbirimizden uzaklaştık, viraj içlerinde yakınlaştık. Motor gücündeki fark gaza asılınca kendini hissettiriyor. Ama kopup gitmek ya da toz yutturmak hayal. Öyle bir isteğim ve beklentim de yoktu zaten. Sonlara doğru otobüsün peşine takılmış 6 araçlık bir konvoyu ben şans eseri bir çırpıda sollayınca koptuk birbirimizden, istemeden de olsa... Yol bilgisayarını başlangıçta sıfırlamıştım, yaklaşık 20 km'lik bu agresif kullanımla tüketim 14.2L/100 km oldu. Focus'un yumuşaklığını bu sefer pek hissetmedim nedense, ama olasıdır ki süspansiyon modifiyesi ile çok daha iyi bir sürüş sergileyebilir, bununla beraber devre dışı bırakılamayan ESP keyif kaçırıcı. Bu yolu defalarca çok farklı araçlarla geçtim, bu en hızlısı idi. Bir de ST ile denemek lazım! Özetle tek sıfatla tarif etmek gerekirse de bu: Zevkli Hem de çok. Haziran 23, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Bir de BMW'ci den dinlemek lazım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Bir de BMW'ci den dinlemek lazım Bence de, zaten sakin sakin evine dönüyordu...başka da bir şey olmadı vallahi! 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2013 Pek adil olmamış bu Ben oyuncağımla olsam geçerdim Cem Abi'yi Ama parkur gerçekten keyifliymiş... Geçen bende benzer bir 25-30 Km'lik bol iniş çıkışlı ve virajlı bir yolda kurtlarımı döktüm... neredeyse bütün virajları limitlerde ve ESP yakarak döndüm, gerçekten keyifliydi araçtan indiğimde bariz yorulduğumu hissettim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Pek adil olmamış bu Ben oyuncağımla olsam geçerdim Cem Abi'yi Her zaman beklerim... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Forumun pist potansiyeli var aslında da kimse içindeki Senna'yı Schumi'yi serbest bırakmıyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 cumartesi gittiğim ağva'dan pazar erken saatte istanbul dönüşünde yeni kasa seat leon FR yazıyordu arkasında, fena da gitmiyordu ; baya bir silkeledim şile yolunda bundan kelli yolda focus gördüğü vakit saygıda kusur etmez 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 cumartesi gittiğim ağva'dan pazar erken saatte istanbul dönüşünde yeni kasa seat leon FR yazıyordu arkasında, fena da gitmiyordu ; baya bir silkeledim şile yolunda bundan kelli yolda focus gördüğü vakit saygıda kusur etmez O da anlatıyordur "bir Focus vardı manyak gidiyordu var mı Yeni Focusun 2000 motorlusu falan" diyordur Çoğu kişi bilmiyor 1.6 182 beygirlik makine olduğunu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 24, 2013 (düzenlendi) O da anlatıyordur "bir Focus vardı manyak gidiyordu var mı Yeni Focusun 2000 motorlusu falan" diyordur kesin eve gidip ford.com.tr 'ye girmiştir ; orada da 1.6 eb olmadığı için , herif ne modifiye etmiş arabayı diye düşünmüştür Haziran 24, 2013 Tolga Başaran tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap